Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

En annan har haft molvärk i timmar, men men jag tar det SOOOOFT, haha änsålänge :)

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-15 19:25:56 följande:
    kommer ni ihåg dem här??
    jag hade iallafall en när jag var liten.
    jag kommer köpa en haha, jag älskar dem!

www.lekmer.se/leksaker/Monchhichi
    Wow vilken nostalig tripp du gav nu.....tänker mig bort.....
  • Bubbis10

Nu har jag värkar med mindre än en min emellan...å det gör ont i ryggen???

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-15 20:20:11 följande:
    sssssssss8:Supergrattis till den lilla Pregga och jag har t o m redan skålat på fb Men jag slänger in en SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅL här oxå....Skål{#emotions_dlg.flower}

Carohl: Hoppas du får åka in nu ikväll/inatt igen då?? Har jag missat det, men hur mycket öppen va du???

elinnnn: Jag ska oxå köpa såna Min svärmor har flera som min dotter leker med så det är klart jag måste köpa hem någon/några
    SKÅÅÅÅL ta mig tusan Skål .....Carohl e hemma än sålänge tror jag men dom räknar med att få åka in ikv nu igen :) HOPPAS!!!! aså jag vet inte vad jag ska tro här, har rejält ont å det strålar ut i ryggen...kan knappt sitta upp?!
  • Bubbis10
    Flickor, Carohl behöver vår omtanke nu...sitter med gråten i halsen, hon åkte in akut nu...ringde mig å var livrädd å sa-det forsar blor-RENT blod.....jag hör aldrig henne oroa sig för ngt, men nu var det allvar....
    Nu håller vi tummarna för henne....

Kramar
  • Bubbis10

Hon skulle sätta sig på toa för hon kände att hon behövde göra nr 2, men det "brast" ngt i muttan å blodet forsade...det rann kraftigt å det var levrade klumpar mm....va i helsike händer?
    hon skulle höra av sig så fort hon bara kunde....

Perssonlund skrev 2010-08-15 21:32:26 följande:
    Jag har med ont i ryggen så det strålar ut... Jag brukar få det när jag har värkar eller sammandragningar. Nu har jag det säkert för att jag hållt igång hela dage....

GLÖMDE GE CAROHL EN MASSA KRAMAR!!! Detta fixar ni! Hjärta
    Jo jag har haft värkar i timmar nu å e helt öm över mage/rygg.....
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-15 21:46:22 följande:
    Stackarn Å nu vill man ju bara få veta vad som hänt/händer....... Vad kan det va?? Är ju ingen idé att spekulera,men det gör man ju "såklart"...

KRAAAAAAAAAAM gumman!!!!!!
    jo man undrar ju såklart....fy vilken oro....
  • Bubbis10

Funderar på om det kan ha vart moderkakan som lossnat? för hon hörde ngt som brast?!

• Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-15 21:49:56 följande:
    Kanske.... Hoppas att det är något positivt... Det kanske inte kan vara positivt,men jag hoppas att allt är bra med henne och bebisen...
    Vill det sig så illa så är det allvarligt, mkt allvarligt! sitter på helspänn...men isåfall blir det akut Ks för henne inom minuter...
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-15 22:00:43 följande:
    Det va det första jag tänkte på oxå Å det hoppas man ju absolut inte, för då är det väl bråttom?!? Nä ska försöka inte spekulera, då blir man ju knäpp å galen här....Ger henne alla min styrka nu iaf!!!
    jo då e det bråttom aså....vi får hoppas på det bästa å ge henne vår omtanke å styrka {#emotions_dlg.flower}
    jag uppdaterar så fort jag hör ngt.....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10