Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-08-13 21:30:12 följande:
    ja på G är det ju, känner fortfarande av det, lite värkar här och där och jag har grymt ont i ländryggen, kan knappt gå :S
    men tidsramen är som sagt lite svårare att kunna säga såhär i förtid haha
    men som jag sa till mannen så kommer jag bli väldigt förvånad om inte jag har fött inom 24 timmar.

ja om det nu inte avstannar förstås... men innan har det hållt på max i 2 timmar och det var ju i tisdags....
    nu har det ju snart hållt på ett helt dygn... eller ja om 5 timmar ungefär så är det ett dygn sen
    jag skulle också vilja ta en promenix men nä det får vi strunta i ikväll... vi var och promenerade lite vid stranden förut, det var blåsigt och rättså kallt, inte enligt mig jag gick i kjol och tshirt men maken hade jacka på sig hahaha
    Pregga skrev 2010-08-13 20:37:32 följande:
    jo men exakt, allt har varit såååå annorlunda, hahahaa
    min dotter som ni vet kläcker ju en del roliga kommentarer, å jag hör ju hur hon snappar upp....sitter på dass å gör nr 2 å utbrister, jag känner hur hela magen går sönder??!!
    hahahahaha
    haha, hon e för skojig
    ojoj, nu du gumman så e det nära, ååhh va spännande {#emotions_dlg.flower} hoppas nu då, hihihi ja nu ska jag ta en promenix, å se om det händer ngt....fick ringa upp mitt x å säja att jag skojjade om färdknäppen, hahahaha
    jo min dotter e jätterolig, å man kan prata på ett annat sätt nu när hon e så stor :)
    elinnnn, jag hoppas du har rätt å får din lille nu i helgen :)kram
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-13 21:41:16 följande:
    ja herregud jag fattar inte hur du kunde nämna färdknäppen ens till ditt x. tur han inte nappade på det :P

ja håll relationen med din dotter blommande, ni behöver varandra :)

tack, jo jag hoppas också jag har rätt hahaha, fast jag har ju haft fel förut, inte bara vad gäller förlossningen men men ;) kram tillbaks, ha det mysigt på promenixen {#emotions_dlg.flower}
    hahaah för jag visste att han skulle säja nej å ville skojja till det lite, hahaha
    min relation med min dotter kommer vara för alltid, hihi såå sant-vi behöver varandra, å nu lillbrorsan {#emotions_dlg.flower}
    jo men jag tror du känner på dig om det e på G eller inte, men det verkar ju så iallafall :)
    Nu e vi hemma, väntare på ngn värk här..hahaha kraam
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-13 22:01:54 följande:
    Hoppas du får fortsatt ont!!!!!!!
    haha din lille sadist :) *asg*
    elinnnnn skrev 2010-08-13 21:57:14 följande:
    nä dags att stänga ner datorn och låta den vila lite :D
    och dags för mig att lägga mig ner och låta ryggen vila. värker grymt mycket :S

ha en fin kväll och godnatt alla!

{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Hoppas det drar igång nu :)
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-13 22:12:26 följande:
    Hoppas att det drar igång för er snart... Roligt att många fått veta att värkar går framåt.

Pregga - Så sööt hon är =)
    haha jo hon e underbar min trollunge Hjärta
    sitter här å väntar in ev värk efter promenix...hm...känner inget än iallafall...
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-13 22:23:22 följande:
    Så typiskt när man vill att dom ska komma, men dom kommer kanske när du går och lägger dig.
    mm, jo man kan ju alltid hoppas...va sjutton , jag börjar tro att han inte har en tanke på att komma ut alls....
    PNC skrev 2010-08-13 22:23:54 följande:
    Så go hon verkar, din dotter Pregga!
    Hihi tack...hon e bäst Hjärta
    Malinski79 skrev 2010-08-13 22:25:27 följande:
    Nej ni brudar!!!!

Nu ska jag ta å stänga ner här...Håller på å flyyyyyyyyter bort här Ska försöka lägga mig i sängen å se om man kan bli liiite mer sval där kanske...

Ses imorrn!!

Natti natti!
    natti natti, sov så gött snäckan :) kram
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-13 22:29:58 följande:
    Fick nogra goda när vi var hos svärisarna men de verkar ha försvunnit nu.
    Magen har toltalt ballat ur. Får göra 2:an hela tiden....
    Så ngt är på G!!!!
    hahaah underbart ju, hoppas vi får lite bebbar på tråden nu i helgen då :)
  • Bubbis10
    LillSkruttet skrev 2010-08-13 22:30:29 följande:
    Här har magen molt och jag har haft sammandragningar till och från hela em/kvällen. Emellanåt ilar det rejält i de nedre regionerna. Efter att BM undersökte mig idag (hon gjorde det VÄLDIGT försiktigt och petade inte särskilt mycket eller hårt) har flytningarna ändrat färg, syns nu att det är lite blod i dem, dessutom lossade lite mer slempropp. Känns som att jag iallafall vågar hoppas på att något ska hända de närmsta dagarna nu. Härlig känsla!! Om än lite nervös också....
    Vad gäller magen (tarmen alltså) så har jag helt plötsligt blivit tvärnit i magen. INTE skönt alls... Min bebis kanske vill att jag ska göra på mig i samband med förlossningen.....

Ska snart gå och sussa. Har ju sovit riktigt kass 2 nätter i rad nu, så jag behöver varje extra timma jag kan få. Somnade till en kortis idag mitt på dagen, men det hjälpte inte mycket. Sen är det ju så j**vla varmt ute att man håller på att dö av svettningar och värmeslag....BLÄ!!!
    här e en till som flyter bort i sängen å sover dåligt som attan, mkt tankar som håller en sysselsatt nu aså...min mage e rätt ok, igen...så jag vette sjutton, börkjar ta alla "tecken" med en nypa salt....
    Catsa skrev 2010-08-13 22:31:00 följande:

Hej på er tjejer. :)

Hur går det för er? Blir det några fler bebisar?

Här är det fullt upp hela dagarna. :)
    Har haft lite magknip, men det verkar ha blivit bättre. Men nu är det problem att sova istället. Verkar inte riktigt komma till ro på kvällen/natten. Hon har dock sovit väldigt bra i två nätter, ungefär 3-4 timmar åt gången. Riktigt skönt.

Våran Nellie <3

Försöker och logga in bortemellan, men hinner oftast inte skriva något. :(
    Hoppas allt är bra med er iallafall. :)

Kramkram
    ÅÅHHHH lilleplutt ju, såå fin hon e :)  jättekul att du la in bild gumman :)
  • Bubbis10

Pratade med en väninna nu, hon födde sin dotter STÅENDES, hur sjutton gör man det?! på 2 TIMMAR! du milde.

• Bubbis10
    LillSkruttet skrev 2010-08-13 22:40:34 följande:
    Catsa: Vilken härligt liten tjej!! Tänk vad små de är från början.

Pregga: Ja, det där med tecken vet man ju inte längre vad man vågar lita på, men något tyder det väl på även om man inte ska förvänta sig att något ska hända omedelbums.... Även om man är extremt otålig och längtar halvt ihjäl sig efter bebis nu.
    Näe jag ger upp nu, ang tecken......suck..
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-13 23:05:43 följande:
    PREGGA - Nawe, men se det så han känner sig trygg hos sin mamma =) ...

AAAAAAAAAAAAAAJ! Vad är det han sparkar på? Det värker en stund efter sparken eller vad det är också... FY  F*N vad ont det gör....
    haha joo det lär han göra, haha vilket såklart e mys :)

haha shit, vart gör det ont?.....nu sitter man här igen å kan inte sova, å inte en värk.....åååhh...FRUSTRATION!!!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10