Vi fortsätter, Bf aug 10
PNC skrev 2010-08-15 23:38:41 följande:
Skönt att höra att allt är bra med carohl å hennes bebis!!! Där skrämde ni oss ordentligt. Men Pregga, vännen. Jag har ju kommit in i tråden väldigt sent och vet inte riktigt allt som hänt mellan dig och ditt ex men du kan inte låta honom förstöra för dig och dina ungar. Har han inte fått tillräckligt många chanser??? Nä, du har ju annat, pålitligt stöd att tillgå nu när du så väl behöver det. Du ska ju föda barn, du behöver all stöd och lugn. Kramar!
ja man blev ju totalt livrädd, kände bara att jag blev iskall i kroppen, så det känns skönt att hon e på rätt ställe nu å antagligen har sin bebis imon :) aså mitt x.....finner inte ord aså, mer än att han e extremt narsccistisk å ego, hela hans värld kretsar kring han själv, pengahungrig,girig,elak å mkt mer. det är han i ett nötskal. han har fått mer än tillräckligt mångga chanser, men då han lider av hybris så inbillar han sig nog att jag vill HA HAN , snacka om att vara inbillningsjuk, jag ville dock att han skulle vara en engagerad far, men som sagt from nu så går allt via Fr.
kramar