• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • mammailund85
    elinnnnn skrev 2010-04-12 16:07:37 följande:
    Hej! Låter som ett härligt väder :) Här är det alldeles för varmt, över 35 grader :S mysigt att ni båda känner er bebis nu :D det är härligt! foglossningsbälte hm, nej jag har aldrig använt men jag gillar att ha tajta toppar som håller ordning på magen lite annars så "skakar" det så när jag går haha. Men har man väldiga problem med foglossning så tror jag det kan hjälpa nåt otroligt. Det är iallafall vad jag hört.
    Oj ja det låter väl varmt. Är det så varmt där året runt? Sjukgymnasten ordinerade mig såbt bälte även om jag bara har vad hon kallade "fogglossning stadie 1". Jag får väl testa och se om det hjälper...
  • elinnnnn

malten: hoppas det hjälper. nä det är mest nu när det börjar bli sommar. på sommaren ligger det runt 40-50 grader. i "vintras" var det runt 20 :D

Vår älskade bebis har BF 100809
  • SweetLilly

hihi, nu har min vän varit med i radion om sin förlossning, jag skrev om den tidigare, men vet inte om nån läste det. Hon födde hemma i sovrummet på golvet och sen kom de inte ner för trappen med båren, var för trångt, så de fick åka grävskopa ner från balkongen, haha.

Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-12 16:04:29 följande:
    Hej tjejer!  Vilken härlig solig dag! Inatt sparkade min lille på som bara den och min man fick äntligen känna lite sparkar också! Tyvärr är mina fogar/höft allt sämre, har svårt att sova och imorse kunde jag knappt gå runt i lägenheten pga höften. Imorn ska jag köpa ett foglossningsbälte, nån som använder det?
    det e ju såå mys å känna sin lille krabat, haha min väckte mig flera gng när jag sov..haha busen...har hört att foglossningsbälte ska underlätta lite iallafall..
    Lysmasken skrev 2010-04-12 16:08:17 följande:
    Ska snart ställa mig å skala potatis. Blir potatismos, korv och gurkmajjo. Ska gå på familjeverkstan ikväll, kl 18,30 å i 2 timmar framåt.
    hihi här lagas det just nu hemmagjorda pannbiffar med persiljesmör i , med potatismos...hihi mums...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-12 17:07:39 följande:
    hihi, nu har min vän varit med i radion om sin förlossning, jag skrev om den tidigare, men vet inte om nån läste det. Hon födde hemma i sovrummet på golvet och sen kom de inte ner för trappen med båren, var för trångt, så de fick åka grävskopa ner från balkongen, haha.
    hahahaha vilken syn asså....
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-04-12 17:07:39 följande:
    oj herregud! jag minns nog att jag läst det, att hon födde hemma på sovrumsgolvet, men inte att det med grävskopa ner från balkongen, hahaha, ja herregud. grattis till din vän :D hoppas både mamma o bebis mår bra!
  • Bubbis10

haha folk asså, en Ts som undrar om man kan bli tagen analt i samma ställning som missionären, å folk svarar helt seriöst.....hahahahahaha FL i ett nötskal.

• elinnnnn
    Pregga skrev 2010-04-12 17:20:35 följande:
    hahahaha vilken syn asså....
    ny profilfoto ser jag. vilket långt långt hår du fått! fint
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-04-12 17:52:22 följande:
    oj herregud! jag minns nog att jag läst det, att hon födde hemma på sovrumsgolvet, men inte att det med grävskopa ner från balkongen, hahaha, ja herregud. grattis till din vän :D hoppas både mamma o bebis mår bra!
    ok, visste inte om det stått i nån tidning, det var förra veckan..
    Men de mår bra iaf .-) mamman föddes själv på soffan i vardagsrummet när hon kom till världen haha!
    Lilla pyret väntas 100806
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-04-12 18:02:19 följande:
    ok, visste inte om det stått i nån tidning, det var förra veckan..Men de mår bra iaf .-) mamman föddes själv på soffan i vardagsrummet när hon kom till världen haha!
    nä alltså jag menade att jag läst det härinne i våran tråd! :)
    haha åh herregud hoppas man slipper det. jag vill gärna vara på BB i "säkra" händer och mask att andas i ;);)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10