Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-09-06 08:00:36 följande:
    Vilken nappflaska har ni till er dotter?
    Finsn en bra flaska på tex babyland/babyproffsen som är super bra med en ventil som tar bort massa luft,motvärkar kolik osv.
    "Dr" nått ting heter den.
    Vilken ersättning ger ni?
    Semper brukar dom bli kassa i magen av. NAN är bäst
    Dr Brown hter den å jag har köpt 2 st i förebyggande syfte. Men nu funkar amningen kanon å jag e så lycklig :
  • Bubbis10
    Jag har inte backat i tråden å läst, har det kommit ngn ny bebis? jag har nu pratat med min bvc sköterska om det som hände i fre å hon blev helt bestört å bad om ursäckt mm. så det känns skönt å ha löst den biten.
    Idag ska jag till Mvc å träffa min Bm, hihi hon vill se prinsen såklart :)
    Nu blir det en kopp te å samtal till Carohl..haha
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-09-06 10:57:55 följande:
    Skönt att fått det löst. Vad roligt att hon vill se honom Skrattande. Gott med te. Kan du rekomendera någon?
    Gumman, måste bara säja det-Du e så jäkla go aså.. jag gillar dig mkt ska du veta Hjärta
    Jo jag ska köpa med mig en blombukett till henne som tack för hjälpen med allt, hon e dundergo aså.
    ja aså jag dricker ju frukt te typ skogsbärs te bla...eller blu fruit.
    Åh nu e man nyduchad å klar ska invänta lilleman att vakna så jag kan mata å ta på honom, har en del ärenden att göra aså, ska till Fk å registrera föräldrapenningen,underhåll osv. sen ska jag kju till mvc samt ett annat ärende med. Idag skulle ju mitt x till Fr å kolla sina rättigheter, men skyldigheter verkar han inte tycka att han har-gissa vad han sa till mig på tel igår?
    hahahaha-

jag ska betala underhåll av ren välvilja men jag ska se till att du inte använder pengarna till ngt annat! hahaha fattar du den aså. Fk kommer gå in å dra automatiskt. han skriker rättigheter i ett men anser inte att han har ngn skyldighet. Visst kan han åka till fr idag,imon å varje dag i veckan-det förändrar inte ett skit! men det kanske e lika så bra att han åker dit så han får veta att det jag säjer stämmer.
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-09-06 11:22:03 följande:
    Han är sanslös..
    japp jag vet!
    LillSkruttet skrev 2010-09-06 13:06:28 följande:
    Pregga: Ja, vad säger man?? Han är sanslös, det är inte tu tal om saken. Skönt i alla fall att du fått prata med BVC-sköterskan och fått reda ut det som hände där.
    ja han e en aningen störd aså. jo jag har pratat med henne å lite annat folk idag så nu e bollen i rullning ;)
    Perssonlund skrev 2010-09-06 15:08:56 följande:
    Nawe,tack. Jag gillar dig också Hjärta. Okej,det lät gott Skrattande. Ja det är en massa som man ska behöva fixa hela tiden... HAHAHAHAHA ja han kan åka dit varje minut om han vill. HAN har gjort SITT!! Jo men visst tror han inte att du kan använda dom pengarna till precis vad som helst? Han borde ju veta att du prioriterar din/eran son!!
    Sötnöt, jo det e gött! shit va trött jag e nu aså så ska man tvätta kl 19.00-22.00 suck...har sprungit en massa ärenden idag med...vill bara sova en stund men nu e det dags att laga mat. Jo nu har han gjort sitt definitivt å jag har folk bakom mig. Självklart så kostar det att ha barn va trodde puckot?!
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-09-06 17:56:55 följande:
    Ja du gumman!!!!!! Han är verkligen INTE som alla andra, det är allt jag har att säga Å så såklart en STOOOOOOR styrkekram till DIG å dina barn {#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Nallepuhmamma skrev 2010-09-06 13:47:23 följande:
    Vad spännande. men för att tappen är omogen ena stunden innebär inte att det behöver dröja innan det startar Det KAN gå fort. Hoppas på riktiga värkar för dig.
    TACK för svaret det är iaf "bara" förvärkar här..Det gick över när jag tog panodil, men som sagt jag är glad att det händer NÅT överhuvudtaget nu...Sen vet jag inte om det va en bit av slemproppen som gick idag oxå eller om det bara va "vanliga" flytningar....Men men det är väl bara hänga på vad som än händer

Perssonlund: Hur går det för dig idag då gumman???????
    Tack för allt stöd gumman, du e ljuvlig Hjärta{#emotions_dlg.flower}  Hoppas dina värkar tar fart snart för nu väntar vi alla på din lille bebis ju :)
    Nu kanske jag kommer bli bannad ett par dagar....kunde inte hålla mig å kallade en riktig subba för bitterfitta.
    men hon e nog en av de mest otrevliga jag sett här inne på Fl aså.
    Hon tycker att kvinnor som blir misshandlade e idioter, vill man amma så e man egoist emot pappan osv. kunde inte hålla mig nu. sicken subba!!!
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-09-06 18:24:11 följande:
    Åhhhh jisses...Såna människor det finns Förvånad

Kram tillbaka så ses vi väl om nån dag då
    haha jaa jag e inte bannad än, men det kanske kommer..hahahaha
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-09-06 19:57:27 följande:
    Gud vad jobbigt att behöva tvätta nu. Jag hade också behövt,men jag är så jäkla trött idag. Hade kunnat sova mig igenom hela dagen... Precis vad tror han? Aja han kan ju tro vad han vill nu...
    Malinski79 skrev 2010-09-06 17:56:55 följande:
    Ja du gumman!!!!!! Han är verkligen INTE som alla andra, det är allt jag har att säga Å så såklart en STOOOOOOR styrkekram till DIG å dina barn {#emotions_dlg.flower}Hjärta

TACK för svaret det är iaf "bara" förvärkar här..Det gick över när jag tog panodil, men som sagt jag är glad att det händer NÅT överhuvudtaget nu...Sen vet jag inte om det va en bit av slemproppen som gick idag oxå eller om det bara va "vanliga" flytningar....Men men det är väl bara hänga på vad som än händer

Perssonlund: Hur går det för dig idag då gumman???????
    Jodå det går. Så jäkla trött bara. Men ingen bebis på gång... Hur går det för dig?
    japp, nu sitter jag här helt väck aså...dötrött..lilleman har varit såååå mammig ida aså.släpper inte mig ur sikte, vete tusan vad det är nu. Sen e jag superorolig för att han ska bli sjuk då storasyster är dålig i feber hosta å snörvlar, skit aså..känner sj nu ena sidan av halsen som ömmar å jag som pussat så på han ju. hoppas han e så skyddad av amningen som man tror...skulle blir förtvivlad om han blir sjuk redan vid 2 v ålder..
  • Bubbis10
    Malinski gumman, nu hoppas jag innerligt att det tilltar å är på G för dig, nu väntar vi alla på din bebis :)
    PREEESSSAAAAA!!!!!

haha ,kramar
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10