Vi fortsätter, Bf aug 10
Hm, om ngn skriver-du är så härligt dysfuntionell så det var svårt att inte lägga dig på minnet.
VAD betyder det??
Hm, om ngn skriver-du är så härligt dysfuntionell så det var svårt att inte lägga dig på minnet.
VAD betyder det??
Tisdagen den 14/9 kl 20:40 på kvällen gick mitt vatten direkt efter en färdknäpp med mannen.
Och kl 05:24 på Onsdags morgonen kom våran älskade lilla prinsessa till världen.
Det slutade dock med akut snitt denna gången också.
Lillan fick ha lite hjälp på Neo och jag fick ha hjälp då jag förlorade mycket blod osv och mådde allt annat än bra men nu är vi redan hemma och bägge två mår prima
Nu är det bara att nosa bebis
/ Lycklig 3-barns mamma nu...!!!

Så nu pratade jag med bvc ang natten som varit...han har antagligen lite magknip lilleman så nu ska jag börja med minifoam :)
hello girls! hur går d för er?
här rullar d på, äntligen kan Maja bajsa helt på egen hand igen å ingen kan va gladare än jag! .. men d e mycke pyssel me extra vatten till den speciella ersättningen, olja i maten + extra laktulos.
Jag har en liten fundering bara, skruttan har haft lite hormonpliter här å där sen hon va en vecka gammal.. och nu har hon fått som små små utslag i hela ansiktet och ner runt hals och nacke.. e d också hormonellt? eller kan d va nån allergi? Har era små älsklingar hormonpliter?
Dom reagerade ingen speciellt när vi va på bvc, men man oroar sig ändå 
hello girls! hur går d för er?
här rullar d på, äntligen kan Maja bajsa helt på egen hand igen å ingen kan va gladare än jag! .. men d e mycke pyssel me extra vatten till den speciella ersättningen, olja i maten + extra laktulos.
Jag har en liten fundering bara, skruttan har haft lite hormonpliter här å där sen hon va en vecka gammal.. och nu har hon fått som små små utslag i hela ansiktet och ner runt hals och nacke.. e d också hormonellt? eller kan d va nån allergi? Har era små älsklingar hormonpliter?
Dom reagerade ingen speciellt när vi va på bvc, men man oroar sig ändå