Pregga skrev 2010-09-15 00:10:15 följande:
Nu e kl mitt i natten, lugnet har sänkt sig över mitt hem efter en fartfylld dag med handlande,tvättande å ammandes..hihi lilleman har ingen feber längre så det e jag överlycklig för, dock så hostar han fortfarande å e lite tät. stackars mitt lilla

storasyster fick jättedåligt samvete som smittat oss båda, men det e ju såklart inte hennes fel. Lilla gumman...vilken lycka aså, jag e mamma till världens goaste ungar..välsignad e jag :)
funderar starkt på sängen här nu, men det spänner så sjukt i tuttarna så det blir nog att pumpa lite innan....ajaj....
lilleman e en riktig mammegris, haha jag tycker det e så mys aså.
imon eftermidda så blir det bvc å väga honom igen men han e bra mkt rundare nu så han lär ju lagt på sig..
uch aså va näsan rinner, hoppas det ger med sig snart å jag som aldrig brukar bli sjuk annars. antara tt imunförsvaret e nedsatt efter förlossningen. Tänk, den 19de så e min prins en månad, helt sjukt va fort det gått...känns ju som om man kom hem med han igår:)
Nallepuhmamma-jag tror inte du behöver vänta så länge till nu, hon kommer närsom:)
Elinnn- vet inte varför det kliar men det låter ju troligt att det e för att huden spänner..jag får apont emellanåt typ som om dom blir hård å sen sprutar der en massa...
näe pumpa som sagt..haha å sängen :) natti natt tjejer.....lite synd att jag inte hinner vara så aktiv här inne men jag e ju ensam med båda barnen så när lilleman sover så passar jag på att ducha,diska mm.
sen vill ju dottern åxå ha lite tid...men jag försöker kika in emellanåt.
kram på er underbara

men åh hoppas han blir frisk snart. lycka till hos BVC jag ska dit på fredag. förra gången jag var där hade hon gått upp 2 hg på en vecka och växt 1½ cm på längden på 2 veckor :D det är så spännande och roligt att se att dem faktiskt växer . jag köpte pyjamasar och overall igår och 56 såg så otroligt stora ut, men dem passar precis! jag skulle köpt storlek 62. herregud, mina andra barn kunde ha storlek 50 hur länge som helst haha. fast visserligen vägde dem ungefär 1 kg mindre vid födsel än denna lilla guldklimp =)