Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

God morgon tjejer :)

vart har mina värkar tagit vägen? har haft tre värkar under natten som verkligen gjorde skit ont men sen har dom lyst med sin frånvaro, har enbart mensvärk och ganska så ont i ryggslutet.
    På eftermiddagen så ska vi på 40 års fest jätte taggadFlört

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-08-21 09:22:58 följande:
    nu har jag inte läst vad ni skrev sist men ville bara säga att förlossningen ringde precis och vi ska åka in :)
    så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad

vi hörs en annan dag!
    håll tummarna för mig att det kommer gå relativt snabbt och smidigt.

lycka till ni andra!!!

många kramar och tack för allt stöd.
    kommer självklart inte lämna tråden även efter förlossningen!
    love you girls!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjärta
    Åh lycka till nu gumman :) Håller tummar och tår för att allt ska gå kanon bra :) snart har du din krabat hos dig :)Hjärta
  • lillabambi

hej tjejer :)

Pregga: vilken himla söt discoprins du har fått. Helt underbart söt :) Skrattande

Och här händer det inte så mycket. Var ju på 40 års fest o skaka på mina lurviga igår men inte hände nått efter de heller. Bf på Tisdag men känns som att jag kommer gå över Obestämd

• lillabambi

hej tjejerna :)
    Hur går de för er här inne ingen mer tråd bebis som jag missat va?
    Sovit jätte mycket idag vet inte vad som e fel  bara så oerhört trött o mensvärken sitter i...Obestämd

• lillabambi

hej tjejer. )¨
    jur står de till....?
    här e de lite drygt. jätte mensvärk, tok slö, illamående jag har bf i morgon och hoppas nått händer snart....

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-08-23 21:34:27 följande:
    hej!!!!
    tack för alla lyckönskningar. vi kom hem idag, stannade några timmar extra pga livmodern inte drog ihop sig tillräckligt snabbt, även fast jag fick dropp för det.... lillan är fin 4 kg ungefär och 52 cm llång, massa svart typ 4 cm långt hpr  haha lugg och polisonger är ett faktum;)
    hur det hela gick skriver jag en annan gång då jah vet ni är nyfikna;) lillan ligger nu i min famn, lite jobbigt att skriva med en hand ;)

grattis till nya mammor och hoppas på fler snart!!! håll ut jag vet det är fär hemskt att vänta men det blir oftast lättare när det går igång av sig själv....

kramar till allla och tack så hjärtligt för erat stöd!
    vi ses snart igen
    Grattis i massor gumman :) :){#emotions_dlg.flower}
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-23 22:08:03 följande:
    Hej vännen :)

Bara fint, lite seg just nu..allt e ju en omställning men en härlig sådan. jag bara älskar varje sek av det :)
    Hur e det sj? kram
    Malinski79 skrev 2010-08-23 21:50:30 följande:

KLART att det skålades för dig/er här inne...Kan säga att det kom en glädjetår oxå

Men jag trodde inte att de gav EDA så pass sen i förlossningen?!?!

Elinnnnn: Häääärligt att du äntligen fått din "lilla" tjej till dig!!!!!!! Ser fram emot att få höra hur allt gick!

tetta: håller tummarna för att de sätter igång ordentligt för dig nu!!!!!!!

HIhi naaw jo jag hörde att du å carohl blev lite sentimentala...å då började jag böla än mer, hahaha
    ja aså jag ville vänta med eda för å se hur mkt jag skulle orka utan...å jag var öppen 8 cm å då sa jag-NU står jag inte ut mer å började kräkas. Det kom in en läkare som sa direkt, jag vågar inte så vi tar in en mkt mer erfaren då jag har skolios. Å han var TOPPEN bra. Han satte den så fint direkt.
    Det var inge probs att få den så sent, men sen tog det inte så lång tid förens krystvärkarna kom å då,,,,,,skrek jag rakt in i masken på lustgasen. Som dom sa efteråt, dom satte värkdropp fr början på 20 droppar i min, å när det var läge för krystvärkar så var vi uppe i 160 droppar per min därav att det blir så sjukt intensivt, tårarna rann å då skrek jag in i masken. Då satte dom eda. å jag kräktes, MEN det var en riktigt bra förlossning aså.
    Pregga: nu är jag less vill ha min bacon nu, mensvärk trött ont i rygg,revben. hehe listan kan bli lång... Bf i morgon :)
  • lillabambi

Bf dagenHjärta
    Mensvärken sitter i och har ett riktigt tryck neråt, mår illa och konstig i kroppen hoppas bacon vill ut snart Flört

• lillabambi

Hej tjejer, har varit en vända till min bm som kände på tappen o den e utplånad och hon fick in ett finger plus lite till så nu ska de väl vara på g tycker jag. massa sammandragningar men gör inte jätte ont men dom känns så jag hoppas min bebbe vill ut snart  :) :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10