Pregga skrev 2010-08-23 22:08:03 följande:
Hej vännen :)
Bara fint, lite seg just nu..allt e ju en omställning men en härlig sådan. jag bara älskar varje sek av det :)
Hur e det sj? kram
Malinski79 skrev 2010-08-23 21:50:30 följande:
KLART att det skålades för dig/er här inne...Kan säga att det kom en glädjetår oxå
Men jag trodde inte att de gav EDA så pass sen i förlossningen?!?!
Elinnnnn: Häääärligt att du äntligen fått din "lilla" tjej till dig!!!!!!! Ser fram emot att få höra hur allt gick!
tetta: håller tummarna för att de sätter igång ordentligt för dig nu!!!!!!!
HIhi naaw jo jag hörde att du å carohl blev lite sentimentala...å då började jag böla än mer, hahaha
ja aså jag ville vänta med eda för å se hur mkt jag skulle orka utan...å jag var öppen 8 cm å då sa jag-NU står jag inte ut mer å började kräkas. Det kom in en läkare som sa direkt, jag vågar inte så vi tar in en mkt mer erfaren då jag har skolios. Å han var TOPPEN bra. Han satte den så fint direkt.
Det var inge probs att få den så sent, men sen tog det inte så lång tid förens krystvärkarna kom å då,,,,,,skrek jag rakt in i masken på lustgasen. Som dom sa efteråt, dom satte värkdropp fr början på 20 droppar i min, å när det var läge för krystvärkar så var vi uppe i 160 droppar per min därav att det blir så sjukt intensivt, tårarna rann å då skrek jag in i masken. Då satte dom eda. å jag kräktes, MEN det var en riktigt bra förlossning aså.
Pregga: nu är jag less vill ha min bacon nu, mensvärk trött ont i rygg,revben. hehe listan kan bli lång... Bf i morgon :)