elinnnnn skrev 2010-11-27 06:39:41 följande:
hej vannen!
okej sa da behover jag inte vara orolig? for visst e det okej med fontan bajs? haha sprutar hejvilt ibland nar hon ar utan bloja.
hon somnade igar vid 7 men vaknar anda varannan timme anda tills morgonen... typ 21, 22, 2, 4, 7.30
det har varit en valdigt jobbig natt o vi har knappt sovit nanting...
pa eftermiddagen runt 5 tiden skriker hon och inget hjalper till slut somnar hon av ren utmattning...tror det r tander pa vag men gor inte det ont dygnet runt? varfor alltid vid 5-tiden?
knepigt
hej vännen :)
nej det är ingen fara, jag har en bekant som fick barn en månad innan mig o den bebisens bajs e rinnande hela tiden så jag skulle kunna tro att det varierar hur de ser ut både i färg o kosistens utan at de behöver vara nått, är väl bara om de e grönt som bebisen kan ha en infektion i kroppen.
Låter som du haft en jobbig natt usch o fy :( har hon ätit då eller bara gnölat ?
Jo det där att hon skriker kan vara så att... många bebisar (inte alla) har en skrikperiod på eftermiddagen kvällen, det sägs att de är för att dom har så mycket att smälta av vad som hänt under dagen, intryck mm så där av så kanske hon skriker just kl fem...
Min lille har en tand som hållt på o titta upp lite grann från att nästa dag inte synas alls... han har inte ont av det i huvudtaget mer än att händerna är i munnen i stort sätt hela tiden.. :)