• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • elinnnnn
    Mandy86 skrev 2010-04-14 16:51:00 följande:
    Hej tjejer! Nu har jag precis kommit hem från jobbet, bara läst igenom en del av det ni skrivit under dagen, alltid lika underhållande att sitta och läsa på kvällarna =)Nu blir det vila för mig, kommer tillbaka lite senare. Kram sålänge
    Hej hej! Välkommen hem :) Javisst är det kul att läsa igenom allt? Haha fast ibland är det så mycket som skrivits att man inte kommer ihåg allt. Min älskling kom nyss hem så för min del ska jag blogga ut. Läser ikapp imorrn bitti :) Ha en trevlig kväll tjejer! Kramar
    Vår älskade bebis har BF 100809
  • elinnnnn
    Hej tjejer! Nu har jag precis kommit hem från jobbet, bara läst igenom en del av det ni skrivit under dagen, alltid lika underhållande att sitta och läsa på kvällarna =)Nu blir det vila för mig, kommer tillbaka lite senare. Kram sålänge
    Hej hej! Välkommen hem :) Javisst är det kul att läsa igenom allt? Haha fast ibland är det så mycket som skrivits att man inte kommer ihåg allt. Min älskling kom nyss hem så för min del ska jag blogga ut. Läser ikapp imorrn bitti :) Ha en trevlig kväll tjejer! Kramar
  • elinnnnn
  • elinnnnn
  • elinnnnn
  • elinnnnn

ops :D datorn hängde upp sig hahahha

• Lysmasken
    elinnnnn skrev 2010-04-14 17:36:03 följande:
    Tror du {#lang_emotions_dreamer}
  • knyzzel
    elinnnnn skrev 2010-04-14 17:36:03 följande:
    hahaha jag trodde att d var min som inte rullade ner på sidan hahahaha
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-04-14 12:51:01 följande:
    Då så. Jag är en 2 barns mamma som heter Susanne. Gift med Fredrik sen 10/10-09. Varit ihop 11 år till ht. Bröllopsresan gick till Karibien.Mina barn heter Isabelle som blir 5 år i dec & Filippa som precis fyllt 2 år.Vi bor i en villa på 200kvm & har runt 2000 kvm trädgård. Ägare till 2 hundar, en golden retriver hane på 5,5 år & en jämthund på ca 18 v.Bor lite utanför Halmstad.Är förtillfället arbetssökande men har gått en yrkesutbildning för fordon, med andra ord jag kan köra lastbil upp till 25,25 meter.Mina intressen är dock mina barn, hundar, älsklingen, fixa lite i trädgården.
    hihi åå va trevligt å få sig en bild av dig {#lang_emotions_smile} tack för att du vill dela med dig, hihi
    Lysmasken skrev 2010-04-14 12:52:22 följande:
    Glömde: Jag är 28 år & maken är 29 år. Träffades i gymnasiet.
    oj, snacka om att ha hållt ihop länge,låter som om du har det riktigt bra :)
    håller med Carohl att det var fina namn med..
    elinnnnn skrev 2010-04-14 14:19:58 följande:
    nej det är inte huden. isåfall livmoders huden :P nä men det känns liksom inuti... jag googlade foglossning och det kan visst te sig som värk och inte bara som hugg och strålningar. så kanske är det det jag har då iallafall... än har det inte släppt och det känns inte som det kommer göra det heller...ja minifom använde jag också. jättebra. sen fick jag utskrivet en sorts nässpray som är till för mjölkutdrivningen, mina bröstvårtor sögs sönder sjukt snabbt :( bebisen tyckte nog inte mjölken kom tillräckligt snabbt hehe. den nässprayen var sjukt bra och jag kommer be om den igen, snabbare denna gången om jag har samma problem. för nu vet jag att det finns. bara ett litet tips till er andra :D
    ojoj, håller med om att kolik e jobbigt som attan, jag hade dock en amningsnapp som skonar brösten kraftigt. har inte vart så aktiv nu på kvällen eftermiddan då jag fick gäster å vi åkte iväg till 3 st antikhandlare,hihihi vi tycker det e kul å fynda antika,gamla saker som vi själva sen säljer. Sen fick jag hem min nya data idag, så min laptop sen innan åkte in i lillans rum å hon slipper sin stationära,nu har vi båda bärbar. så den har jag suttit å installerat idag....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-14 21:54:09 följande:
    hahaha jag trodde att d var min som inte rullade ner på sidan hahahaha
    hahhahaha jag med, jag bara wtf?? datan e ju ny lixom...hahahhahahha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10