• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-14 23:07:25 följande:
    Jo, nått har hon från mej... eller hon är en nyar års model av mig bara. Annars så har vi lika många hästkrafter
    haha du,jag tror dig helt 100 på den.....{#lang_emotions_wink}
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-14 23:07:25 följande:
    Jo, nått har hon från mej... eller hon är en nyar års model av mig bara. Annars så har vi lika många hästkrafter
    Gumman, jag känner mig inte helt 100 å e jättetrött så jag ska lägga mig.....
    men jag hoppas vi kan höras imon igen, kraam
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-14 23:13:13 följande:
    Gumman, jag känner mig inte helt 100 å e jättetrött så jag ska lägga mig..... men jag hoppas vi kan höras imon igen, kraam
    Jag ska oxå sova nu tänkte jag. Hoppas att dottern oxå tycker att d är en bra ide{#lang_emotions_tongue_out}
  • den kära leken

Whooho. Vecka 23! Fast det känns som om tiden kryper fram just nu.

Åsså hade jag glömt att stänga fönstret på kontoret igår när jag gick hem. Gissa om det var småkyligt här när jag kom för en stund sen. Hua.

• carohl

God morgon!

Ska iväg och jobba ett dygnspass, usch och blä... jag är hellre hemma nuförtiden och surfar hehe...

Igår var vi iväg en sväng till Uppsala fram och tillbaka och fy vad jobbigt att sitta i en bil i 2 timmar.

Ha en bra dag nu tjejer, jag måste rusa!

Kram

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Lysmasken

Morrn töser.

Ska in till stan nu på morgonen, går på jobb choaching några dagar i veckan. Så 8,30-12.
    Men det gör inget för idag kl 13 ska jag till bm å lyssna på hjärtljud & mäta magen. Få moderskaps intyget som ska till fk, säkert stick i fingret oxå.

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-14 23:20:12 följande:
    Jag ska oxå sova nu tänkte jag. Hoppas att dottern oxå tycker att d är en bra ide
    hihi godmorgon,nu sussar du nog göttans...en annan e klarvaken emot sin vilja typ..haha
    Lysmasken skrev 2010-04-15 07:44:49 följande:
    Morrn töser.Ska in till stan nu på morgonen, går på jobb choaching några dagar i veckan. Så 8,30-12.Men det gör inget för idag kl 13 ska jag till bm å lyssna på hjärtljud & mäta magen. Få moderskaps intyget som ska till fk, säkert stick i fingret oxå.
    godmorgon :)

ååhh va mys å få gå å lyssna på liten,det e lika spännande varje gng tycker jag..haha vill åter igen säja att det e kul att du delade med dig av ditt liv så man kan få en liten bild av vem du är,å karibien....kan det bli mer romantiskt..haha

Idag går man in i ny V då jaaa.....hihi å välkommnar V 23 wiiiiiiii
  • den kära leken

Vi ska på en infokväll hos FK. Jag försöker läsa på deras hemsida men blir bara mer och mer förvirrad. Har massa frågor redo som jag hoppas de kan besvara när vi ska dit.

Hoppas coachningen är bra och inte bara en massa blaj.

Lysmasken skrev 2010-04-15 07:44:49 följande:
    Morrn töser. Ska in till stan nu på morgonen, går på jobb choaching några dagar i veckan. Så 8,30-12. Men det gör inget för idag kl 13 ska jag till bm å lyssna på hjärtljud & mäta magen. Få moderskaps intyget som ska till fk, säkert stick i fingret oxå.
  • den kära leken

Pregga: Läste nånstans att föds ungen idag så har den 14% chans att överleva. Föds den om 1 vecka har den 44% chans. Den lägger på sig massa nu!

• Bubbis10
    jennyc skrev 2010-04-14 23:02:44 följande:
    Preggahellu...jo här är allt bra förutom ordentliga foglossningar så nu är de kryckor som gäller :Svart hos mamsen hela dan och umgåtts med henne och lillasyster, solat och shoppat lite :)Hur är de me dig då?
    men oj va jobbigt,hua...stackare låter inget vidare alls...men solat å shoppat låter dock kul...hihi allt e toppen med mig...vill sova men e klarvaken..typ...
    den kära leken skrev 2010-04-15 07:57:36 följande:
    Pregga: Läste nånstans att föds ungen idag så har den 14% chans att överleva. Föds den om 1 vecka har den 44% chans. Den lägger på sig massa nu!
    Oj, men det var ju rätt så bra odds då ju :) jag har ju en Bm på mvc där barnet föddes i v 23 å ölverlevde, även om det va lång sjukhus vistelse så klarade han sig iallafall....såå nu känns ju varje v guld värt. men det låter ju som du säjer som om den lägger på sig en hel del ju....wiiiii
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10