• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-04-14 12:02:05 följande:
    Pregga:An navlen så rekommenderar dom ljummet vattenÖrontermometer ger inte tillförlitliga resultat på bebisar
    Du är mkt saklig i dina svar måste jag säja, å som jag skrev, det kanske e annorlunda nu....det lär jag ju få höra isåfall...japp, örontemp är INTE tillförlitlig.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-14 12:02:16 följande:
    Du har gjort en jättebra lista å fått med i stort sett allt. Mkt bra gjort då detta e första gng för dig
    jo det är ju det och man är ju lite novis och känner sig dum som ska handla så mycket..men samtidigt så vet jag ju att jag dels har svårt att ta mig iväg hur som helst och inte heller gillar att åka runt och leta grejer så jag vill ha allt  hemma.
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-14 12:02:25 följande:
    hehe ja då kanske jag får experthjälp då
    haha lätt gumman, bara å säja till, jag hjälper dig gärna å shoppa loss :) hahaha

åå så mys, min lille prins har vaknat nu..hihi
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 12:03:47 följande:
    Aja jag ska visa er. Jag älskar hemnes som jag skrev i det försvunna inlägget men jag ska köpa byrån som är på första bilden. Skillnaden mellan de är otroligt liten men priset skiljer en tusenlapp och det är ju bra pris på den första då tycker jag www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40159837www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20067829
    Oj, så lika men olika pris?! jättefin ....:)
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-14 12:04:54 följande:
    haha lätt gumman, bara å säja till, jag hjälper dig gärna å shoppa loss :) hahahaåå så mys, min lille prins har vaknat nu..hihi
    Jag  fick en spark till i natt när jag hade gått upp och kissat. kanske tyckte Pyret att jag störde nattsömnen haha
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-14 12:06:11 följande:
    Oj, så lika men olika pris?! jättefin ....:)
    Ja jag vet verkligen skillnad i åris och sist då jag var på ikea såg jag den och den är så fin som den ser ut på bilden! Knepigt... Men aja den ska jag/vi iaf köpa {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-14 12:04:38 följande:
    jo det är ju det och man är ju lite novis och känner sig dum som ska handla så mycket..men samtidigt så vet jag ju att jag dels har svårt att ta mig iväg hur som helst och inte heller gillar att åka runt och leta grejer så jag vill ha allt  hemma.
    men jag tycker du har vart jätteduktig med din lista, å visst e det mkt MEN du kommer få användning för det. Sen med tanke på att du e sjuk å har dina dagar då man kanske har mer ont å har svårare å ta sig ut mm, ja men då e det ju toppen å ha fixat det innan :)
  • Lysmasken
    Pregga skrev 2010-04-14 12:03:49 följande:
    Du är mkt saklig i dina svar måste jag säja, å som jag skrev, det kanske e annorlunda nu....det lär jag ju få höra isåfall...japp, örontemp är INTE tillförlitlig.
    Nu hajjar jag inte vad du menar... El är det jag som börja bli för trött {#lang_emotions_embarassed}
  • carohl

Nu ska jag berätta nå för er tjejer! Vet ni att jag slipper fortfarande att gå upp och kissa och öndå går jag in i v 22 imorgon. Haha jag anser det vara lyx... Men hon har börjat sparkats extremt mycket mot pinkblåsan så jag går tusen ggr om dan istället...

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-14 12:07:52 följande:
    men jag tycker du har vart jätteduktig med din lista, å visst e det mkt MEN du kommer få användning för det. Sen med tanke på att du e sjuk å har dina dagar då man kanske har mer ont å har svårare å ta sig ut mm, ja men då e det ju toppen å ha fixat det innan :)
    jo det är ju så.. sen vet jag ju inte hur jag kommer må framöver, jag är  ju sämre nu pga graviditeten, så det är lite svårt att tänka sig hur kroppen vill sen..

Just nu är jag bara SÅ LESS på FK som ännu inte beslutat om min sjukskrivning som började i NOVEMBER. Så jag har inte fått nån inkomst sen dess. Jävla idioter.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10