• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Mandy86

Hej på er!

Äntligen hemma och kan njuta av blå himmel och massa sol!
    Var och köpte nya möbler till balkongen förra helgen så dem skall ut och provas nu med detsamma =)

Har redan börjat kolla runt lite också efter mammakjol, men inte riktigt hittat någon, det är väl på väg in i butikerna nu kan jag tänka.

Sofie och Laura: Jag tycker att William, Alexander, Oliver och Charlie är fina pojknamn. Skulle själv vilja döpa min son till det om jag får en pojke någon gång.

• Lysmasken
    den kära leken skrev 2010-04-15 07:56:37 följande:
    Vi ska på en infokväll hos FK. Jag försöker läsa på deras hemsida men blir bara mer och mer förvirrad. Har massa frågor redo som jag hoppas de kan besvara när vi ska dit. Hoppas coachningen är bra och inte bara en massa blaj.
    Har gått på coaching sen okt-09 å inte har dom hjälp ett skit. Vi är 90 personer på 4 coach.
    Pregga skrev 2010-04-15 07:53:07 följande:
    hihi godmorgon,nu sussar du nog göttans...en annan e klarvaken emot sin vilja typ..haha godmorgon :)ååhh va mys å få gå å lyssna på liten,det e lika spännande varje gng tycker jag..haha vill åter igen säja att det e kul att du delade med dig av ditt liv så man kan få en liten bild av vem du är,å karibien....kan det bli mer romantiskt..haha Idag går man in i ny V då jaaa.....hihi å välkommnar V 23 wiiiiiiii
    Mkt mysigt att få lyssna. Första gången jag lyssnade hos bm men har ett angelsound hemma som jag kan lyssna när jag vill.
    Nästa gång jag ska till bm är 19/5 sen ul igen den 21/6
  • SweetLilly

hejhej 1hemma igen från Ullared! torts det fina vädret, mitt i månaden och tidigt på f.m så var det packat med folk, jösses!

men nu har vi gjort lite fynd! kan rabbla lite prylar/priser iaf!

Babyskydd; 389:-
    Påslakanset 99:-
    Skötväska 199:-
    MAM nappflaska anti-colik 44.95:-
    Kudde 12.95:-
    haklapp 9.95:-
    dra-på-lakan 39.95:-
    bodysar 34.95:-
    Sparkoverall 59.95:-
    Sovpåse 89.95:-
    Plastad frotte 19.95:-
    Lammfiltspläd 79.95:-
    Philips Flaskvärmare 249:-

Bara ett urval..

Lilla pyret väntas 100806
  • augustibarn10

Det verkar som att det fanns en del i Ullared :) Jag vill också dit men måste ha med min man eftersom jag inte tror att jag klarar av en hel dag där själv pga mitt blodtryck :( Bara jag tjatar tillräckligt mkt så brukar han ge sig ;) Annars får jag ta med min mamma och lillebror som också gärna vill åka dit :)

• Mandy86

Jag vill också till Ullared!! Men vafan..så jävla långtråkigt att köra själv från Malmö

• knyzzel

Sover.... Jag har jobbat mellan 7-12 sen skola 12:30-13:30. Nu har jag sovit ett par timmar å nu sitter jag här, men jag tänkte börja på maten nu, så kommer jag in efter att Lillan nattats 20:00. Jag går in i VECKA 25 {#lang_emotions_cheers} IDAG Måste bara gratulera mig själv lite{#lang_emotions_tongue_out} Å er andra som byter vecka. Kram på er så länge.

• SweetLilly
    augustibarn10 skrev 2010-04-15 17:00:10 följande:
    Det verkar som att det fanns en del i Ullared :) Jag vill också dit men måste ha med min man eftersom jag inte tror att jag klarar av en hel dag där själv pga mitt blodtryck :( Bara jag tjatar tillräckligt mkt så brukar han ge sig ;) Annars får jag ta med min mamma och lillebror som också gärna vill åka dit :)
    nej jag hade inte klarat mig utan min man heller, är så krass i benen nu, men det gick!
  • augustibarn10
    SweetLilly skrev 2010-04-15 17:31:58 följande:
    nej jag hade inte klarat mig utan min man heller, är så krass i benen nu, men det gick!
    Skönt att han kunde följa med då. Vi måste tyvärr åka en helg om min man ska med eftersom han inte kan ta ledigt från jobbet :( Och då lär det också vara massor med folk där. Men jag älskar Ullared så jag får väl stå ut ;)
  • SweetLilly
    augustibarn10 skrev 2010-04-15 18:36:29 följande:
    Skönt att han kunde följa med då. Vi måste tyvärr åka en helg om min man ska med eftersom han inte kan ta ledigt från jobbet :( Och då lär det också vara massor med folk där. Men jag älskar Ullared så jag får väl stå ut ;)
    ja med tanke på at det var knökat en sån här tidpunkt så är det nog riktigt mycket på en helg!
  • puchelina88

Hej tjejer!
    i dag har man köpt en olja för bristingar 205 kr på häslo-afären;)
    hoppas den funkar;)
    ne nu blir det mys med sambon
    Ha en trevlig kväll

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10