• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-15 22:57:46 följande:
    haha någon som tagit ut sej rejält av städningen idag... stavningen.. Hehe jag älskar att baka o laga mat...passion :D
    Usch ja... Får sådana energirus på våren när solen tittar fram... Kan bara inte ta d lugnt. Vill helst bara vara ute å leka med dottern, men hon är förkyld å jätte snorig å vill bara titta på Landet för längesedan
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-15 22:58:11 följande:
    Lugn i stormen... Hoppa nu inte av hästen innan den har stannat... hehehe (lite små kul) Du får tänka på att han är ganska så stor nu  å om du bockar dej så trycker han på dina organ å annat som SKA finnas där inne. Så länge d inte uprepar sig konstant eller du får så ont att du inte kan röra dej Å d inte släpper så tror jag att d är ganska lugn. Jag själv har sjukt ont i kroppen var jävla dag nu. FAN VAD JAG HATAR FOGLOSSNINGAR Å LIGGAMENT
    hahahahah döör av skratt, du har nog rätt...har carohl i luren nu som säjer exakt samma sak...hahahahah hade t0va vart inne så kunde jag frågat henne, hon verkar ju mkt insatt i det hela....inom många områden....suck..
  • lillabambi
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:04:07 följande:
    Usch ja... Får sådana energirus på våren när solen tittar fram... Kan bara inte ta d lugnt. Vill helst bara vara ute å leka med dottern, men hon är förkyld å jätte snorig å vill bara titta på Landet för längesedan
    Åhh landet för länge sedan såg jag me när jag var liten :D
    idag har det bara regnat hos oss solen kikade fram en liten sväng på kvällen :)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 23:04:26 följande:
    hahahahah döör av skratt, du har nog rätt...har carohl i luren nu som säjer exakt samma sak...hahahahah hade t0va vart inne så kunde jag frågat henne, hon verkar ju mkt insatt i det hela....inom många områden....suck..
    Min lille sparkar på 2 olika ställen nu så att man ser det. jätte mysigt.
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-15 23:00:12 följande:
    såg de nu.... låter knepigt men kan vara som knyzzel säger bebben kanske kommer åt nått som gör att de gör ont när du reser dej upp.... tror inte du behöver vara orolig....
    mjo jag ska la inte lägga för mkt energi på den oron, sen har jag carohl i luren som peppar hihihi
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:01:17 följande:
    Men även om du inte vet det så har du oxå magmuskler som du kan få muskelkramp i precis som i vaderna. Jätte räligt
    jo det e klart att magen reagerar väl, den expanderass ju sjukty fort nu.....gulliga ni e, ni 2 å carohl e mina favoriter :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:08:40 följande:
    Min lille sparkar på 2 olika ställen nu så att man ser det. jätte mysigt.
    jo det e skitmys.....jag känner min lille typ nere vid blygbenet å uppe vid brösten....å ibland vid sidorna....men längst ner vid blybenet e mest på morrn...
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-15 23:11:42 följande:
    mjo jag ska la inte lägga för mkt energi på den oron, sen har jag carohl i luren som peppar hihihi jo det e klart att magen reagerar väl, den expanderass ju sjukty fort nu.....gulliga ni e, ni 2 å carohl e mina favoriter :)
    tur vi har varandra allihopa så vi kan stötta :)
    Vi behöver alla hjälp lite då o då.... haha jag kan behöva ta tag i min förlossningsrädsla snart så det inte blir så tätt in på förlossningen
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-15 23:14:09 följande:
    tur vi har varandra allihopa så vi kan stötta :)Vi behöver alla hjälp lite då o då.... haha jag kan behöva ta tag i min förlossningsrädsla snart så det inte blir så tätt in på förlossningen
    jo det e såå skönt att ha er underbara :)
    ok, e du rädd för förlossningen? var din första jobbig?
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:04:07 följande:
    hoppas din lille blir frisk snart :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-15 23:16:56 följande:
    jo det e såå skönt att ha er underbara :) ok, e du rädd för förlossningen? var din första jobbig?
    nej det var det den inte var därför väntar jag mej nått jätte jobbigt tror jag.... vattnat gick 01.00 fick värkar 18.00 och riktiga krystvärkar 19.30 och 19.45 är han ute så hade en jätte lätt förlossning....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10