• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-15 23:21:03 följande:
    nej det var det den inte var därför väntar jag mej nått jätte jobbigt tror jag.... vattnat gick 01.00 fick värkar 18.00 och riktiga krystvärkar 19.30 och 19.45 är han ute så hade en jätte lätt förlossning....
    ok, men du jag tror inte det blir värre andra gng, snarare tvärtom .tror kroppen känner igen hela grejjen..
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-15 23:22:51 följande:
    ok, men du jag tror inte det blir värre andra gng, snarare tvärtom .tror kroppen känner igen hela grejjen..
    jag hoppas de... är ju något man inte riktigt kan veta men jag hoppas verkligen att det är så men rädslan är där iallafall ...
  • Bubbis10

nu har jag hinkat i mig ca 1 l äpple juice :)

å fick en rejäl spark i ljumsken, hahahha

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-15 23:24:52 följande:
    jag hoppas de... är ju något man inte riktigt kan veta men jag hoppas verkligen att det är så men rädslan är där iallafall ...
    vet du gumman, jag e nog den som vart mest hysterisk här inne pga olika rädslor...men förlossningen e inget som skrämmer mig alls...tänker som så att det kan inte bli värre än sist, ja rent smärtmässigt då.
    å jag tycker inte du ska oroa dig, eller jag önskar du slapp å oroa dig för det,jag har en fd väninna som vägrar skaffa barn om hon inte får ks. då hennes rädsla kommer sätta p för att hon ens får några. men jag förstår dig fullt ut asså....men det kommer gå bra ska du se.

en sak som slog mig idag det e sweetlily, hon har ju som ni vet Ms....
    å jag kom på mig sj ida att förundras över hennes mod, hennes längtan efter barn det tar henne igenom detta, utan medeciner mm. Hon e ju egenteligen fantastisk. å jag tror hon lider mkt mer än vad hon vill säja.....det e verkeligen stark av henne.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 23:11:42 följande:
    jo det e klart att magen reagerar väl, den expanderass ju sjukty fort nu.....gulliga ni e, ni 2 å carohl e mina favoriter :)
    naw.. nu blev jag helt rörd... Tack! Du är oxå väldigt om tyckt här å har fått en egen lite plats lixom. D tog lite tid att svar för lillan fick en host- å klök attack Stackarn....
    Pregga skrev 2010-04-15 23:13:51 följande:
    jo det e skitmys.....jag känner min lille typ nere vid blygbenet å uppe vid brösten....å ibland vid sidorna....men längst ner vid blybenet e mest på morrn...
    Min lille prins ligger nog med ryggen ner mot blygdbenet å sparkar å slår upp under revbenen. Han når rätt långt nu den lilla orangutangen:0)
    lillabambi skrev 2010-04-15 23:21:03 följande:
    nej det var det den inte var därför väntar jag mej nått jätte jobbigt tror jag.... vattnat gick 01.00 fick värkar 18.00 och riktiga krystvärkar 19.30 och 19.45 är han ute så hade en jätte lätt förlossning....
    Usch förlossningsrädsla låter inte alls kul ju:0/ Själv har jag bara ett snitt bakom mig å d blir så denna rundan oxå. Så jag kan tyvärr inte ge dig tips baserat på erfarenhet, men jag lyssnar å stöttar gärna.
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:32:01 följande:
    naw.. nu blev jag helt rörd... Tack! Du är oxå väldigt om tyckt här å har fått en egen lite plats lixom. D tog lite tid att svar för lillan fick en host- å klök attack Stackarn.... Min lille prins ligger nog med ryggen ner mot blygdbenet å sparkar å slår upp under revbenen. Han når rätt långt nu den lilla orangutangen:0) Usch förlossningsrädsla låter inte alls kul ju:0/ Själv har jag bara ett snitt bakom mig å d blir så denna rundan oxå. Så jag kan tyvärr inte ge dig tips baserat på erfarenhet, men jag lyssnar å stöttar gärna.
    hihi du e ju bara för go asså,jag sa just det till carohl...nu fattas det bara hon med..haha ni 2 lillabambi å knyzzel bjuder alltid till skratt även om man mår riktigt skit...tårarna kan rinna av andra anledningar sen så läser jag ngt inlägg ifrån er så brister man ut i skratt vare sig man vill eller inte, haha gillar att ni e brutalt uppriktiga å säjer som ni tycker åstår för det-me like :)haha min lille prins låg i säte sista jag gjorde mitt ul...sen så kände jag hur hela magen slog runt så jag tror att han flyttade..haha söt nöt .kraam
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 23:30:04 följande:
    vet du gumman, jag e nog den som vart mest hysterisk här inne pga olika rädslor...men förlossningen e inget som skrämmer mig alls...tänker som så att det kan inte bli värre än sist, ja rent smärtmässigt då. å jag tycker inte du ska oroa dig, eller jag önskar du slapp å oroa dig för det,jag har en fd väninna som vägrar skaffa barn om hon inte får ks. då hennes rädsla kommer sätta p för att hon ens får några. men jag förstår dig fullt ut asså....men det kommer gå bra ska du se. en sak som slog mig idag det e sweetlily, hon har ju som ni vet Ms.... å jag kom på mig sj ida att förundras över hennes mod, hennes längtan efter barn det tar henne igenom detta, utan medeciner mm. Hon e ju egenteligen fantastisk. å jag tror hon lider mkt mer än vad hon vill säja.....det e verkeligen stark av henne.
    Den tanken har oxå slagit mej. HUR ORKAR HON?! Hon måtte var Hulkens lillasyster eller nått. Vilken drivkraft å här gnäller man över lite jobb å städning... man ska ju bara vara tacksam egentligen.
  • lillabambi

tack för ert stöd brudar men nu ropar sängen på mej.... får sova själv inatt då min sambo jobbar men det ska nog gå bra..:) kram på er och sov gott ni me:P

• knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-15 23:36:29 följande:
    tack för ert stöd brudar men nu ropar sängen på mej.... får sova själv inatt då min sambo jobbar men det ska nog gå bra..:) kram på er och sov gott ni me:P
    Hoppas att du får sova som en prinsessa. Vi finns här om du behöver prata.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 23:35:41 följande:
    hihi du e ju bara för go asså,jag sa just det till carohl...nu fattas det bara hon med..haha ni 2 lillabambi å knyzzel bjuder alltid till skratt även om man mår riktigt skit...tårarna kan rinna av andra anledningar sen så läser jag ngt inlägg ifrån er så brister man ut i skratt vare sig man vill eller inte, haha gillar att ni e brutalt uppriktiga å säjer som ni tycker åstår för det-me like :)haha min lille prins låg i säte sista jag gjorde mitt ul...sen så kände jag hur hela magen slog runt så jag tror att han flyttade..haha söt nöt .kraam
    Ibland kan jag gå över gränsen (andras gränser) men d skiter jag totalt i. Mycket roligare så. Speciellt när folk inte fattar att man skojar å blir arga på riktigt ME LIKE{#lang_emotions_sunny} men jag bara älskar att muntra upp när å kär.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10