• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Lysmasken

Bägge förlossningar har gått ganska snabbt.

Första tösen:
    Vattnet gick kl 18, värkar kl 00. Inskriven kl 03 född kl 06,29 hade 14 min kystvärkar

Andra tösen:

Värkar kl 17,40 inskriven kl 21,03 född 23,14 hade 9 min krystvärkar

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:36:18 följande:
    Den tanken har oxå slagit mej. HUR ORKAR HON?! Hon måtte var Hulkens lillasyster eller nått. Vilken drivkraft å här gnäller man över lite jobb å städning... man ska ju bara vara tacksam egentligen.
    jo å saken e denna att hon gnäller inte det minsta, å hon lär ju ha ont asså..hua....mjo men man får gnälla ändå över städ å annat, vi e kvinnor trits allt...hahahahhah å man ska inte jämföra sig med ngn annan...
    lillabambi skrev 2010-04-15 23:36:29 följande:
    tack för ert stöd brudar men nu ropar sängen på mej.... får sova själv inatt då min sambo jobbar men det ska nog gå bra..:) kram på er och sov gott ni me:P
    Godnatt gumman, sov såå gött...bara å skriva om du behöver oss..natti natt..kraam
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:40:52 följande:
    Ibland kan jag gå över gränsen (andras gränser) men d skiter jag totalt i. Mycket roligare så. Speciellt när folk inte fattar att man skojar å blir arga på riktigt ME LIKE men jag bara älskar att muntra upp när å kär.
    hahaha jo jag vet att du bryr dig föga, haha å jag älskar det då jag e likadan...*asg*
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 23:43:54 följande:
    hahaha jo jag vet att du bryr dig föga, haha å jag älskar det då jag e likadan...*asg*
    D e ju bara för kul. När dem gör ett långt tråkigt inlägg om hur korkad man är å att socialen borde rycka in osv.... när man har skrivit något så korkat att inte en en dum politiker hade trott på d.. D E BARA SÅ KUL!
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-04-15 16:41:52 följande:
    Har gått på coaching sen okt-09 å inte har dom hjälp ett skit. Vi är 90 personer på 4 coach. Mkt mysigt att få lyssna. Första gången jag lyssnade hos bm men har ett angelsound hemma som jag kan lyssna när jag vill. Nästa gång jag ska till bm är 19/5 sen ul igen den 21/6
    jaa men det e mysigt å höra de små busarna, blir ju en bekräftelse med ju..:)
  • knyzzel
    Lysmasken skrev 2010-04-15 23:43:23 följande:
    Bägge förlossningar har gått ganska snabbt. Första tösen: Vattnet gick kl 18, värkar kl 00. Inskriven kl 03 född kl 06,29 hade 14 min kystvärkar Andra tösen: Värkar kl 17,40 inskriven kl 21,03 född 23,14 hade 9 min krystvärkar
    Starkt jobbat. Hade jag aldrig pallat! Skönt för dej att d gick så smidigt.
    Pregga skrev 2010-04-15 23:43:54 följande:
    Nä, d ska man inte... Alla är så olika både fysiskt å psykiskt... hallelulia, tack å lov för d{#lang_emotions_sunny}

Har gjort d flera gånger nu. Det ordet som man avslutar meningen med påbörjar jag en låt med. ex Det gör skit ont... "ont, d gör ont" (Lena PH)
    Tror att Junior blir musikalisk hahahaha
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-04-15 23:43:23 följande:
    Bägge förlossningar har gått ganska snabbt.Första tösen:Vattnet gick kl 18, värkar kl 00. Inskriven kl 03 född kl 06,29 hade 14 min kystvärkarAndra tösen:Värkar kl 17,40 inskriven kl 21,03 född 23,14 hade 9 min krystvärkar
    oj, det gick undan ju...asså jag verkeligen förstår dom som har rädsla för förlossning å skulle gärna göra /säja ngt för att få dom å känna sig tryggare....hm..
    kan ju säja såhär,när dom lägger upp det lilla livet på ens bröst så glömmer man allt det onda :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:47:29 följande:
    D e ju bara för kul. När dem gör ett långt tråkigt inlägg om hur korkad man är å att socialen borde rycka in osv.... när man har skrivit något så korkat att inte en en dum politiker hade trott på d.. D E BARA SÅ KUL!
    haha va nu e jag inte med riktigt??
    knyzzel skrev 2010-04-15 23:53:45 följande:
    Starkt jobbat. Hade jag aldrig pallat! Skönt för dej att d gick så smidigt. Nä, d ska man inte... Alla är så olika både fysiskt å psykiskt... hallelulia, tack å lov för dHar gjort d flera gånger nu. Det ordet som man avslutar meningen med påbörjar jag en låt med. ex Det gör skit ont... "ont, d gör ont" (Lena PH)Tror att Junior blir musikalisk hahahaha
    hahahah aa att jag inte dog av skratt när jag läste det, den låten kommer ju aldrig te sig d-samma igen...asg...jag kommer alltid å tänka på dig då..hahahha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 23:56:56 följande:
    hahahah aa att jag inte dog av skratt när jag läste det, den låten kommer ju aldrig te sig d-samma igen...asg...jag kommer alltid å tänka på dig då..hahahha
    Ja, gör d... Själv tänker jag på "anomyms" X med oranga kallsonger med taggtråd på insidan... hahahahaha. Fan va kul! Hoppas att han cycklar till jobbet oxå{#lang_emotions_demon}
  • knyzzel

Undrar bara... har ni/du (d e ju bara vi 2 här) beställt alla gratisstartpacketen/boxarna till din lill prins än?

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-16 00:02:09 följande:
    Ja, gör d... Själv tänker jag på "anomyms" X med oranga kallsonger med taggtråd på insidan... hahahahaha. Fan va kul! Hoppas att han cycklar till jobbet oxå
    hahahaha aa eller hur, jag har ju sett henne där hon inte vart anonym...en liten tunn tjej..typiskt, kan knappt försvara sig.grrrrr haha jaa hoppas han cyklar med taggtråd runt knorren, eller helst blir släpad bakom en bil, för det han har gjort e ....ja obeskrivligt, hur kan man vara så ond?!
    knyzzel skrev 2010-04-16 00:05:15 följande:
    Undrar bara... har ni/du (d e ju bara vi 2 här) beställt alla gratisstartpacketen/boxarna till din lill prins än?
    nej jag har ju inte gjort det, va inte det fr pampers? jag köper inte dom, utan tycker libero va de bästa....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10