• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel

Måste bara berätta... När jag satt på engelskan i dag så sparkade Junior så att man såg det JÄTTE tydligt. hihi Så jätte mysigt

Pregga skrev 2010-04-15 22:25:38 följande:
    jo idag har jag ätit så sjukt mkt, lagade en supergod gryta...mumma...
    Lätt gott själv så ska jag äta tigerpudding nu om 5 min, hoppas att d e gott?!
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-15 22:31:52 följande:
    Måste bara berätta... När jag satt på engelskan i dag så sparkade Junior så att man såg det JÄTTE tydligt. hihi Så jätte mysigt Lätt gott själv så ska jag äta tigerpudding nu om 5 min, hoppas att d e gott?!
    hahaa det va jag åxå med om, haha man såg tydligt att det va en liten hand eller fot...det e sååå mys..man blir lycklig :) tigerpudding?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 22:31:22 följande:
    heeey :) haha ja tur e väl för gäster, haha asså jag skulle böja mig fram å det va som om magen låste sig, å det gjorde ont?
    Foglossningar? eller så tryckte han väl på något organ. Så har jag oxå det måst balansera på ett ben om jag ska ha tag på något på golvet eller huka mig. kan inte bocka mig, då tar d slut å luft känns d som å ett långt utdraget hugg... en ilning typ. Gör jätte ont.
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-15 22:34:37 följande:
    Foglossningar? eller så tryckte han väl på något organ. Så har jag oxå det måst balansera på ett ben om jag ska ha tag på något på golvet eller huka mig. kan inte bocka mig, då tar d slut å luft känns d som å ett långt utdraget hugg... en ilning typ. Gör jätte ont.
    mja foglossning tror jag inte att det va, å inte lilleman...det kändes som om magen låste sig i ett läge när jag böjde mig fram, å när jag skulle resa upp mig så gjorde det ont, inte längre dock..
  • Bubbis10

natten till idag så kändes ligamenten rejält.....

• lillabambi
    knyzzel skrev 2010-04-15 22:26:48 följande:
    Hej... Nu e jag oxå här. Har städat hela kvällen... Så jävla äkligt golvet var... Fy! Ska ha gäster i morron å då vill man ju inte har ÄKLIGT i alla fall.... Tur att man har besök ibland så att moppen kommer fram... hahahahaha
    fy vad du är duktig bara komma hit och fortsätta :)
    haha ja de är konstigt att man ska spara storstädningarna tills man får gäster :P
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-15 22:47:21 följande:
    mumms :) jagh har faktiskt varit lite duktig o bakat lite idag :P
    oj, åh va gött....va blev det då? gu nu e jag ororlig.....
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-15 22:39:18 följande:
    natten till idag så kändes ligamenten rejält.....
    Kan vara att du sträckt dej kanske, men orolig behöver du nog inte vara gumman . Själv så har mitt ben (höger) lossnat hel i fogarna å lever ett eget liv{#lang_emotions_undecided}.  Ibland så snubblar jag på d å ibland så viker d sig när jag trampar ner. Lite små läskigt lixom å gör ont så att jag måste stanna en stund å bara känna efter. Hade jag inte haft byxor så hade jag nog tappat fanskapet. {#lang_emotions_yell}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10