• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-16 22:13:55 följande:
    Nä å, men va kul att vi e inne samtidigt. haft en trevlig kväll? Här har vi haft folk (min svägerska men fam.) Åt en god kycklingstuvning å jordgubbar med grädde till efterrätt. Super gott å ännu godare med trevligt sällskap
    haha aa så trevligt :) det lät riktigt gött asså....blev genast sugen på ngt gött å äta, hahaha igen...
  • Bubbis10

har bara kännt några få puffar idag av lilleman ju....sen har det vart helt lungt....{#lang_emotions_frown}

• lillabambi

ska ta med mej datorn och lägga mej o kika på förlossningskliniken :) nattinatt vänner :)

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-16 22:17:28 följande:
    Ja, d fick vi sist för 2 år sedan med lillan. Gå in på deras hemsida babybag.se tror jag d va... å delar dem inte ut den så kan du höra av dej till dem så skickar dem den till dej.
    jaså? ååhh tack det ska jag göra :)
    lillabambi skrev 2010-04-16 22:23:47 följande:
    ja exakt :Ptack för presenten söta du :)
    ok, men så har jag det åxå ibland :) ingen fara tror det e ligamenten som töjer sig...hihi så lite du knyzzel å carohl fick varsin :) å sweetlily för att hon e så go med ....
  • carohl
    Malten skrev 2010-04-16 16:35:02 följande:
    Hej!  Fina saker du handlat sweetlilly och kul att kika lite i din blogg! Carohl vilka fina bilder :) Jag och min man blev lite inspirerade av lyxfällan och kollade upp vad vi gör av mig på olika saker senaste månaderna och det var inga upplyftande siffror. Nu får det verkligen bli skärpning då jag inte kommer få in så mkt pengar närmaste månaderna. Sen blir det veckahandling i helgen istället för att småhandla dagligen som vi gör annars. 
    Åh tack! Visst var de? {#lang_emotions_tongue_out} Haha...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-16 22:28:36 följande:
    Fan vad jag e sliten i kväll. Helt slut körd å då sov jag ändå till halv 8, men jag har ju inte vilat middag alls. Första gången jag sitter ner för att ta d lugnt. Tog inte en ut min lunch i dag. D va så jävla stressigt på jobbet med leveranser å monteringar, jobbade hela 5 timmar non-stopp. fan va jag e trött ska börja jobba igen kvart i nio i morgon så d blir nog en tidig sorti för mig i kväll
    men hua va jobbigt, ja jag ska jobba på att få¨igång magen här...urk....
    lillabambi skrev 2010-04-16 22:43:46 följande:
    ska ta med mej datorn och lägga mej o kika på förlossningskliniken :) nattinatt vänner :)
    haha natti natt gumman...men du, ska du verkeligen se på det om du redanb e rädd?

Knyzzel-tack för tipset om baby bag :)
  • carohl

Hej tjejer!

Haha ses vi nu ikväll samtidigt? Najs bajs... {#lang_emotions_smile}
    Min lilla prinsessa i magen lever rövare!!

Min andra sessa ligger i sängen och sover. Stackars liten hon fick veta att hennes farmors hund som hon avgudar och är mer eller mindre bästis med ska avlivas på måndag. Han mår inte bra och är gammal. Hon har gråtit floder så hon ska dit på söndag och ta farväl av honom.

• puchelina88
    Pregga skrev 2010-04-16 21:46:50 följande:
    hej :)haha aa gör det .....e du hård i magen?
    hmmm jo lite lustig i magen är ja men de är väl för jag äter järntabletterna!!
    ne nu blir det sängen natti natti!!
  • carohl
    puchelina88 skrev 2010-04-16 22:52:18 följande:
    hmmm jo lite lustig i magen är ja men de är väl för jag äter järntabletterna!!ne nu blir det sängen natti natti!!
    God natt sov så gott!
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-04-16 22:52:18 följande:
    hmmm jo lite lustig i magen är ja men de är väl för jag äter järntabletterna!!ne nu blir det sängen natti natti!!
    mjo samma här, stenhård...känner mig helt förstpoppad ju...hua..
    carohl skrev 2010-04-16 22:50:14 följande:
    Hej tjejer!Haha ses vi nu ikväll samtidigt? Najs bajs... Min lilla prinsessa i magen lever rövare!!Min andra sessa ligger i sängen och sover. Stackars liten hon fick veta att hennes farmors hund som hon avgudar och är mer eller mindre bästis med ska avlivas på måndag. Han mår inte bra och är gammal. Hon har gråtit floder så hon ska dit på söndag och ta farväl av honom.
    hey gumman, men ojoj stackars michelle, lilla stumpan...du får ge henne an bamsekram fr tant greta, haha
    lillabambi skrev 2010-04-16 22:43:46 följande:
    Tusen tack för presenten, va gulliga ni e tjejer :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10