• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl

Jag såg att såna gratis boxar skickar med pampersblöjor... hm jag vill inte ha det så jag undrar om jag ska hämta ut någon sån. Jag ska köra endast på libero.
    Å andra sidan så vill jag ha en blöjbalja eller vad det heter så jag hämtar nog den ändå.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-04-17 08:19:37 följande:
    Jag såg att såna gratis boxar skickar med pampersblöjor... hm jag vill inte ha det så jag undrar om jag ska hämta ut någon sån. Jag ska köra endast på libero.Å andra sidan så vill jag ha en blöjbalja eller vad det heter så jag hämtar nog den ändå.
    ja finns bra grejer med såg jag, ska oxå bara köra libero som med sonen men hämtar en endå ...gratis {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-04-17 08:37:15 följande:
    ja finns bra grejer med såg jag, ska oxå bara köra libero som med sonen men hämtar en endå ...gratis
    Jo {#lang_emotions_laughing} Aja vi får se man kanske använder de få blöjor man får med. De är ju inte så många. Pampers är så plastiga enligt mig. Libero is the shit! {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Lysmasken

carohl: Japp tråkigt. Får hämta ut den på måndag ist.

Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-04-17 08:39:24 följande:
    Jo  Aja vi får se man kanske använder de få blöjor man får med. De är ju inte så många. Pampers är så plastiga enligt mig. Libero is the shit!
    hehe jo exakt :) håller me där om att dom är plastiga :P
  • SweetLilly

Morrn på er!

Jag undrar en sak, idag när jag vaknade var jag hård i brösten spec runt vårtgårdarna, så de stog rätt ut haha. Med som sagt, de är hårda just där ute, har ni haft så?

Lilla pyret väntas 100806
  • elinnnnn

Belly: åh vad kul! Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska boka könsUL i sverige eller inte. Jag ska nog göra ett ultraljud till här innan jag åker hem. Förhoppningsvis kan dem se denna gången. Men BM har så bråttom här och vill bara göra dem vanliga rutinmätningarna och sen skicka hem mig typ. Men alltså vi har ju redan gjort mätningarna, gjordes ju v.17 och en gång till v.21... Jag ska nog be min BM skriva på remissen att det är ett könsul vi vill ha. det kanske hjälper ;) Dem har ju inte 3D/4D på den kliniken vi går till annars hade vi gjort ett sånt. då ser man mycket mera :D Den kära leken: ja det är en stor omställning faktiskt att inte kunna gå ut själv. Men jag tycker inte det är värt risken att gå ut själv. Det är ju inte olagligt att gå ut själv som kvinna men det känns inte så säkert :S Jag längtar jättemycket hem till Sverige, jag kommer promenera helt själv varje dag :P OM jag nu orkar haha. Jag har ju haft mycket värk i höfterna och ryggen i veckan, nu har det gått över. Men i 2 dagar har jag haft extrem värk och kramp i vaderna. Tjolahopp vad kul. Not :D Och tipset som jag gett, som jag själv använt vid tidigare graviditeter hjälper ju inte ett dugg :( Kanske går det över av sig självt??

Vår älskade bebis har BF 100809
  • elinnnnn

sweetlilly: morron :)ang bröstvårtorna/gårdarna ingen aning men det är nog normalt :)

• elinnnnn

ingen inne idag?? alla har tagit sovmorgon? det gör ni i och för sig rätt i. det är ju lördag:D förhoppningsvis har ni superfint väder därborta i sverige

• puchelina88

Hejsan tjejer!
    skönt att de är helg;)
    men i natt vakna ja av kramp i vaden igen aj aj aj va ont de gör;/
    i dag ska vi på middag hos svärmor och svärfar och sen kommer sambons bror dom fick en bebis i november;)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10