• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-04-17 11:08:23 följande:
    ingen inne idag?? alla har tagit sovmorgon? det gör ni i och för sig rätt i. det är ju lördag:D förhoppningsvis har ni superfint väder därborta i sverige
    Hej hej!

Jag är inne {#lang_emotions_smile} Har varit vaken läääänge!
    Skulle ju träffa mina vänner idag men det visar sig att jag ska bara träffa en och det blev senare.

Här är det inte fint väder tyvärr... men men man får hoppas att det klarnar upp...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-16 23:11:39 följande:
    Åh vad glad hon kommer att bli! Den kommer att passa jättebra ihop med hennes rosa mobil...
    hihi va bra gumman :)
    Belly skrev 2010-04-16 23:33:00 följande:
    Undrade jag me när jag satt på toan häromdan..:S :) Man tar ju i för kung o fosterland..:P
    haha jo man blir ju lite orolig..
    Belly skrev 2010-04-16 23:38:13 följande:
    Vi har bokat Könsbestämning med 3D/4D i juni... Såååå spännande det ska bli alltså... Längtar att få se vårt pyre  
    åå va spännande :)
  • mammailund85

Hej på er! Nä här i Lund är det mulet och trist idag faktiskt. Jag och mannen ska strax iväg och storhandla.

Igår var vi på fest och ikväll blir det ännu en fest+ imorn tårtkalas :) Pregga (och ni andra för den delen) jag kan tipsa om alkoholfri "champagne" som finns på systemet (Schloss boosenburg). annars är alkoholfritt vin inte mkt att hurra för tycker jag. 
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-17 11:08:23 följande:
    ingen inne idag?? alla har tagit sovmorgon? det gör ni i och för sig rätt i. det är ju lördag:D förhoppningsvis har ni superfint väder därborta i sverige
    hihihi vaknade nu för ca 15 min ....slog just upp ögonen så ringde carohl :)
  • carohl

Jag ska logga ut nu då jag måste fixa en massa nu!

Ha en bra dag tjejer!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-17 11:47:43 följande:
    Hej på er! Nä här i Lund är det mulet och trist idag faktiskt. Jag och mannen ska strax iväg och storhandla. Igår var vi på fest och ikväll blir det ännu en fest+ imorn tårtkalas :) Pregga (och ni andra för den delen) jag kan tipsa om alkoholfri "champagne" som finns på systemet (Schloss boosenburg). annars är alkoholfritt vin inte mkt att hurra för tycker jag. 
    hahahhaa men e det HELT alkoholfritt? har hört att även dom innehåller en liiiten mängd alkohol? hahahaah skulle la vara snyggt, sitta hemma å pimpla alkoholfri champange...hm, vilken syn....
  • Bubbis10

Tjejer

nu e jag orolig IGEN. Min lille prins som vart riktigt aktiv i ca 1 v tid, har plötsligt de senaste 2 dagarna varit mkt mkt lugn, har känt en liten puff ngn gng å sen inget mer....oron börjar greppa tag i mig rejält...

• elinnnnn

hej allihopa!
    tråkigt att ni har dystert väder. här har vi det också, för en gångs skull. men det är ändå varmt. men lite mulet och en regnskur då och då. så skööööönt!!! Det regnar liksom inte så ofta här precis. typ 2 ggr om året ungefär :P

puchelina: japp jag har också vadkramp :(

Vår älskade bebis har BF 100809
  • elinnnnn

pregga: samma här... det går verkligen upp och ner här också. jag oroar mig också ibland men men det är väl så det ska va?... jag är ju i v.24 och inte blir det mycket sparkar här inte. eller jo vissa dagar är det full rulle sen andra dagar typ ingenting :S

Vår älskade bebis har BF 100809
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-17 12:12:50 följande:
    pregga: samma här... det går verkligen upp och ner här också. jag oroar mig också ibland men men det är väl så det ska va?... jag är ju i v.24 och inte blir det mycket sparkar här inte. eller jo vissa dagar är det full rulle sen andra dagar typ ingenting :S
    ok, ååhh tack gumman för ditt lugnande svar. jo vi ligger ju inte så långt ifrån varandra, är ju i v 23 nu. vissa dagar så e det fullt ös medvetslös....å nu typ inget, en liten knuff..å sen inget mer...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10