• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Lysmasken
    den kära leken skrev 2010-04-16 10:42:55 följande:
    Men kommer det om man beställer gratispaketet. Jag vill inte ha nån gobok. Tror jag skippar gratispaket. Inget är gratis.
    Nej du får inget paket av dom.

Ska hämta en sådan box idag kanske så kanske jag kan fota å lägga upp om min dator inte är helt koko.
  • den kära leken

Okej. Det låter bra!

Lysmasken skrev 2010-04-16 10:48:42 följande:
    Nej du får inget paket av dom. Ska hämta en sådan box idag kanske så kanske jag kan fota å lägga upp om min dator inte är helt koko.
  • carohl

God morgon bruttor!

Nu är jag hemma igen och har heeeelg! Det känns underbart! {#lang_emotions_laughing}
    Vilken härlig dag! Solen skiner, fåglarna kvittrar och vi är gravida, hihi....
    Malten: Grattis till din nya vecka!
    Sweetlilly: Jag tycker också att du verkar himla stark och det ska du ha all cred för! {#lang_emotions_wink}

Annars då? Jag ska luncha med två vänner imorgon är det tänkt och det ska bli riktigt roligt då den ena har jag inte träffat på nästan 1 år.
    Min flicka ska få sova hos en kompis för första gången imorgon, läskigt! Men det går nog bra {#lang_emotions_smile}
    Haha förut när vi blev barnlediga så hade vi vilt och högljud och helt galet sex men det fungerar inte nu längre då pensionärsliknande sex ger en "blodiga" flytningar efteråt och sen är man ju inte så smidig längre. Inte kan man köra nå hårt heller, äh jag vet inte sex idag är inte aktuellt varken för mig eller sambon då vi är jätteräss om sessan inne i magen. Jag klankar inte ner på andra som har sex för herregud det ska man kunna ha! Men rosa på papperet ger mig och killen kalla kårar då vårat missfall var inte såååå länge sen ändå...

Till slut! Pregga min underbara vän: Tack för de fina blommorna!

Kram

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • SweetLilly

carohl; tack =P

Jo det där med sex, vi har verkligen inte sex längre, men det är ju mycket på att jag mår på kymigt och man är som sagt inte så där jättesmidig. jag sa till mannen häromdagen; "Ja det är lite tråkigt att vi aldrig har sex nu, men vi får väl ta igen det sen". Då säger han "ja men jag har väntat ett helt liv på dig, då kan jag vänta några månader på sex". Han är fin min man

Lilla pyret väntas 100806
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-16 11:02:28 följande:
    carohl; tack =PJo det där med sex, vi har verkligen inte sex längre, men det är ju mycket på att jag mår på kymigt och man är som sagt inte så där jättesmidig. jag sa till mannen häromdagen; "Ja det är lite tråkigt att vi aldrig har sex nu, men vi får väl ta igen det sen". Då säger han "ja men jag har väntat ett helt liv på dig, då kan jag vänta några månader på sex". Han är fin min man
    Åh det var gulligt av din man! {#lang_emotions_smile} Jag har också tur, jag har också en karl som inte pressar mig det minsta...
    Lysmasken skrev 2010-04-16 11:02:55 följande:
    carohl: hur har du fått ditt texten "våran lilla skatt väntas 100825"
    Jag har fixat det på inställningar, där kan du skriva in vad som ska visas på sidfoten {#lang_emotions_wink}
  • carohl
    Lysmasken skrev 2010-04-16 11:28:39 följande:
    carohl: ser du någon text på mig ner till?
    Ja jag ser! {#lang_emotions_laughing}
  • den kära leken

carohl: Inte ska ni ha sex om det känns så. Vi har sex hela tiden och vi har inga problem alls. Ibland kan jag få någon sammandragning efter orgasm men BM säger att det inte är någon fara alls. Och det är inte obehagligt så.

• SweetLilly
    Lysmasken skrev 2010-04-16 11:28:39 följande:
    carohl: ser du någon text på mig ner till?
    jag ser iaf!
    Lilla pyret väntas 100806
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10