• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl

Nu ska jag upp till min lilla familj för att pussa min dotter lite och för att väcka min karl som ska iväg och jobba...

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • den kära leken

Sist vi var där så sa BM, "jaha jag vet inte riktigt vad vi ska göra, har ni några frågor?" Vi hade inga frågor. Sen krånglade datasystemet och det tog 30 min att boka en ny tid. Vi ska dit på måndag. Hoppas de har mer att komma med då. Annars undrar man ju.

Mandy86 skrev 2010-04-19 07:34:33 följande:
    Godmorgon! Då kör jag och sambon snart till barnmorskan för kontroll =) Vet inte riktigt vad man ska göra där idag, vi får väl se. Ny vecka idag! Tjoho
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-19 01:49:44 följande:
    japp.. jag har pluggat.. har ju BARA 2 kap. som innehåller 10 texter å 269 (noga räknat) glossor till fredag.. suck. Ses kanske i morronkväll (sent i så fall tyvärr) Go`natt på er
    haha ok , misstänkte att det var plugg som höll dig upptagen :)

Godmorgon flickor, inatt har jag sovit uselt dåligt...vaknat säkert 5 gng av mardrömmar..den ena värre än den andre...tom min lilla dotter vaknade av drömmar inatt, hm.....Carohl, jag lämnade den andra tråden nu då jag såg nu att jag fått tror det va 6 anmälningar på mig. å då var jag inte ens otrevlig. hm, filk här inne på Fl asså.....misstänker dock hon som fick mig bannad sist. hon har som du sa nog inte släppt eller glömt.hahaha vilket intryck jag måste ha gjort.
    ska nog försöka sova en stund till snart....
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-04-19 07:34:33 följande:
    Godmorgon!Då kör jag och sambon snart till barnmorskan för kontroll =)Vet inte riktigt vad man ska göra där idag, vi får väl se.Ny vecka idag! Tjoho
    Trevligt att åka till Bm, hm det va ngn mer som skulle det idag....undrar om det inte var malinski, gu jagb som e trött...hoppas du får en trevlig stund :)
  • Bubbis10

Vad det gäller inköp till lilleman så har jag nog lagt ett par tusen redan å kommer lägga ca 6-8 tusen till....hahahah men jag har ju ett par månader på mig så :)

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-19 07:46:51 följande:
    Sist vi var där så sa BM, "jaha jag vet inte riktigt vad vi ska göra, har ni några frågor?" Vi hade inga frågor. Sen krånglade datasystemet och det tog 30 min att boka en ny tid. Vi ska dit på måndag. Hoppas de har mer att komma med då. Annars undrar man ju.
    öh, det lät ju lite underligt, mätte hon inte din livmoder eller nåt????
  • den kära leken

Nej ingenting. Sen hittade hon inte mappen om föräldrakursen vi ville gå så inte ens det fick vi reda på, Alltså när den går. Jag ska dit på nån rygginfo i em så jag ska fråga om föräldrakursen då.

Pregga skrev 2010-04-19 07:52:57 följande:
    öh, det lät ju lite underligt, mätte hon inte din livmoder eller nåt????
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-19 08:02:25 följande:
    Nej ingenting. Sen hittade hon inte mappen om föräldrakursen vi ville gå så inte ens det fick vi reda på, Alltså när den går. Jag ska dit på nån rygginfo i em så jag ska fråga om föräldrakursen då.
    men gu va dåligt.....

tänkte ta mig en sömn tur här nu, MEN lilleman protesterade hej vilt, så det slutade med att jag låg å asg, han sparkade så hårt så magen skakade, tills jag gick upp igen, han kör redan me mig :)
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-19 07:44:52 följande:
    Jag har fått massor av täcken och sängkläder av syrror och kompis. Ännu har det inte kostat oss så mycket att skaffa unge ;)Min bästis jobbar som designer. Hon designar både damkläder och barnkläder men även barn grejer. Bla mobiler, så vi ska få en av henne. Hon gör otroligt snygga saker.
    Alla gör som de vill med begagnade grejer. Jag tycker att det är helt ok eller faktiskt en självklar grej att man kan ta emot saker av sina syskon som deras barn har haft då man vet hur det har använts och till vilka barn. Annars så är inte jag så mycket för begagnat inte när det gäller saker som kläder och sånt iaf. Mäbler och vagn går bra om allt är fräscht.
    Men det är ju bra att du har dina syskon! Skönt att inte behöva lägga ut en förmögenhet.
    Vi har hittills handlat för ca 7000-8000 kr och har några ex antal tusen kvar att handla för...
    Gungan jag pratade om förut har jag fått av syrran som hon har haft till sin dotter.
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-19 08:18:30 följande:
    men gu va dåligt.....tänkte ta mig en sömn tur här nu, MEN lilleman protesterade hej vilt, så det slutade med att jag låg å asg, han sparkade så hårt så magen skakade, tills jag gick upp igen, han kör redan me mig :)
    Hahaha jag tänkte när jag såg gröna lampan : men skulle inte hon sova? Så såg jag det här. Haha de är ju för goa. {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10