• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly

Ja nu försöker jag ringa till FK, jaghar plats 205 för tillfället, hade 225 när jag började.
    Nu ska jag verkligen fråga hur de har tänkt sig.
    Fattar inte att de inte har bättre resurser i telefon..

Lilla pyret väntas 100806
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-19 09:58:58 följande:
    Ja nu försöker jag ringa till FK, jaghar plats 205 för tillfället, hade 225 när jag började.Nu ska jag verkligen fråga hur de har tänkt sig.Fattar inte att de inte har bättre resurser i telefon..
    Man blir förbannad! Och gud vad hopplöst när man får en sån köplats, suck! Kunde du inte trycka in ditt nummer så ringer de upp när det är din tur? Så brukar jag göra då jag hatar att sitta i telkö...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    puchelina88 skrev 2010-04-19 10:16:35 följande:
    Hejsan! Ny vecka i dag ;) fick inte sova mycket i morse mini sparkade såå härligt;)
    Härligt med ny vecka! Grattis!
  • Mandy86

Carohl: vi väntar en liten flicka :)

Sambon hade önskat en framtida ishockeyspelare men så blir det nog inte

• Ns mamma

Hej alla,
    Hoppas ni mår bra!
    Själv är det sådär, massa strul med FK, a-kassa m.m. pga att jag sa upp mig från mitt jobb i januari. Man har ju typ inga rättigheter som vikarie..Allt detta tar iaf enormt mkt på mig så jag är helt slut hela tiden..
    Ska fixa lite här hemma nu och skicka iväg papper till fk och csn m.m. men tittar in senare igen..
    kram

• mammailund85
    Mandy86 skrev 2010-04-19 10:29:31 följande:
    Carohl: vi väntar en liten flicka :) Sambon hade önskat en framtida ishockeyspelare men så blir det nog inte
    Det är väl inget som hindrar att en tjej blir ishockeyspelare? ;)
    det känns som att de flesta härinne har valt att ta reda på könet? Är det vanligast att man gör det nuförtiden? Vi har ju inte gjort det och planerar att inte göra det heller
  • mammailund85
    SweetLilly skrev 2010-04-19 09:58:58 följande:
    Ja nu försöker jag ringa till FK, jaghar plats 205 för tillfället, hade 225 när jag började. Nu ska jag verkligen fråga hur de har tänkt sig. Fattar inte att de inte har bättre resurser i telefon..
    Arrgh sånt kan göra mig helt galen. Fattar inte hur de kan ha så kasst system. Jag försökte chatta med fk vid nåt tillfälle, men det var helt värdelöst....
  • mammailund85
    SweetLilly skrev 2010-04-19 09:25:27 följande:
    God morgon! Ser att ni pratat vikt.. Jag är också lite nojjig och vill inte gå upp så mycket.. Jaghar jättelätt för att gå upp och får kämpa för att gå ner. Jag gick ner 25kg för 3 år sedan och vill ju inte hamna på de summorna igen. Jag äter nästan som innan, bara det att jag börjat äa pasta och potatis, samt fika på kvällen, det är dte enda. Numer äter vi lite gott på helgerna dock , men inga mängder. Endå går man upp så mycket. jag blir helt knäckt av de som säger att de typ äter hela tiden och bara gått upp 4-5 kg endå...*suck* Själv känns det som att man håller igen som attan och det bara rusar.
    Ja det verkar tyvärr som att man inte kan styra viktuppgången under graviditet själv så mycket, iaf inte helt. Jag har visserligen ätit mer godsaker och rört på mig betydligt mindre än vanligt. Ska försöka skärpa mig lite nu. Även om det inte skulle göra skillnad på vågen skulle det iaf känas bättre. Jag äter ganska bra mat i normal mängd, men det är just godsakerna jag åker dit på. 
  • carohl
    Mandy86 skrev 2010-04-19 10:29:31 följande:
    Carohl: vi väntar en liten flicka :)Sambon hade önskat en framtida ishockeyspelare men så blir det nog inte
    Jaså vad roligt! Vi väntar också en flicka men det kanske du redan har sett {#lang_emotions_smile}
    Om vi får nå mera barn i framtiden så hoppas jag att det blir en pojk då det här blir andra flickan, tre flickor känns som ganska många hormoner hahaha....
    Njaa man kan ju inte bestämma vad ens barn ska göra på det sättet fast jag vill inte heller att min flicka ska spela hockey då jag inte vill ha en butch.
    Min flicka som jag har idag är väldigt flickig samtidigt som hon är grabbig i det sättet att hon kör cross tex hon gör en massa annat också och killkompisar har hon massor av men hockey näää usch....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10