• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Vi kommer inte ta reda på könet. Kommer inte göra nån skillnad för oss ändå. För oss spelar det större roll vilken personlighet barnet har!

Malten skrev 2010-04-19 10:58:50 följande:
  • elinnnnn

Godmorgon alla!!! Sweetlilly: åh herregud vad irriterande!!!! pregga: njae nu är det ju så att det är inte alla som går ner i vikt när dem ammar. det har jag inte gjort förut så det är inget jag förväntar mig att göra denna gången heller. sen är det ju inte säkert att man kommer kunna amma heller. men hur som helst kommer det bli en form av koständring osv efter förlossningen. mer eller mindre strikt beroende på om jag ammar eller inte. för gravid kilona ska bort så fort som möjligt ;) NALLEPUHMAMMA: grattis till tösen! Roligt att den äntligen ville visa sig hihihi. Vem var det mer som kollat kön? Känns som om jag missat någon :S

Vår älskade bebis har BF 100809
  • elinnnnn

Ny vecka idag! Tjohooooo :D

Vår älskade bebis har BF 100809
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-19 12:43:42 följande:
    Vi kommer inte ta reda på könet. Kommer inte göra nån skillnad för oss ändå. För oss spelar det större roll vilken personlighet barnet har!
    jag tror att det där gäller oss alla :)
  • den kära leken

Fy farao vad irriterande. Nu kommer du va lagom taggad när du äntligen kommer fram!

SweetLilly skrev 2010-04-19 12:32:19 följande:
    tror ni inte man får strömavbrott i 2 timmar när man sitter i telefonkön då..*väldigt fula svordomar*
  • den kära leken

Grattis Elinnnn!

elinnnnn skrev 2010-04-19 12:46:46 följande:
    Ny vecka idag! Tjohooooo :D
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 12:32:19 följande:
    tror ni inte man får strömavbrott i 2 timmar när man sitter i telefonkön då..*väldigt fula svordomar*
    haha jag tyckte väl det haglade svordomar, hörde ngn gorma det ena å det andra....det kom en bit utanför gbg tror jag bestämt, hahahaahha
  • den kära leken

Fast du sa ju just att du kommer göra skillnad. Nu fattar jag inte.

Pregga skrev 2010-04-19 12:49:04 följande:
    jag tror att det där gäller oss alla :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-19 12:45:49 följande:
    Godmorgon alla!!! Sweetlilly: åh herregud vad irriterande!!!! pregga: njae nu är det ju så att det är inte alla som går ner i vikt när dem ammar. det har jag inte gjort förut så det är inget jag förväntar mig att göra denna gången heller. sen är det ju inte säkert att man kommer kunna amma heller. men hur som helst kommer det bli en form av koständring osv efter förlossningen. mer eller mindre strikt beroende på om jag ammar eller inte. för gravid kilona ska bort så fort som möjligt ;) NALLEPUHMAMMA: grattis till tösen! Roligt att den äntligen ville visa sig hihihi. Vem var det mer som kollat kön? Känns som om jag missat någon :S
    ja det är lite olika det där med att man går ner i vikt när man ammar MEN det är mest vanligt, både jag å alla jag känner som ammat har det stämt bra på :)

Grattis till ny vecka gumman, åå så härligt.hihi
    min lille prins har vart såå aktiv idag, haha helt vild..så jag e LYCKLIG :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-19 12:51:04 följande:
    Fast du sa ju just att du kommer göra skillnad. Nu fattar jag inte.
    sa jag det??? var då någonstans??
    jag sa att-DET SKULLE INTE SPELA MIG NGN SOM HELST ROLL DÅ VI BARA KÄMPAT SÅ FÖR ATT ENS FÅ DENNA LILLE! å skulle min dotter vilja spela hockey så tänker jag inte könsrelatera en sport, men jag skulle inte heller sätta på min son rosa, å det tror jag inte ngn hade gjort här inne utanm möjligen du då?!

jag ville veta kön pga.
    1, min dotter ska kunna idendifiera sig med det kommande syskonet
    2.jag blev oväntat ensam å ville planera utefter det.vilket JAG anser lättare, sen skiter jag ju i vad andra tycker.

Men det e väl som du säjer, Vi som har kollat kön å det e de flesta av oss här inne, ser väl bara till könet å skiter i personlighet, å glädjs inte på samma sätt.
    men det får stå för dig.

Vi kämpade i 2,5 år för att få denna lille, så jag skiter blanka F** i vad det e för kön, jag e glad övet att jag blev välsignad. SOM ALLA andra här inne är.

Men jag valde å ta reda på det för att jag ville å var nyfiken på vem det är som bor i min mage. samt för min dotter.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10