Vi fortsätter, Bf aug 10
Jag gjorde det med. Var och mätte mig i fredags i v.27 och då vad det samma mått. Så det var ingen fara. Men visst blir man nojjig.
Det finns visst folk till allt. Ska man skydda barnen från allt. Blev så arg när jag läste denna:
www.familjeliv.se/Forum-5-154/m52723132.html
Hej på er!!
Torsdag igen och ny vecka! v.29 nu nämar det sig. Tiden går fort. Idag ska man bara vara. Solen lyser så man får passa på och sitta ute och njuta.
Kram på er!!
Hej på er!!!
Är hemma nu och är ordinerad vila. Får väl inse mina begränsningar helt enkelt.
Ctg var bra på em. Så på grund av mina foglossningar så får jag kraftigt onda sammandragningar. Hjärtljuden var bra. De sa att detta var hormonellt betingat. underbara hormoner!
Bebisen har fixerat sig. Men allt var normalt som det ska. De ville inte säga vilket kön det var...(dessa läkare)
Så nu sparkar bebisen i ren protest av vad den harfått genomlida idag. Tror att revbenen är maraccas :)
Så nu ska man ringa bm imorgon och be att få en läkartid. Är ju sjukskriven till den 23/6. Så de måste bara förlänga detta. Vill ju inte att förlossningen ska starta för tidigt så att säga.
Är helt slut i kroppen och huvudet.
Tack för alla kramar!!!! Ni är guld världa.......
De sa att foglossning är ju hormonellt och det kan ge sammandragningar. Hade ingen Uvi eller baktriell vaginos. Pust!
Min man sa att han ska binda fast mig med eltejp i sängen så att jag tar det lugnt!
Galning ;)
Hormonerna har ju gjort att min ansikte ser ut som om man har haft akupunktur inifrån!
Hej på er. Grattis alla mammor ;)
Såg nu att det var 80 dagar kvar!!!!
Idag blir det kalas för barnens kusin. Så nu måste man hitta ngt att ta på sig.
Min bebis ligger mest till höger.
puchelina88: Har oxå ont men de förklarade att det kan vara bebisen som sträcker ut sig. Får ibland ont så då får man killa bebisen under fötterna. Den har hittat mina revben. Så nu är det maraccas spelande.