• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Ja det är viktigt att det klickar. Vi har varit 4 ggr på mvc och träffat 4 olika BM. Så det hoppas den vi får träffa idag är bra. Nu bara måste det bli en av de vi redan träffat.

elinnnnn skrev 2010-04-26 15:05:32 följande:
    den kära leken: hoppas ni får ut mer utav besöket hos BM idag då. Vi var och gjorde vårt fjärde ultraljud för ett par dagar sen och det var FÖRSTA gången som vi fick visat och förklarat för oss vad det var hon tittade på. Fast det krävdes byte av klinik.... Kanske bör ni be om en annan barnmorska? Det är ju rättså viktigt att det "klickar" mellan er och BM. Det ska ju vara roligt, intressant och lärorikt att gå på BM besök.
  • SweetLilly

Tack för alla tummar! {#lang_emotions_flower}

Usch idag nu på e-m fick jag sån depressionvåg..eller nåt. Blev så jäkla nere och känner mig gråtfärdig.. men vet inte varför alls..hm..kan det vara grav.hormoner tro..? Tar en kopp te nu och sen ska jag vila mig lite, det kanske går över snart.

Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-26 15:57:55 följande:
    Tack för alla tummar! Usch idag nu på e-m fick jag sån depressionvåg..eller nåt. Blev så jäkla nere och känner mig gråtfärdig.. men vet inte varför alls..hm..kan det vara grav.hormoner tro..? Tar en kopp te nu och sen ska jag vila mig lite, det kanske går över snart.
    men gumman då....{#lang_emotions_heart} hoppas du piggnar till snart..

idag rände jag runt å köpte mammakläder, å det KÄNNS i ryggen nu, somnade ca 2 timmar när jag kom hem, helt slutschasad....å lägger mig å känner ngt KONSTIGT-det va som en brännande känsla vid revbenen på höger sida, som om man blivit stucken av ngt fast på insidan, värme känsla å typ brändes lite....

ringde såklart Bm å hon visste inte vad det kunde vara men trodde inte det hade med bebis att göra. Å nu har det släppt.Men jag blev ju skiträdd för detta va inget jag kände igen ens fr grav med lillan...

åå så fick jag köpt en Bellino speldoda idag med, hiihi ett litet vitt lamm med vingar å ett moln under magen som man drar ner så spelar den blinka lilla stjärna..hihi
    å såklart så blev det en body med med nalle puh å tiger som bebisar på å texten-best friends, när lillan såg detta så sa hon, åå mamma det e så jag å lillebror kommer vara..hihi
  • mammailund85
    den kära leken skrev 2010-04-26 15:31:17 följande:
    Jag fick en superbra badräkt av syrran. Så jag slipper plågas runt i affären efter baddräktsprovning. Annars hade jag avrit tvungen då de jag har inte riktigt passar längre. Haha
    Så bra! Jag funderade lite på baddräkt, har inte använt det sedan jag var barn. Men jag kände mig inte alls bekväm i det så det fick bli bikini ändå och magen får hänga fritt :) 
  • mammailund85
    SweetLilly skrev 2010-04-26 15:57:55 följande:
    Tack för alla tummar! Usch idag nu på e-m fick jag sån depressionvåg..eller nåt. Blev så jäkla nere och känner mig gråtfärdig.. men vet inte varför alls..hm..kan det vara grav.hormoner tro..? Tar en kopp te nu och sen ska jag vila mig lite, det kanske går över snart.
    Jo det kan säkert vara hormonerna. Jag känner också så ibland. Hoppas det känns bättre snart! kramar
  • mammailund85

Pregga det är säkert ingen fara det du kände, skönt att det har släppt. Hittade du några schyssta mammakläder då? 

• mammailund85

Nu ska jag iväg och träffa min "tjejgrupp". Är ledare för en samtalsgrupp med 14-åriga tjejer där de diskuterar olika ämnen som kärlek, sex, gränssättning osv. Det är väldigt givande. Vi hörs ikväll! 

• Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-26 16:31:37 följande:
    Pregga det är säkert ingen fara det du kände, skönt att det har släppt. Hittade du några schyssta mammakläder då? 
    näe jag hoppas att du har rätt...blev ju skiträdd...
    mjo jag hittade ju loite grann, men blev förvånad över stl dock..hahaha
    Malten skrev 2010-04-26 16:34:47 följande:
    Nu ska jag iväg och träffa min "tjejgrupp". Är ledare för en samtalsgrupp med 14-åriga tjejer där de diskuterar olika ämnen som kärlek, sex, gränssättning osv. Det är väldigt givande. Vi hörs ikväll! 
    det lät riktigt kul :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-26 16:57:04 följande:
    Hej mina tjejor :)hur står de till här då? var ett tag sen jag var in o tjötade lite :P
    aa det va du ma babe, å du har vart saknad! var i helsike har du hållt hus??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10