• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10

asså detta börjar bli skrämmande.....det e helg å man kan ju börja tro att ni har ett liv utanför Fl då det e så lungt här inne?! hahahahhaa
    hemska tanke...asg

• elinnnnn

pregga: nä jag var här i morse och ingen skrev.... så tråkigt när här inte är något liv i tråden hehe. men antar att det beror på att det är helg. hur mår du? allt bra med dig ?

Vår älskade bebis har BF 100809
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-25 15:33:24 följande:
    pregga: nä jag var här i morse och ingen skrev.... så tråkigt när här inte är något liv i tråden hehe. men antar att det beror på att det är helg. hur mår du? allt bra med dig ?
    woohoooooo, heej gumman :) haha måste jag missat, har vart lite rastlös å tråkad, å pillat lite med annat å hoppats på att ngn ska kika in...haha
    jotack allt e toppen här,sitter å läser på en tråd där man får sig riktigt goda skratt, den heter skulle du bleka ditt anus för att din partner vill det?
    hahahaha va folk hittar på asså...ibland kan man tro att Fl är en samlingspunkt för pucko..men det e kul å läsa å ibland så svarar man ju....hur e det sj ?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-25 07:00:14 följande:
    Godmorgon alla fina tjejer!Sover ni än? Jag har redan varit vaken i en timme, kunde inte somna om pga vaken bebis och hunger, efter toabesök.Carohl: Tack för grattiset :)Knyzzel: Grattis till -100 :) Jag har en vecka kvar sen börjar min nedräkning också. 3 siffrigt blir 2 siffrigt, wihoo :D Tänk att vi rätt snart ändå har våra bebisar i famnen!!!! Åh myspys
    nuu ser jag ju, jisses...kanske behöver glasögon, haha Grattis gumman till dottern :){#lang_emotions_heart}
  • elinnnnn

dessutom är sidan så seg att det bara är jobbigt att vara här. så fort jag uppdaterar sidan så loggas jag ut typ. sen får jag massa error meddelanden hela tiden :S

Vår älskade bebis har BF 100809
  • carohl

Knyzzel: Fin bebbemage du har {#lang_emotions_laughing}
    Malten: Ingen aning om man kan ångra sig... jag vet att jag längtar tills jag får gå hem. Du får ringa fk och fråga de lite, de kanske svarar på saker du inte ens visste att du funderade på.

Tjejer! Igår tittade jag på en sån rolig film jag vred mig av skratt! Jag tittade på Old Dogs och jag kan bara säga se den! Ladda hem den eller hyr den, jag fick iaf skratta mer än vad jag gjort på väldigt länge...

Nu ska vi snart hem till min mamma, hon ska bjuda oss på mat, det ska bli smaskens.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-25 15:47:34 följande:
    dessutom är sidan så seg att det bara är jobbigt att vara här. så fort jag uppdaterar sidan så loggas jag ut typ. sen får jag massa error meddelanden hela tiden :S
    men fy va jobbigt ju :(
  • mammailund85
    carohl skrev 2010-04-25 15:54:58 följande:
    Knyzzel: Fin bebbemage du har Malten: Ingen aning om man kan ångra sig... jag vet att jag längtar tills jag får gå hem. Du får ringa fk och fråga de lite, de kanske svarar på saker du inte ens visste att du funderade på. Tjejer! Igår tittade jag på en sån rolig film jag vred mig av skratt! Jag tittade på Old Dogs och jag kan bara säga se den! Ladda hem den eller hyr den, jag fick iaf skratta mer än vad jag gjort på väldigt länge... Nu ska vi snart hem till min mamma, hon ska bjuda oss på mat, det ska bli smaskens.
    Jag har mailat dem fast just ångerrätten frågade jag inte om. Fast skulle jag få HP beviljat är ju det på sätt och viss tecken på att jobbet inte är lämpligt som höggravid och då är det kanske lika bra att vara hemma även om det är låg ersättning....
    ha det så trevligt hos din mamma! önskar jag hade min på lite nämre håll men hon bor ju 40 mil härifrån...
  • mammailund85
    Mandy86 skrev 2010-04-25 09:48:05 följande:
    Godmorgon tjejer! Ah, har varit på bageriet och köpt bullar.. yummy.. Idag blir det promenad till stranden, tar bara 15 minuter att gå dit, perfekt! Sen ska vi på kalas..ha en underbar dag alla! ps. nu har jag fått koll på hur det fungerar här på FL, så nu skall bildgalleriet vara tillgängligt, kommer fler bilder sen, bla. från UL
    Härligt med stranden! visst är det i malmö du bor? Vi letar lägenhet i malmö och var på visning på en som låg precis vi havet, fick den tyvärr inte
  • Malinski79

Hej tjejer...Det ser ut som att det är fler än jag som haft en fullspäckad helg {#lang_emotions_wink}

Igår fyllde sambon å och eftersom jag jobbat sent de senaste dagarna så gick vi upp tidigt, åt frukost, storstädade, storhandlade,sen kom det fika främmande..När de sista gästerna åkte så åkte vi samtidigt hem till sambon pappa för de skulle bjuda på en födelsedagsmiddag {#lang_emotions_laughing} Å det va såååå gott!!!! sen hem å somnade snabbare än jag la huvudet på kudden..

Idag så va det bara dammsuga lite igen och plocka å förbereda,för jag hade ljusparty här {#lang_emotions_smile} Har tagit ett beslut om att själv bli PartyLite säljare framför allt till hösten för att tjäna lite extra pengar när jag går hemma {#lang_emotions_laughing} Så va tvungen att ha startvisning nu innan april tog slut..

så kan lova att jag är heeeeelt slut nu!! Men är sååå glad oxå för prinsessan i magen gör sig mer kännbar nu . Känner inte riktigt varje dag men oftast {#lang_emotions_heart}

Ella 070911
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10