• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-04-26 09:05:55 följande:
    God Morgonjaha vecka 25 i dag ;)sambon kände mini i morse de är så mysigt när den sparkar nu;)i dag ska man på möte kl 13 sen blir det att umgås med älsklingen.på torsdag ska vi till barnmorskan ska bli kul lyssna på hjärtat;)
    Grattis till ny vecka :)
  • den kära leken

Haha, ja okej. Jag förstår att det inte blir mycket av den varan nu när du är singel.

Ahhh mina händer. Har sån träningsvärk att jag knappt kan skriva på tagentbordet.

Pregga skrev 2010-04-26 08:43:15 följande:
    Tack så mkt, det hoppas jag med, å att sova en stund till kunde man ju se sig om efter, haha lilleman protesterade direkt, hej vilt...haha jo men det e klart kul att göra fint, men jag älskar å göra det i min läg dock...haha det räcker :) vad det gäller lusten så har jag glömt helt vad det e för ngt..haha
  • den kära leken

Vi ska till BM idag!

Grattis till ny vecka

puchelina88 skrev 2010-04-26 09:05:55 följande:
    God Morgon jaha vecka 25 i dag ;) sambon kände mini i morse de är så mysigt när den sparkar nu;) i dag ska man på möte kl 13 sen blir det att umgås med älsklingen. på torsdag ska vi till barnmorskan ska bli kul lyssna på hjärtat;)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-26 09:20:39 följande:
    Haha, ja okej. Jag förstår att det inte blir mycket av den varan nu när du är singel. Ahhh mina händer. Har sån träningsvärk att jag knappt kan skriva på tagentbordet.
    haha nej, har inte haft sex på 5 -6 månader nu ju, hahaha hade ju inte funkat, kan ju bara tänka mig mitt x typ...på den biten.
  • elinnnnn

puchelina: grattis till ny vecka :) och till att sambon nu fått känna sparkarna :)

Pregga: tack för ditt grattis ang min flicka i magen :)

Denna sidan har inte fungerat på ett par dagar. inte för mig iallafall. men hoppas att det fungerar idag :)

Den kära leken: Angående lusten så nej tyvärr blir min mindre och mindre :(

Vår älskade bebis har BF 100809
  • elinnnnn

den kära leken: ha det så roligt hos BM idag. när ska du dit?

Vår älskade bebis har BF 100809
  • elinnnnn

nähäpp ingen inne som vanligt? jaja, lunchen är ändå färdig nu, ska gå och äta. hoppas ni har en underbar dag! kram allihopa

BF 100809
  • den kära leken

Vi ska dit vid 16-tiden. Förväntar mig inte så mycket av det besöket. Förra var bara "jaha, jag vet inte riktigt vad vi ska göra så hejdå"

Vad tråkigt med lusten. Jag är helt galen ;)

elinnnnn skrev 2010-04-26 11:31:04 följande:
    den kära leken: ha det så roligt hos BM idag. när ska du dit?
  • SweetLilly

hej på er!
    Ser att många har mycket på gång =P

Nu  har kommunen vart här, det gick väldigt fort och lätt, de förstog såå bra och det var inga problem i att se behovet. men nu ska mitt fall jämföras med andra tidigare beviljade fall och sen ska det läsas paragrafer.. *SUCK* Så d et är ju inte alls säkert att vi får hjälp.. menmen bara att vänta.

Lilla pyret väntas 100806
  • tetta

Hej på er!
    Idag har man haft en bra dag. Tvättat bilen i solskenet. Eller rättare sagt jag tvättade mig själv som vanligt.
    Ska gå igenom lite kläder som man har fått. Fick tillbaka en kartong med lakan och örngott som man har haft till alla 2. Satt bara och sucka.....Spjälsängen är hemma och nu väntar man på vaggan. Vi brukar ha som tradition att ngn i familjen gör iordning den. Den är gammal som jag {#lang_emotions_wink}   (som gatan)

den kära leken: Lust! Oja!! blir ju knäpp för mindre....Min man undrar vad som är med mig...{#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10