• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Mandy86
    Malten skrev 2010-04-25 18:40:08 följande:
    Härligt med stranden! visst är det i malmö du bor? Vi letar lägenhet i malmö och var på visning på en som låg precis vi havet, fick den tyvärr inte
    Vet ej hur pass bra du känner till Malmö men vi bor i Dammfri/Erikslust så vi har ju rätt så nära till ribersborg.

Är det i västra hamnen ni letar lägenhet?

Jag som bott utanför Malmö (Staffanstorp) i 20 år älskar att ha nära till allt i stan. stranden, parker, triangeln =)
  • mammailund85
    Mandy86 skrev 2010-04-25 20:04:03 följande:
    Vet ej hur pass bra du känner till Malmö men vi bor i Dammfri/Erikslust så vi har ju rätt så nära till ribersborg. Är det i västra hamnen ni letar lägenhet? Jag som bott utanför Malmö (Staffanstorp) i 20 år älskar att ha nära till allt i stan. stranden, parker, triangeln =)
    Denna lägenhet var vid ribbersborg, men vi letar i hela malmö. Nu bor vi i Lund. 
  • Bubbis10

Imon blir det att shoppa mamma kläder, dom har visst rea på H&M, å nu har jag INGET att ta på mig, börjar bli riktigt stor...haha

• den kära leken

God morgon alla glada!

Det finns vissa muskler i min kropp som inte har riktigt lika ont som de flesta andra :) Jag har sån träningsvärk. Det är gött. Har jobbat i trädgården hela helgen.

Hoppas ni andra haft en bra helg!

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-26 07:00:05 följande:
    God morgon alla glada!Det finns vissa muskler i min kropp som inte har riktigt lika ont som de flesta andra :) Jag har sån träningsvärk. Det är gött. Har jobbat i trädgården hela helgen.Hoppas ni andra haft en bra helg!
    Godmorgon!
    oj det va flitigt gjort, hihi du e en riktig liten arbetsmyra :)
    har sovit uselt inatt så det blir nog att ta en liten lur till innan man ska iväg å fynda mamma kläder, förhoppningsvis fynda.dom har visst stor rea på H&M nu.
    bara det inte e utplockat, nu får jag inte på mig nåt ju....
  • den kära leken

Hoppas du hittar det du söker.
    Har man trädgård och hus så måste man ju tycka om att jobba med det annars får man nog flytta till lägenhet. Jag älskar att göra fint.

Är det nån mer som fått ökad lust nu under garvven. Visst var lusten stor redan innan men nu är det som att all känsel ligger på utsidan och minsta beröring får hela kroppen att rysa i välbehag, när det är rätt person som rör vid mig då ;)

Pregga skrev 2010-04-26 07:46:12 följande:
    Godmorgon! oj det va flitigt gjort, hihi du e en riktig liten arbetsmyra :) har sovit uselt inatt så det blir nog att ta en liten lur till innan man ska iväg å fynda mamma kläder, förhoppningsvis fynda.dom har visst stor rea på H&M nu. bara det inte e utplockat, nu får jag inte på mig nåt ju....
  • carohl

God morgon!

Även om jag varit vaken sen 6.30... Idag är jag ledig, skönt är det efter en jobbhelg!
    Jag väckte min dotter imorse och klippte håret på henne innan hon duschade så hon stack iväg fin, ren och nyklippt till skolan {#lang_emotions_laughing}

Jag har haft mina funderingar. Min flicka fyller år den 31:a maj och jag känner att jag inte orkar ha kalas åt henne som jag brukar. Så jag tänkte att vi skulle ha kalas på ett lekland som finns här men så kom vi på en skitbra ide, hon ska få ha kalas på gokartbannan. De ska få köra några varv runt var, det är ju skitroligt och originellt då alla ungar har kalas på bowlingen eller leklandet. Jag är så glad att allt är bokat och klart nu så det enda jag behöver göra är att betala! {#lang_emotions_laughing}

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-26 08:03:14 följande:
    Hoppas du hittar det du söker. Har man trädgård och hus så måste man ju tycka om att jobba med det annars får man nog flytta till lägenhet. Jag älskar att göra fint. Är det nån mer som fått ökad lust nu under garvven. Visst var lusten stor redan innan men nu är det som att all känsel ligger på utsidan och minsta beröring får hela kroppen att rysa i välbehag, när det är rätt person som rör vid mig då ;)
    Tack så mkt, det hoppas jag med, å att sova en stund till kunde man ju se sig om efter, haha lilleman protesterade direkt, hej vilt...haha
    jo men det e klart kul att göra fint, men jag älskar å göra det i min läg dock...haha det räcker :) vad det gäller lusten så har jag glömt helt vad det e för ngt..haha
  • puchelina88

God Morgon
    jaha vecka 25 i dag ;)
    sambon kände mini i morse de är så mysigt när den sparkar nu;)
    i dag ska man på möte kl 13 sen blir det att umgås med älsklingen.
    på torsdag ska vi till barnmorskan ska bli kul lyssna på hjärtat;)

• carohl
    puchelina88 skrev 2010-04-26 09:05:55 följande:
    God Morgonjaha vecka 25 i dag ;)sambon kände mini i morse de är så mysigt när den sparkar nu;)i dag ska man på möte kl 13 sen blir det att umgås med älsklingen.på torsdag ska vi till barnmorskan ska bli kul lyssna på hjärtat;)
    Grattis till din nya vecka!! {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10