Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hoppas att det leder till nåt bra iaf!

puchelina88 skrev 2010-04-22 07:58:56 följande:
    Godmorgon tjejer! Här skiner solen;) Ska snart äta frukost ska på möte i dag mellan 9-10 på Ung Möjlighet igenom arbetsförmedlingen går på et nu i 12 veckor inte så kul men men va ska man göra!!! ha en bra dag
  • den kära leken

Tack!

Var bor du? Det var verkligen konstigt väder igår. Men här (västkusten) ser det ut att bli fint i helgen. Bara ett litet regn som ska passera innan.

Ns mamma skrev 2010-04-22 09:00:59 följande:
    God morgon och grattis Sofie och Laura, den kära leken och Carohl till era nya veckor! Väldigt skumt väder var det igår, solsken, regn, snö och hagel.. Än så länge skiner solen på en blå himmel, hoppas det håller i sig.
  • den kära leken

Då förstår jag. Vi städade ordentligt igår. Mamma kommer i helgen ;) Nu är det skinande rent överallt hemma. Gäller bara att hålla det så tills hon kommer imorgon haha.

Lysmasken skrev 2010-04-22 09:04:04 följande:
    Det är hemma eller rättare sagt plocka upp efter barnen inomhus samt ta å vika min kära lilla tvätthög
  • den kära leken

Exakt :) Då har vi samma väder du och jag. Haha

Ns mamma skrev 2010-04-22 09:06:16 följande:
    Kungsbacka :) Det är väl du som bor åt Varbergshållet?
  • den kära leken

Nej snö får det vara nog med nu!

SweetLilly skrev 2010-04-22 09:25:43 följande:
    God morgon! samma väder här! helskumt! I natt hade det kommit liiite pudersnö, men den tinar bort nu, det är sol och klarblåhimmel! Min mor som bor i mellansveriga har just nu fått 1,5dm snö och det vräker tydligen ner! Inte avis!!
  • den kära leken

Sov gott!

Lysmasken skrev 2010-04-22 09:36:50 följande:
    Väntar lite med att plocka, soffan lockar lite mer. El rättare sagt lägga mig på soffan med en filt å somna lite.
  • den kära leken

Haha, vad roligt med ett litet busfrö!

SweetLilly skrev 2010-04-22 09:34:30 följande:
    Pyret hittade min blåsa igår.. haha! igår kväll precis när jag skulle sova så sparkade det till 2 ggr rätt på blåsan, jag fick ju rusa på toa, blev ju panikkissenödig! Sen fortsatte det lilla busfröet hella natten och jag vaknade nu också med en spark på blåsan..jösses! Maken skulle lyssna på magen igår också, då fick han en spark i örat, haha. Verkar vara en lite retsticka vi har i magen här!
  • den kära leken

Ja det är många som byter vecka på torsdagar! Nej jag har inte ont någonstans. Mår superbra. Fötterna kan va lite svullna på kvällen men det botas med stödstrumpor. Annars ingenting. Brås väl på mamma som cyklade till förlossningen när hon skulle ha mig :)

Pregga skrev 2010-04-22 10:21:12 följande:
    Grattis till er andra som åxå går in i ny v, hehe visst älskar man bara torsdagar nu, hahahaah
  • den kära leken

Vi får hoppas att det bara är tillfälligt.
    Jag kommer dock inte upprepa hennes färdsätt till förlossningen då vi har 2 mil.

Pregga skrev 2010-04-22 10:26:11 följande:
    haha ok, va skönt..hihi asså jag har inte ont hela tiden, men när jag ska vända mig om eller flytta på mig i sängen/soffan så får jag rejält ont de sista 3 dagarna.....
  • den kära leken

Jag tycker väldigt synd om er som har ont. Kan inte själv föreställa mig hur det skulle vara. Är sällan sjuk och har nästan aldrig ont.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10