• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-26 22:44:56 följande:
    Okej. Låter ju spännande. Jag har bestämt att om d blir en pojke så SKA han heta Silas (andranamn)  (efternamn) Flicka står d ganska tomt tyvärr. Funderat på Nelli å andranamn melissa, men inget bestämt. Väntar fortfarande på DE RÄTTA NAMNET om man kan säga så.
    innan jag lägger mig, e inte silas judiskt namn?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-02-26 22:47:03 följande:
    hehe ok, fina namn..silas, hm...känner igen det..betyder inte det ngt spiciellt? jo ibland så vet man ju inte med en gng om namnet man valt e det rätta, men jag e 110 % säker på mina namn.hihihi
    D va en barnserie på tv när jag var mindre, handla om en pojke som rädda en häst å rymde från en cirkus, men d fick jag reda på först efter att jag berättat för en kollega om mina namnförslag. själv fick jag det från  den danska tvserien unga mödrar. Vet inte hur ungen såg ut, men manet lät fint på danska  (jag satt på data å lyssnade bara på tv:n) å efter som sambon är dansk å dottern heter Thyra som oxå är danskt
  • t0va

Jag kopplar ihop det med den elaka figuren i da vincikoden av Dan brown, hade inte hört talas om det namnet före det. Men har sett att det är med i unga mödrar också. 

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-26 22:57:43 följande:
    D va en barnserie på tv när jag var mindre, handla om en pojke som rädda en häst å rymde från en cirkus, men d fick jag reda på först efter att jag berättat för en kollega om mina namnförslag. själv fick jag det från  den danska tvserien unga mödrar. Vet inte hur ungen såg ut, men manet lät fint på danska  (jag satt på data å lyssnade bara på tv:n) å efter som sambon är dansk å dottern heter Thyra som oxå är danskt
    hihihi ok :)
    thyra va riktigt fint....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-26 22:57:43 följande:
    Kul att du valt ett namn som DU tycker e fint å trivs med, det e ju d viktigaste.{#lang_emotions_smile}
  • knyzzel
    t0va skrev 2010-02-26 22:59:30 följande:
    Jag kopplar ihop det med den elaka figuren i da vincikoden av Dan brown, hade inte hört talas om det namnet före det. Men har sett att det är med i unga mödrar också. 
    Så dåligt jag mår så skulle d inte förvåna mig om det är ett lite  grönt troll, men han kommer att bli lika älskad för det:0)
    Pregga skrev 2010-02-26 22:55:26 följande:
    innan jag lägger mig, e inte silas judiskt namn?
    Jag vet inte var d kommer ifrån. Hittar d inte när jag namnsöker efter ursprung å betydelse.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-02-26 23:02:21 följande:
    Kul att du valt ett namn som DU tycker e fint å trivs med, det e ju d viktigaste.
    Ja, d föl mig i smaken , men sambon hatar det. hihihi:0) Dottern kan säga d utan problem. Hon lyfter på min tröja å pekar på Silas
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-02-26 23:02:29 följande:
    Så dåligt jag mår så skulle d inte förvåna mig om det är ett lite  grönt troll, men han kommer att bli lika älskad för det:0) Jag vet inte var d kommer ifrån. Hittar d inte när jag namnsöker efter ursprung å betydelse.
    hehe åå va sött :)
  • knyzzel
    knyzzel skrev 2010-02-26 23:04:18 följande:
    Ja, d föl mig i smaken , men sambon hatar det. hihihi:0) Dottern kan säga d utan problem. Hon lyfter på min tröja å pekar på Silas
    Ska vara å påekar på magen å säger Silas
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-02-26 23:04:29 följande:
    hehe åå va sött :)
    Tycker inte sambon. Han tycker att jag hjärntvättar henne bara för att få min vilja fram:0/, men han har get med sig nu, tack å lov.{#lang_emotions_innocent}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10