• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10

Här inne va det dött som i graven ja....jaa själv har man legat sen igår  ef med sprängande huvudvärk, så jag till slut kräktes å fick ringa 112, tänkte att nu har jag fått en hjärnblödning, ambulans kom hit..kollade hjärtat å puls, det va lite högt men jag va ju upprörd med..jag har ju KRAFTIG migrän å kan bli allvarligt däran av det. Dom sa att jag kunde ta 2 st alvedon 500 mg utan att det skadade liten ,men min medecin får jag INTE ta. dom sa att om jag behövde åka in å det inte släppte så skulle jag ringa tillbax så skulle dom hämta mig....

Dom ville helst undvika det då min dotter var hemma å jag hade inte ngn som kunde ta henne....har legat hela dan idag ..tills nu....tänkte kika in å kolla vad det handlade om idag...men nada?

• SweetLilly

Pregga; jobbigt med migrän,  jag har flera vämner som kräks utav det och får ligga hela dan utav det, inget ovanligt men fruktansvärt jobbigt..

ja här var det dött ja, undrar vart alla är..?

Lilla pyret väntas 100804
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-02-28 13:10:46 följande:
    Pregga; jobbigt med migrän,  jag har flera vämner som kräks utav det och får ligga hela dan utav det, inget ovanligt men fruktansvärt jobbigt..ja här var det dött ja, undrar vart alla är..?
    jo det e ett helsike..hua..
    jaa det e ju dött som i graven....
  • SweetLilly

Min mage växer iaf, känner mi rätt fet ska jag säga haha. mamma var ju här i helgen och hon skrattade lite och sa "ja du ser ut precis som jag gjorde". Man får massa extra fett bak på ryggen/skjärten, så man får lite utav en "ankform". hehe.
    Hoppas dte förvinner med amningen eller endå, om man inte kan göra det.

• carohl

Hej tjejer! Igår mådde jag sämre än på länge psykiskt. Jätte katastrofen inträffade i Chile och jag fick tag i alla mina släktingar förutom min pappa och mina fyra småsyskon. Jag gick omkring som en zombie igår. Jag låg på telefonen och ringde konstant men kom inte ens fram då 2/3 är utan el. Hur som helst imorse fick jag veta att de mår bra och då brast det för mig, jag grät och blev överlycklig såklart men då släppte alla spänningar och då var huvudvärken ett faktum. Men vad gör det när de mår bra? :) jag jobbar just nu och jobbar tills imorgon så nu kan jag iaf jobba lugnt.

~*~Våran lilla skatt väntas 100818~*~
  • SweetLilly

Åh carohl, vad jobbigt det måste kännas att inte veta, men skönt att du fick besked nu då!

• carohl

Ja verkligen skönt! :)

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-28 15:37:22 följande:
    Ja verkligen skönt! :)
    Min latinska ros...jag e så glad för din skull att du nu vet att dom mår bra, hehe
    nu kommer mina gäster, men jag hör av mig på tel när dom gått =)
    pözz
  • Bubbis10

Mina Sd har lagt sig, men kan tycka att det gör lite ont i ena sidan när jag kissat....inte i underlivet utan mer i buken, ska be om ett uvi test på ons när jag ska träffa läkaren. Ska ta upp detta åxå..som en lite ond känsla som ger med sig direkt men ändå finns där när jag kissat...uch....men bara på ena sidan....hm..

• carohl

Pregga gumman jag har ingen aning om vad ditt kan vara men försök att inte oroa dig, du kommer till läkaren på onsdag och det är dumt att stressa upp sig mer än nödvändigt. Om det är uvi vilken jag inte tror/hoppas det är får du isåf svar med detsamma på ons. Ring mig snart! Jag ruttnar av tristess på jobbet... Suck...

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10