• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Har du fått nåt svar från kommunen ännu?

SweetLilly skrev 2010-05-11 10:51:46 följande:
    ja förnekelse är superbra ibland
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-11 10:57:53 följande:
    Har du fått nåt svar från kommunen ännu?
    nepp, tyst som i graven.
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl

Jag är hemma igen, helt ensam. Michelle skulle följa med sin pojkvän hem och min sambo kommer inte hem förrän 18-tiden.
    Jag sitter på min framsida med ett glas saft och en kaka i handen och laptopen påp bordet {#lang_emotions_smile}
    Jag ska nog ta fönsterna i vardagsrummet och i vårat sovrum. Jag delade upp husets fönster då jag inte orkar ta alla på en gång och att vänta på gubben tills han kan i helgen känns lite långt.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • puchelina88

Hejsan tjejer!
    hoppas ni har haft en skön dag!
    ja och sambon käka lunch ute i dag vart taco tallrik mumma;)
    sen i kväll ska vi hem till svärmor och äta hemma gjord pizza ska bli gott;)
    i morrn är ja på arbetsförmedligen hela dagen från kl 9 till 15 kommer säkerft va helt slut när ja kommer hem sen!!!så tråkigt att sitta och lyssna på föreläsningar!!!
    ha en br akväll

• Malinski79

Hej tjejer!!!

Idag har vi varit på Sibyllekliniken i sthlm på könsul Även om vi nu visste redan att är en prinsessa så va det skönt att få det bekräftat till 100%, va liksom ingen tvekan nu Såååå skönt att få se den lilla igen buffa runt för fullt därinne...Allt såg jätte bra ut....

• mammailund85

Hej tjejer! Nu är jag hemma igen efter en härlig långhelg i Paris med omnejd. Har gått en massa och det har faktiskt funkat helt ok tack vare foglossningbältet. Såg att ni diskuterat "andningsbesvär". Jag har också känt så vid några tilllfällen, väldigt obehagligt. Som tur är har det gått över ganska snabbt. nån som vet om det är normalt? Det verkar ju så med tanke på att flera av oss känt samma. 

• mammailund85

Vägde mig förresten på hotellet för första gången på länge och hade "bara" gått upp 6-7 kg. Jag har ätit massa onyttigheter, så jag hade nog förtjänat än större viktuppgång haha. Verkar inte riktigt rättvist det där. Måste försöka jobba bort sötsuget, men denna vecka fyller jag år och ska på möhippa så det lär ju bli endel godsaker...

• carohl
    Malten skrev 2010-05-11 23:06:05 följande:
    Hej tjejer! Nu är jag hemma igen efter en härlig långhelg i Paris med omnejd. Har gått en massa och det har faktiskt funkat helt ok tack vare foglossningbältet. Såg att ni diskuterat "andningsbesvär". Jag har också känt så vid några tilllfällen, väldigt obehagligt. Som tur är har det gått över ganska snabbt. nån som vet om det är normalt? Det verkar ju så med tanke på att flera av oss känt samma. 
    Välkommen hem!
    Vad roligt att du har haft en bra helg! {#lang_emotions_smile}
  • carohl

God morgon tjejer!

Idag är det onsdag och massor händer!
    Jag ska jobba nu till kl 14. Kl 15.30 ska vi till barnmorskan för att mäta magen och lyssna på prinsessans hjärta och OJ vad jag har sett framemot det här! Kl 17 ska vi fira en av mina "små"systrar som fyller 25 år idag så jag kommer nog inte in förrän ikväll, kanske att jag kollar emellan bm och jobbet {#lang_emotions_smile}

Nu ska jag bädda rent i sängen medan min karl är i duschen, han ska skjutsa mig till jobbet.

Kramen!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10