• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    tetta skrev 2010-05-10 08:58:26 följande:
    Vi höll påmed trädgården igår. Satt ner och klippte ner buskar. Då kommer min man. Nä du får bara ont det där gör jag. Så jag tog tag i krattan för att kratta bort skräpet. Hör bara: ajabaja! Vänder mig om...Min man står bara och skrattar...Sätt dig ner och ta det lugnt! Jag ta lugnt?! Det är svårt. Jag har ont i höger skinka och haltar då när det låser sig. Så jag får mest sitta och titta när de andra grejar.
    Jag får otroligt ont där, har haft det i många veckor nu. De säger att det är foglossning... På kvällen är det jobbigt för mig att gå då man har "gjort" en hel dag...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • den kära leken

Haha, rastlös? Jag blir tokig när jag måste sitta still. Som tur är så gör det inte så ont att jag måste sitta still men jag måste ta det lite lugnare. Kan inte gräva bort trädrötter eller ormbunkar eller lyfta stenar längre. Bara gräva och rensa. Men det är mysigt att jobba ihop. Annars har vi oftast olika projekt på gång i trädgården

tetta skrev 2010-05-10 08:58:26 följande:
    Vi höll påmed trädgården igår. Satt ner och klippte ner buskar. Då kommer min man. Nä du får bara ont det där gör jag. Så jag tog tag i krattan för att kratta bort skräpet. Hör bara: ajabaja! Vänder mig om...Min man står bara och skrattar...Sätt dig ner och ta det lugnt! Jag ta lugnt?! Det är svårt. Jag har ont i höger skinka och haltar då när det låser sig. Så jag får mest sitta och titta när de andra grejar.
  • sofie och laura

Halloj, precis lämmnat kidsen på dagis sen så sprang jag förbi tvätten suck packade allt där nere så det är bara att lägga in i garderober och dyl!
    Förhoppningsvis kommer vårt nya matbord upp idag som legat i förpackning i 3 månader i vårt sovrum =( så ner med det gammla som är väldigt antikt av sig  superfint är det men nu vart det ngt från mio =)
    Så nyfiken är jag... förstår bara varför karlar har tummen i handen ibland när det gäller vissa saker hahahahahah

Annars har jag sovit 2 timmar inatt!
    Ingen sömn här inte och det beror på funderingar överfolk som kläcker ur sig mer än vad man sagt

• Mandy86

Precis kommit hem från BM

Klarade sockertestet utmärkt trots att jag är lite sockerberoende!
    Man skulle ha ett värde under 8,9 och jag fick 5,6 Jippi!

Idag skall vi köpa barnvagn och säng, skötbord =)

Ha en bra dag allihopa

• den kära leken

Jag har också väldigt mycket tankar just nu. Vaknar tidigt och kan inte somna om. Lite trött och grinig på jobbet som botas med glass. Inte bra alls.

sofie och laura skrev 2010-05-10 09:50:18 följande:
    Halloj, precis lämmnat kidsen på dagis sen så sprang jag förbi tvätten suck packade allt där nere så det är bara att lägga in i garderober och dyl! Förhoppningsvis kommer vårt nya matbord upp idag som legat i förpackning i 3 månader i vårt sovrum =( så ner med det gammla som är väldigt antikt av sig  superfint är det men nu vart det ngt från mio =) Så nyfiken är jag... förstår bara varför karlar har tummen i handen ibland när det gäller vissa saker hahahahahah Annars har jag sovit 2 timmar inatt! Ingen sömn här inte och det beror på funderingar överfolk som kläcker ur sig mer än vad man sagt
  • den kära leken

Vad skönt Mandy! Jag kämpar lite med att inte äta så mycket socker nu. Tuggar tuggumi.  :)

Mandy86 skrev 2010-05-10 10:38:06 följande:
    Precis kommit hem från BM Klarade sockertestet utmärkt trots att jag är lite sockerberoende! Man skulle ha ett värde under 8,9 och jag fick 5,6 Jippi! Idag skall vi köpa barnvagn och säng, skötbord =) Ha en bra dag allihopa
  • puchelina88

Hejsan tjejer Hur mår ni??? Jag mår bra! ny vecka i dag vecka 27 skönt att tiden går;) hoppas ni får en bra dag alla

• den kära leken

Oj är du redan 27+2! Magen växer :) Man börjar bli en riktig tjockis haha

SweetLilly skrev 2010-05-10 11:18:25 följande:
    www.familjeliv.se/Hem/sweetlilly/galleri.php?... Ny bild! Jag har totalt gått upp 12kg nu sen plusset. Och jag äter bara sött på lördagar, oftast. Och bara bra mat och inga jätteportioner, så det känns så obefogat. *suck* Men det mesta är nog vätska, känner mig väldigt svullen..
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-10 11:22:39 följande:
    Oj är du redan 27+2! Magen växer :) Man börjar bli en riktig tjockis haha
    haha joo du, tjockis är det minsta man känner sig som
    Lilla pyret väntas 100806
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10