• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Familjen Mu
    SweetLilly skrev 2010-05-17 06:31:18 följande:
    God morgon på er!Igår kväll fick jag och maken ett riktigt gott skratt Jag satt på sängkanten lite bakåtlutad och skulle resa mig upp och då höll naveln på att plutta ut, inte riktigt men det vidgade ut kanterna, och han började ju apskratta och sa att det såg ut som en leende gibbe, haha. Och det gjorde det, hihihi, så han fotade magen , så det kanske kommer upp en bild idag
    Hehe...{#lang_emotions_sunny}

Det där känner jag igen. Finns inte mycket kvar av min heller numera, snart e den helt "borta".

Häromveckan när jag skrattade så åkte min tröja upp lite så att min mage blottades...kan ju lova att jag och frugan skrattade ännu mer då. För när jag skrattade så såg det ut som om min navel visslade {#lang_emotions_cool}
    Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818
  • SweetLilly
    Familjen Mu skrev 2010-05-17 11:02:16 följande:
    Hehe...Det där känner jag igen. Finns inte mycket kvar av min heller numera, snart e den helt "borta".Häromveckan när jag skrattade så åkte min tröja upp lite så att min mage blottades...kan ju lova att jag och frugan skrattade ännu mer då. För när jag skrattade så såg det ut som om min navel visslade
    haha, ja den får väldigt lustig form när man pressar lite {#lang_emotions_cool}
    Trodde inte min navel skulle komma ut så pass eftersom den är så djup, men där hade jag fel haha
    Lilla pyret väntas 100806
  • den kära leken

Vilken söt navel du har ;)

SweetLilly skrev 2010-05-17 11:22:10 följande:
    haha jag la ut bilden på naveln nu hehe
  • Familjen Mu

Ja det var en kul navel {#lang_emotions_tongue_out}

Min navel är oxå rätt så djup annars så när jag var gravid första gången och väntade vår sessa så "försvann den" inte förrän senare i graviditeten, det kom
    tidigare i denna!

Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-17 11:26:06 följande:
    Vilken söt navel du har ;)
    hihi ja maken tyckte det ser ut som en leende gubbe så han fotade den igår men den blir bara sån när jag pressar ut den, som när man reser sig upp eller skrattar.
  • sofie och laura

Godmorgon eller FM tjejjer!

Jag blev så glad över att hitta en lucka ledig i morse vid tvätten =) 07.00
    Sen vart lämmning av underbara barn som lös upp när de såg solen imorse - SOMMAR =)
    Handlade på vägen hem , Lagade lunchn och sitter nu och njuter efter städningen!
    Känner mig så duttig när man gjort så mkt trots en stor mage i vägen hahahahaa

Carohl- Hoppas ni får en underbar dag tillsammans med att titta på lillasyster  BERÄTTA allt sen och hur söta stora syster reagera =)

Sweet lilly- ROLIG NAVEL SKRATTAR, SÖTT HUR DET KAN BLI IBLAND UNDER graviditeten

• Mandy86

fler som fått graviditetsstrimmor på magen än?

jag har fått ett brunt streck från naveln och hela vägen upp på magen

samt en lagom stor brun pigmentfläck på halsen, ser ut som att jag är skitig hela tiden! haha..usch..

• SweetLilly
    Mandy86 skrev 2010-05-17 12:56:56 följande:
    fler som fått graviditetsstrimmor på magen än?jag har fått ett brunt streck från naveln och hela vägen upp på magensamt en lagom stor brun pigmentfläck på halsen, ser ut som att jag är skitig hela tiden! haha..usch..
    fast den bruna randen är väl en pigmentrand?

Jag har blivit lite flammig på magen, men inga sträckmärken än..
  • lillabambi

hej tjejorna :)
    ¨går in under tre siffrigt idag :) bara 99 dagar kvar! skönt! haft en ganska stillsam bacon nu i två dagar. men huvudsaken jag känner att h*n lever! bm i morgon så då ska vi mäta magen o så:)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10