• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-22 21:05:31 följande:
    hahaha nä inte så panikartat så du behöver bli rädd ;) stackare :)jo men det är ju så att det är svårt att välja mellan utseende och funktion typkombivagnen är snyggare dock störreliggvagnen är mindre dock fulareskit jobbigt val !!! hahaha
    haha ta den snygga för jisse namn..hahaha
    jaa du skämde upp mig lite där ju ;)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-22 21:09:32 följande:
    hahahhaahahaja men det är väl hennes lillebror ;)jag skyller allt sånt på bebis nu hahaha jag vräker i mig allt jag kommer över, typär vrålhungrig och sugen på allt möjligt mest hela tiden :S
    hahahaha jaa men exakt, men asså jag kan inte sluta å äta, tom mitt x reagerade den korta tid han var här....å sa-men guu du äter oss ur huset..jag fräste, låt mig äta jag e hungrig!!!!!!!! haha
  • elinnnnn

ja det lutar ju åt kombivagnen.. men den är ju grymt mycket större och jag ska trots allt bara använda den en månad iallafall...... ååååååååh jag vet inte. den andra är inte skitful men kombivagnen är ju snyggare som sagt...äsch jag vet inte hur jag ska göra. hatar sånt här, får värsta ångesten haha. men nu har jag bestämt att ifall inte kombivagns ägaren svarar tills imorrn så blir det liggvagnen.
    båda kostar lika mycket iallafall och det är lika långt att köra till dem båda, hmmmm :)

Pregga skrev 2010-05-22 21:20:28 följande:
    hahahaha jaa men exakt, men asså jag kan inte sluta å äta, tom mitt x reagerade den korta tid han var här....å sa-men guu du äter oss ur huset..jag fräste, låt mig äta jag e hungrig!!!!!!!! haha
    hahaha samma här, fast det dumma är att jag äter helst på kvällen/natten typ när alla andra sover. liiiiiiiiiiiiiiite mysko hahahhaa men jag gillar inte att kränga i mig när andra ser på hahha och å andra sidan så är jag alltid hungrigare på natten. under dagen äter man ju typ hela tiden, men när jag vaknar vid 2-3 tiden på natten är jag vråååålhungrig
    BF 100809
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-22 21:26:52 följande:
    ja det lutar ju åt kombivagnen.. men den är ju grymt mycket större och jag ska trots allt bara använda den en månad iallafall...... ååååååååh jag vet inte. den andra är inte skitful men kombivagnen är ju snyggare som sagt...äsch jag vet inte hur jag ska göra. hatar sånt här, får värsta ångesten haha. men nu har jag bestämt att ifall inte kombivagns ägaren svarar tills imorrn så blir det liggvagnen.båda kostar lika mycket iallafall och det är lika långt att köra till dem båda, hmmmm :) hahaha samma här, fast det dumma är att jag äter helst på kvällen/natten typ när alla andra sover. liiiiiiiiiiiiiiite mysko hahahhaa men jag gillar inte att kränga i mig när andra ser på hahha och å andra sidan så är jag alltid hungrigare på natten. under dagen äter man ju typ hela tiden, men när jag vaknar vid 2-3 tiden på natten är jag vråååålhungrig
    haha men köp den då :) du kan ju alltid sälja den vidare sen ju..kanske tom få ut lite mer för den, man får ha ett affärs sinne kära du ;) jo men att äta på natten e ljuvligt, ingen konkurrans om käket, hahaha kan frossa utan att dela med sig...*asg*
    ååh min dotter asså....hon har glömt matteboken i skolan å bad mig nu att sms.a hennes fröken, jag sa-jag kan skriva en lapp tills på mån, hon ropar ganska så högt tillbax-du sms.ar annars kan jag lika gärna dräpa mig själv!!!!!!!

hahahahhahahhahahah vilken dramat!
  • Bubbis10

asså funderar på det där med maten elinnnn...hm ,undrar om vi kommer föda fram 5 kilos kololsser...?

• Bubbis10
    Pregga skrev 2010-05-22 21:54:31 följande:
    asså funderar på det där med maten elinnnn...hm ,undrar om vi kommer föda fram 5 kilos kololsser...?
    Då vrålar jag kejsarsnitt!!!!!!!!
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-05-22 21:43:30 följande:
    haha men köp den då :) du kan ju alltid sälja den vidare sen ju..kanske tom få ut lite mer för den, man får ha ett affärs sinne kära du ;) jo men att äta på natten e ljuvligt, ingen konkurrans om käket, hahaha kan frossa utan att dela med sig...*asg*ååh min dotter asså....hon har glömt matteboken i skolan å bad mig nu att sms.a hennes fröken, jag sa-jag kan skriva en lapp tills på mån, hon ropar ganska så högt tillbax-du sms.ar annars kan jag lika gärna dräpa mig själv!!!!!!!hahahahhahahhahahah vilken dramat!
    åh herregud vilken dramaqueen undrans vart hon fått det ifrån :P
    ja rättså skönt att slippa att slåss om maten när man äter på natten :P

nä nu ska jag lägga mig på soffan och kolla om det finns något trevligt på TV :) oj lillan tyckte visst det var en bra ide, hon sparkar hahaha åh vad härligt! mindre än 80 dagar kvar nurå! ja iaf till BF men kanske inte till förlossningen :S

nattinatt :)
    BF 100809
  • elinnnnn

ang 5 kilos bumlingar lol
    mina 3 tidigare barn har vägt runt 3 kg  så jag hoppas väl på att denna också kommer göra det. dock är det ju stor skillnad på mina 3 barns pappa och bebben som ligger i magen nu (hennes pappa alltså) pappa 1 är ju kort och smal och pappa 2 är låååång och inte tjock men tjockare benstomme och muskler på :)
    det känns ju iofs som om man redan har en meters lång bebis i magen, men jag hoppas verkligen inte på en stor bebis. 3kg är lagom. fast det beror ju mest på hur stort huvud dem har! hahaha mitt första barn hade ett stort huvud, format typ som en vattenmelon:S inte konstigt det tog så långt att klämma ut honom hahahaha

BF 100809
  • elinnnnn

så lång TID att klämma ut honom menar jag såklart :)

nä logga ut var det jag skulle göra hihihi
    sov så sött

BF 100809
  • sofie och laura

Hej tjejjer!!

Njutut av solen och försökt att smälta saker som rör lilleman min!
    Leo kommer antagligen att OP och då e det för hans bästa!
    Hans ben i fötterna växer på varandra och det kan även förstöra hans grov motorik??
    =( Skall röntgas den 26 så jag meddelar mer då!

Annars njuter jag av solen och mina 2 barn leker ute från 10 På morgonen går hem vid 12 och äter Lunch, Leo somnar till och middagen körs igång under hans tupp lur.
    När den e klar går vi ut på gården och äter!
    NJUTER verkligen av det underbara liv man har tillsamans med sina barn!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10