Usch då tetta. Det är inte roligt när människor i ens närhet inte lyssnar eller förstår en. Det kan va lite jobbigt när man kommer in i en familj så där. Det kan vara en speciell chargong i en familj. Hoppas ni, du och din man och barn, kan se förbi det och göra som ni vill. Det blir ju oftast bäst när man får göra som man vill!
tetta skrev 2010-05-31 08:24:36 följande:
Var på kalas igår och det kom upp en diskussion om varför man tar reda på vilket kön det är. De tycker (släkten till min man) att det är rent ut sagt löjligt att ta reda på det! Men jag som vill har ingen talan. De tycker att man förstör överraskningen. De förstår inte hur folk är funtade. (De är ju sååå perfekta!) Men jag vill ju veta. Ska jag ta fram alla flickkläder och tvätta dem eller ska jag inhandla kill kläder? Du får ju ändå en tjej som de sa. Du kan ju glömma att fundera på namn till killen. Fundera på tjej namn istället! GRRRR Tycker inte om hans systrar. Jasså du har varit på kss. Det var väl inte så farligt. Jag hade sammandragningar och inte åkte jag in...bla bla bla. De nedvärderade en till max. Var tvungen att skriva av mig. Är irriterad idag. urk. Ska sätta mig och sola när solen kommer fram mer.