Vi fortsätter, Bf aug 10
Visst kommer det bli massa jobb och säkert en del konflikter att lösa men massa mys med! Gäller att njuta av tiden nu med så man inte bara går runt och väntar. Det är ganska gött nu med!
Visst kommer det bli massa jobb och säkert en del konflikter att lösa men massa mys med! Gäller att njuta av tiden nu med så man inte bara går runt och väntar. Det är ganska gött nu med!
Det där är så himla svårt ibland när alla, till synes, måsten hopar sig. Vad har du för tips på att fånga dagen?
Så där gör jag med. Försöker glädjas åt tulpanerna som faktiskt överlevt bland all kirskål i rabbaterna jag ännu inte hunnit ta mig an. Åsså kärleken som lagar middag åt mig varje dag. Det är helt underbart och jag blir så lycklig varje dag jag kommer hem från jobbet.
I morse var det underbart att det inte blåste motvind när jag cyklade till bussen :)
mmmm, jag tycker om min värld. Min kära familj och mina väldoftande syrener :)
Ja idag finns inga tvätthögar, diskbaljor eller gräs som hunden släpat in. Mannen är alltid tacksam, glad och villig. Jag kommer må så bra som jag gör idag under resten av graviditeten också samt att jag jag kommer fortsätta älska morötter även efter trollet tittat ut :) Haha, vi får väl se ;)
Det är väldigt bra att plantera frön. Väldigt pedagogiskt. Man får lära sig ta hand om något, vårda det och så blir man lite mer försiktig med det som jorden har att ge oss. Vi får hoppas det blir många goda potatisar till er!
God morgon!
Ikväll ska vi till Gbg och gå på reggeakonsert ikväll :) Det ska bli supermys.
Vecka 30 idag.