Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Haha, ja vad gäller att klä ut sig så får alla barn klä ut sig till precis vad de vill för min del. Det har jag inga synpunkter på.

Men för att återgå till själva frågan ;) Alla får göra som de vill. Det är INTE en laddad fråga för mig. Jag vet precis vad jag vill haha. Har inga problem alls med att andra väljer att göra på andra sätt haha. Men det verkar ibland som om du har lite problem med det? Att inte alla väljer att göra som du vill eller tänker göra ;) Haha

Pregga skrev 2010-05-31 09:25:12 följande:
    Utgår bara från dina egna ord, så jag förstår inte hur du kan få det till påhopp? kan inte annat än att skratta då vi alla vet hur laddat det varit för dig ang denna frågan :) Kram gumman
  • den kära leken

Jag hoppas att alla här inne kan respektera varandra och hellre försöka förstå varandras val än kritisera dem!

SweetLilly skrev 2010-05-31 10:10:54 följande:
    nu vill jag påpeka att jag bara reagerade, inte hakde upp mig eller vill riva upp nåt. Bara att vi är så många här inne att vi kan inte säga/skriva hur som helst, vi måste respektera varandra och våra val.
  • den kära leken

Nej jag har inte ont någonstans. Lite trött i fötterna om jag stått upp en hel dag men annars mår jag prima :) Tack för att du undrar!

Pregga skrev 2010-05-31 10:39:45 följande:
    Någon mer som haft en brännande känsla i sidan om magen? typ att det bränner till helt oväntat å försvinner lika fort mm??
  • den kära leken

och ja det är härligt med solsken, både ute och i våra sinnen :)

Hade dock hellre gett mig ut i trädgården än suttit på jobbet. Men snart får jag va hemma i ett helt år!

Pregga skrev 2010-05-31 10:43:15 följande:
    Härligt när solen skiner å kärleken flödar på tråden ;)
  • den kära leken

Åhh det är livet att plantera och se saker växa. Jag har precis grävt om en gammal rabatt med övervuxna barrväxter i till ett kryddland. Många skottkärror jord och sten har flyttats på men nu är där så fint och jag blir så lycklig varje gång jag går förbi. Nu hoppas jag bara att alla plantor vill ta sig!

Lysmasken skrev 2010-05-31 11:00:19 följande:
    Ja det är inte roligt med henne. Tänkte lägga mig och sova med henne sen när vi har hämtat stora tösen och kört inom affären för att köpa skivor till den nya datorn så man kan göra återställnings skivor. Behövs 4 tydligen och jag hade bara 2. Så än använder jag inte den nya. Jag har ju inget växthus än, eller jo jag trodde att jag delade lite med svärmor för att sätta mina tomatplantor men hon hade tagit all plats. Så det blir väl lägga undan pengar så man kan köpa ett växthus el hitta ett bättre beg. Så det är bara ett stort land jag kan plantera i. Den äldsta tösen är/var ett öron barn och hon har rör i bägge öronen.
  • den kära leken

Ja det låter superskumt. Hoppas inte det kommer tillbaka.

Underbart med blommande syren. Våra borde dock beskäras men det har inte blivit av. Får ta itu med det nästa år haha. Eller när beskär man syrener? Våren eller hösten?

SweetLilly skrev 2010-05-31 11:04:17 följande:
    tack pregga! Nu lägger vi könsdiskutionen åt sidan. Hoppas ni alla har lika härligt väder som jag! soool! Underbart är det. Syrenen blommar nu också! men i natt hände nåt skumt... jag började må illa, fick frossa och det bubblade i magen. Jag trodde jag skulle åka på magsjuka eller matförgiftning eller nåt liknande, men jag  fick flåsat och sitta på toa (utan resultat) i nån timme, sen var jag så slut att jag somnade tillslut. Men när jag vaknade mådde jag som vanligt. Hur skumt som helst.
  • den kära leken

Haha, jag tack för den infon iaf. Får ta hjälp av google. Det lär ju inte vara nu under blomningen iaf. Tror inte våra är klippta på många år. Vi har ju bara bott i huset i 1,5 år så det är inte alltid så lätt att veta :)

SweetLilly skrev 2010-05-31 11:13:14 följande:
    hm.. det vet jag faktiskt inte. Maken kapade ner dem för några år sedan, och de borde få den behandlingen igen, men jag kommer inte ihåg när på året det var. De blommade iaf inte året efter men 2 år efter var det full fart igen, så mycket vet jag
  • den kära leken

Åhhh det pirrar i hela kroppen! Fatta att vi snart ska ha barn. Drömmer varje natt om det lilla knyttet och min kära man. De går tillsammans, han bär vårt barn i en bärsjal. De är så fina där de går och han ser så lycklig ut. Underbar dröm är det :) Ibland varvas den drömmen om en annan där vår lilla familj befinner sig på BB. Trollet har precis tittat ut och vi får se det för första gången. Även i den drömmen håller min man i vårt barn som skriker lite. Jag känner sån kärlek :)

• den kära leken

Våra blommar varje år men är numera mera som träd än buskar. Haha. Jag hoppas de går att klippa ner så de bli buskar igen för jag misstänker att det är nån gammal sort. De luktar iaf underbart när man går förbi :)

Jag ska testa kakan. Låter väldigt gott. Älskar kakor med nötter i!

carohl skrev 2010-05-31 11:36:44 följande:
    Ang syrener så hade jag ett syrenträd förut och då fick jag veta att det blommar endast varannat år...
  • den kära leken

Det ju underbart att vi har olika intressen tycker jag! Så slipper vi bråka om samma saker. Jag kan gräva i min trädgård så kan du ut och shoppa! Det låter väl bra?

carohl skrev 2010-05-31 11:49:37 följande:
    Annars måste jag erkänna att jag är inte som andra tjejer som gillar att pyssla i trädgården. Jag avskyr det faktiskt och är urusel på det. Önskar att jag hade lite känsla för det men näää jag har inte det, inte ett dugg! Jag skulle faktiskt kunna helt ärligt betala någon dyra pengar för att de skulle ta sig an min trädgård. Funderar på att fråga en tant i mitt område som utför mirakel, hon är ju pensionär så haha vi får se om jag frågar henne eller inte. Hon tjänar då en hacka iaf Annars är det min karl som fixar ute...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10