Vi fortsätter, Bf aug 10
Och Tetta och pregga, grattis till vecka 30 :)
Och Tetta och pregga, grattis till vecka 30 :)
God morgon alla!
Vilken underbar helg. Har både varit på bra konsert, ute och träffat kompisar samt arbetat massa i trädgården :) Det blir så fint och det är så roligt nu när allt tar fart och växer så det knakar. Först skörden från landet är också bärgad. Rädisor så klart. Haha ja åsså har vi redan tagit massa gräslök och rabarber då men det kommer ju av sig självt.
Hoppas ni haft en bra helg.
Vad gäller plastikkirugi så tycker jag det är en svår fråga. Jag tycker alltid det är sorgligt när man tvingas behandla en psykisk åkomma med antingen piller eller i detta fallet kirugi. Lycklig och tillfreds med sig själv blir man ändå inte om man inte tar itu med det bakomliggande problemet. Men orkar man inte kämpa själv är det svårt. Vården har en tendens att ta till piller och operationer istället för rätt mat, motion och terapi.
har åxå fått en hemorojd...eller ja den har kommit tillbax, kommer blod när jag gör nr 2, ngn mer som har det så? blir ju att man kollar med tampong varje gng men jag ser inte att det kommer fr muttan, måste vara där bak då....ngn annan som har det så?
Å Pregga, vad gäller brösten så är det knappast naturligt att lyfta dem på något sätt :) Motionera gör man för att kroppen ska må bra och för att man ska trivas med sig själv.