Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-08 07:51:32 följande:
    hihi deras små rumpor kommer pass in i din handflata...såå söta :)
    Det konstiga är att man glömmer så fort hur små de verkligen är. Såg bilder på min systers lilla nu och de är verkligen såååå små och söta :)
  • den kära leken

Nu har trollet hicka, haha. Det är bra trollet att du övar på att andas :)

Lysmasken: Grattis till ny vecka!

• den kära leken
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 08:33:01 följande:
    Måste ju få fråga er här inne:

Har ni mycket sex nu?
    Eller har ni iaf mycket mys (Tex kramar,kyssar,pussar osv)?

Tycker fasen vi inte har något sånt
    Allt handlar ju inte om sex för det är bara jobbigt nu men någon gång kan man ju ha det men hur fasen ska man kunna hotta upp sitt förhållande nu?
    Känns ju annars som "våran" tid ihop rinner ut i sanden
    Vi har sex ca 5 ggr i veckan och mellan det har vi väldigt mycket kel och gos. Vi är båda väldigt beroende av närhet.

Hoppas ni hittar varandra igen.
  • den kära leken

Pregga: Man har ju hört talas om det där komplexet. Verkar ju skitskumt. Men det ligger väl mer i vårt undermedvetna än vi vill tro.

• den kära leken
    SweetLilly skrev 2010-06-08 08:33:56 följande:
    jag har faktiskt inte känt av nån hicka än!
    Det kommer :) Jag kände första gången, som jag vet, för bara ett par dar sen.
  • den kära leken
    Pregga skrev 2010-06-08 10:22:37 följande:
    jag hade aldrig hört talas om det förens jag pratade av mig med en vän, å han skickade mig en text ang detta. blev helt paff, å funderar starkt på om det stämmer på mitt x....trist iallafall....
    Ja det är lite trist men alltid skönt att få en förklaring.
  • den kära leken

Oj jäklarns, här går det undan. Hihi. vecka 32!

Grattis alla

• den kära leken
    Pregga skrev 2010-06-08 10:52:15 följande:
    mja om det nu e så....litar inte ens sek på aset. nåja

Grattis till er alla som går in i ny vecka idag :)
    Jag förstår att du har dina tvivel. Av vad du berättat för oss här då.
  • den kära leken

Pratade precis med transportstyrelsen. Mannen min ska ju ta körkort. För ca 10 veckor sen skickade vi in papprena. Inte hört ett ljud sen dess. Då säger hon att det ska göras en specialutredning och att det är sekretess om varför. Det tar 2 månader till!!! Jag får givetvis ett vredesutbrott och kräver att få tala med någon ansvarig NU. Hon säger dröj lite. Jag kokar, haha. Sen återkommer hon. "Jag har pratat med en ansvarig nu och nu är ni godkända. Papprena kommer i slutet av veckan". Jaha? Så man måste bli arg för att det ska hända något. Skönt att vi kan börja övningsköra iaf :)

• den kära leken
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 10:57:50 följande:

Blir ju avis på er som som har/orkar och kan ha sex mycket fortfarande och kel.

Hehe jaså du har sånna drömmar du med hihi. Tur man får dom då och då =)
    Det är ju alltid något hihi.

Drömde om våran lilla tös som föts, guuuud vad söt hon var,iklädd i söta små pyttesmå rosa kläder med fin spetsblus body under till....

Jösses man blir ju tokig av dom drömmarna och sen vaknar man och ser att ebbben är inpackiterad i magen fortfarande hehe

Ja man blir galen av alla drömmar om den lille. Längtar ju ihjäl sig. Nästan så man kan känna lukten av bäbis när man vaknar så starka är drömmarna :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10