• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-01 15:55:56 följande:
    Spännande med lite annorlunda fester =) Sen beror det ju lite på vad det innebär att gå på en sån fest. Vad var det som hade gått överstyr då? Eller vi kanske inte ska ta det här?
    haha asså jag har bara vart på 1 sån fest ihop med 400 andra pers. var mest nyfikenhet som skulle stillas. denna gången hade det visst gått överstyr då folk hade börjat ha sex hej vilt med varandra i lekrummet, alså inte ute i lokalen. men det är STRIKT förbjudet. Jag gick då jag hade en period i mitt liv där jag sökte mig sj kan man säja, å hade en hel gaderob med lack, läder, gummi mm
    men den tiden känns nu förbi å min nyfikenhet är stillad :)
    Nu har jag sålt allt på tradera =)
  • carohl

Jag har en fråga... Är det någon mera än jag som får jätteont där ryggen slutar alltså skelettet hur ska jag förklara? Typ innan "rövskåran" börjar... Går jag omkring mer än en timme har jag helvetes ont där yp som att någon skulle ha topsparkat mig hur mycket som helst. Det är inte första gången detta händer för mig och nu börjar jag tycka att det är jobbigt på riktigt och jag tror inte att det bara går över längre som jag tidigare trott...

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-01 16:41:38 följande:
    Jag har en fråga... Är det någon mera än jag som får jätteont där ryggen slutar alltså skelettet hur ska jag förklara? Typ innan "rövskåran" börjar... Går jag omkring mer än en timme har jag helvetes ont där yp som att någon skulle ha topsparkat mig hur mycket som helst. Det är inte första gången detta händer för mig och nu börjar jag tycka att det är jobbigt på riktigt och jag tror inte att det bara går över längre som jag tidigare trott...
    hahaha rövskåran, asg...näe skämt åsido.
    jag kan få lite ont i ryggslutet men det är nog pga ökad vilkt som man inte är van vid. Blir ju en belastning för ryggen. Hoppas ni hade trevlig idag du å stumpan :) va filmen bra? nu måste jag snart sätta mig på fingrarna då jag blir as förbannad på en idiot i en annan tråd..hahahahaa
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-01 16:49:05 följande:
    hahaha rövskåran, asg...näe skämt åsido.jag kan få lite ont i ryggslutet men det är nog pga ökad vilkt som man inte är van vid. Blir ju en belastning för ryggen. Hoppas ni hade trevlig idag du å stumpan :) va filmen bra? nu måste jag snart sätta mig på fingrarna då jag blir as förbannad på en idiot i en annan tråd..hahahahaa
    Nä filmen var inte skitbra men det gjorde inget vi hade det jättemysigt idag, vadkjag älskar min flicka! {#lang_emotions_heart}

Näääää.... sätt dig inte på dina fingrar utan logga ut nu, jag ringer dig istället så får du annat att göra. Logga ut nu, jag vill inte ha dig bannad igen {#lang_emotions_tongue_out}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-01 16:52:33 följande:
    Nä filmen var inte skitbra men det gjorde inget vi hade det jättemysigt idag, vadkjag älskar min flicka! Näääää.... sätt dig inte på dina fingrar utan logga ut nu, jag ringer dig istället så får du annat att göra. Logga ut nu, jag vill inte ha dig bannad igen
    haha jag sa rövskåra högt, hahaha nu skrattade natta högt, å skrek euw..... jag blir inte bannad :)
  • Bubbis10

Min dotter e världsbäst asså, gu som jag älskar henne{#lang_emotions_heart}
    Kom just hem fr affären å jag hade små sd...å lite ont i ryggslutet..jag sa till henne å sakta ner på farten lite, hon e så fin, jag säjer till henne, natta det är inte normalt att vara orolig över allt i en graviditet, hon svarar-men mamma...jag vet ju hur du mådde när mitt syskon dog, så jag förstår att du är orolig. Tänk att jag ska fatta det å inte andra vuxna.....
    blir ju gråtmild..

• carohl

Men usch jag kollade den tråden och det är ju hemskt...

Jag ska fortsätta att kolla på filmen nu {#lang_emotions_laughing}

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-01 21:58:28 följande:
    Men usch jag kollade den tråden och det är ju hemskt... Jag ska fortsätta att kolla på filmen nu
    hahahahahhahaah asså jag vet inte om jag bara e trött, lättroad eller vad...
    men denna va skitkul

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m50814873.html

Funderar på om jag e övertrött...hahahahhaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-01 22:02:47 följande:
    hahahahahhahaah asså jag vet inte om jag bara e trött, lättroad eller vad... men denna va skitkul www.familjeliv.se/Forum-4-51/m50814873.html Funderar på om jag e övertrött...hahahahhaha
    Jo, i din sits va d ett riktigt fynd ju;0) Har jobbat lite i dag så jag slapp tvätten (brukar faktiskt slippa den) Har varit på vårdcentralen med dottern. Fick konstaterat halsfluss. sambon å jag ska dit i morron å kolla oss oxå, d e ju smått smittsamt. HATAR ATT VARA SJUK.

Har alla fått tid till Ul nu å hur många har varit där? Själv ska vi på vårt 2:a den 10 mars. Hoppas att h*n ligger i ett bättre lägge så att vi kan se vad d blir:0)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10