• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Pregga: Haha, dramaten. Men bra att du har en med hjul iaf. Usch vad tvättkorgar man släpat upp och ner i trappor. Det som är bra när man inte har egen tvättmaskin är att det blir av när man bokat tiden och så blir allt gjort. Nu tvättar man en tvätt när man känner för det. Tvättkorgen blir aldrig tom.

BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-01 10:34:40 följande:
    Pregga: Haha, dramaten. Men bra att du har en med hjul iaf. Usch vad tvättkorgar man släpat upp och ner i trappor. Det som är bra när man inte har egen tvättmaskin är att det blir av när man bokat tiden och så blir allt gjort. Nu tvättar man en tvätt när man känner för det. Tvättkorgen blir aldrig tom.
    hahaha aa man känner ju sig som en pensionär asså, men jag vågar ju inte lyfta tungt nu så..haha jo det kan nog stämma att har man egen maskin så tar man det nog inte på en gång, men jag e ju tvungen nu...men jag hade gärna haft en egen asså...hade nog blivit en maskin om dan då...
    kram pensionären men vagn på hjul....hahahahaha
  • Bubbis10

Näe tjejer, nu måste jag lämna en stund, min data slaggar..ska söka efter trojaner, å uppdateringar, but i see you later alligator :)
    Kraam

• SweetLilly

den kära kärleken; Kolla så att missen inte har livmodersinflammation! Det kan de få fast de är steriliserad! Oftast brukar man ju kastrera honor med, just av denna anledningen. Annars kanske hon har blivit skengravid av dina hormoner

Hela helgen var det halvdött i tråden och så  nu när man kommer in är det flera sidor att läsa igenom igen!

Hoppas ni alla mår btra, även om vad jag sett är lite småkämpigt på vissa håll!

Lilla pyret väntas 100804
  • den kära leken

Tack för tipset. Jag ska ha koll på henne.

Här mår vi bra. Våren tog ju ett stort steg närmare i helgen.

SweetLilly skrev 2010-03-01 11:20:33 följande:
    den kära kärleken; Kolla så att missen inte har livmodersinflammation! Det kan de få fast de är steriliserad! Oftast brukar man ju kastrera honor med, just av denna anledningen. Annars kanske hon har blivit skengravid av dina hormoner Hela helgen var det halvdött i tråden och så  nu när man kommer in är det flera sidor att läsa igenom igen! Hoppas ni alla mår btra, även om vad jag sett är lite småkämpigt på vissa håll!
    BF 100817
  • Bubbis10

Gu asså...jag tar tag i tvätten å vad händer, jo jag fick en Sd direkt. hm, nu ska jag till läkaren på ons så får vi se vad han säjer, ska ju mäta min livmodertapp å ha tätare kontroller om jag förstod det rätt. så fort jag anstränger mig lite, asså  blir det ngt strul med ansträngning att det skulle bli farligt för liten, så ska jag ansöka om hemhjälp asså.

• den kära leken

Alltså nu blir jag ju lite orolig. Jag får ju sammandragningar när vi har sex, alltså när jag får orgasm. Är det också farligt. Det ska ju inte vara farligt att ha sex ju. Om det bara är normal sex vad fan det nu är?

Pregga skrev 2010-03-01 11:36:35 följande:
    Gu asså...jag tar tag i tvätten å vad händer, jo jag fick en Sd direkt. hm, nu ska jag till läkaren på ons så får vi se vad han säjer, ska ju mäta min livmodertapp å ha tätare kontroller om jag förstod det rätt. så fort jag anstränger mig lite, asså  blir det ngt strul med ansträngning att det skulle bli farligt för liten, så ska jag ansöka om hemhjälp asså.
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-01 11:40:26 följande:
    Alltså nu blir jag ju lite orolig. Jag får ju sammandragningar när vi har sex, alltså när jag får orgasm. Är det också farligt. Det ska ju inte vara farligt att ha sex ju. Om det bara är normal sex vad fan det nu är?
    haha normal sex, asg....asså man ska ju kunna ha det å vid orgasm så har jag hört att det e vanligt att man får det. Jag var hos min Bm i fre som sa att sd, kan ge upphov till att livmodertappen förkortas, å till slut öppnar sig. Å att om man får sd ska man genast sluta upp med det man göra å vila. Men sen tycker ju jag att det e ju normalt för kroppen att börja förbereda sig på en förlossning å då måste ju livmodern träna upp sig lite innan. Men jag ska träffa en läkare på ons å ev bli sjukskriven, jag har inte ONDA sd, å dom kommer typ när jag anstränger mig lite eller går för fort, stressar osv.....
    men jag tycker det e oroande...va dock inte min mening att skrämma upp dig...
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-01 11:40:26 följande:
    Som sagt, säjer han att jag har rätt till hemhjälp så kommer jag inte tveka att ta emot hjälpen. då jag e orolig för att göra vissa saker, tvätten idag va ångest laddad.....lillan har ju hjälpt mig dra vagnen de sista gng men är i skolan nu, å jag måste ju klara mig själv med. såå hemhjälp om det går, absolut!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10