Lysmasken skrev 2010-03-23 17:26:00 följande:
Hade alla indigrenserna, färsen tinas i vattenbad snart färdigt. Sen är det bara att ställa sig å börja med matenJa den här förkyldningen går mig på nerverna. Nog haft den i en vecka å den tycker gärna att den får stanna kvar oxå.
hua ...skräm bort den hahahaha
guu va mätt jag e, det satt riktigt fint....haha
Nallepuhmamma skrev 2010-03-23 17:38:07 följande:
Hej tjejer nu kommer lite snuskiga frågor som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.1) har blivit så jäkla gasig och går och släpper mig så byxorna fladdrar mycket varje dag. Och saken gör ju inte det hela bättre av att dom stinker värre än äggröra Finns det något "bot" emot det?2) När jag ska klämma en kabel (Nr 2) så börjar jag blöda där bak. Känns som att skita stenblock Antar det ploppat upp en jä*vla hemorojder där bak iaf för det är "nått" som är där bak.Hur fasen blir jag av med den? Den börjar ju alltid blöda och spricka Nog med det äckliga nu och hoppas ni vet "bot" emot mina problem.
haha jaa du jag upplever typ samma sak som dig, mina gaser stinker ngt fruktansvärt....som om en skunk krypit upp i röven å lagt sig å dött! japp blödde lite fr tarmen igår, å visst sitter där ngt som ser ut som en hemorojd, får nog börja med katrinplommon emot hård mage.
elinnnnn skrev 2010-03-23 17:38:16 följande:
pregga: jo i och för sig, men närmast för mig hade varit malmö och där kostar det snarare runt 1000 lappen än 500ingen :) men men nu får jag ju antagligen ett till här, gratis eller så betalar jag och gör det antingen här eller hemma i sverige kostar lika mycket om man ska betala själv....lysmasken: grattis till v.21 men då måste vi ju ha bf typ samtidigt.. jag gick också in i v.21 idag, fast enligt FL så är det inte förräns imorgon :Dnu ska jag umgås lite med maken och ssen kolla på nån film.ha en skön kväll allihop!
Ok, men får du det gratis där du e nu, så klart du ska passa på

oj, malmö..ja det va en bit härifrån ju, hihi
Nallepuhmamma skrev 2010-03-23 17:40:00 följande:
Sen även andra fårgor (Vad tjatig jag e )Någon av er som har kliande ibland stickande/brännande bröst?Mina har fasen vuxit ur mina Bh:ar så man får ju försöka boxa in brösten i brösthållarna eller vika dom snygt så dom kommer in
jag har nu EN bh som sitter, å de sitter hårt....har 2 jättemeloner...kan klia lite i sidorna av huden....men det e klart det expanderas ju....