Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Lysmasken skrev 2010-03-23 17:14:49 följande:
    Fast nu känner jag ingen smak då jag har åkt på en kanon förkyldning & bägge töserna oxå, maken är oxå super förkyld.Men vi har bara fullkorns ris hemma å det avskyr maken. Fast det är ju klart han ska ju iväg på kurs med valpen idag. Så han stannar väl inte hemma å äter innan. Känner jag honom rätt så kommer han köpa en pizza på vägen hem Nä om jag skulle kolla i mina lådor om jag har så jag kan härma din maträtt
    oj, men stackare...du får krya på dig...haha jaa det börjar dofta ljuvligt här i köket nu..hihi tycker absolut du ska laga chilli con carne {#lang_emotions_wink} mumma..hahaha
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-03-23 17:26:00 följande:
    Hade alla indigrenserna, färsen tinas i vattenbad snart färdigt. Sen är det bara att ställa sig å börja med matenJa den här förkyldningen går mig på nerverna. Nog haft den i en vecka å den tycker gärna att den får stanna kvar oxå.
    hua ...skräm bort den hahahaha
    guu va mätt jag e, det satt riktigt fint....haha
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-23 17:38:07 följande:
    Hej tjejer nu kommer lite snuskiga frågor som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.1) har blivit så jäkla gasig och går och släpper mig så byxorna fladdrar mycket varje dag. Och saken gör ju inte det hela bättre av att dom stinker värre än äggröra Finns det något "bot" emot det?2) När jag ska klämma en kabel (Nr 2) så börjar jag blöda där bak. Känns som att skita stenblock Antar det ploppat upp en jä*vla hemorojder där bak iaf för det är "nått" som är där bak.Hur fasen blir jag av med den? Den börjar ju alltid blöda och spricka Nog med det äckliga nu och hoppas ni vet "bot" emot mina problem.
    haha jaa du jag upplever typ samma sak som dig, mina gaser stinker ngt fruktansvärt....som om en skunk krypit upp i röven å lagt sig å dött! japp blödde lite fr tarmen igår, å visst sitter där ngt som ser ut som en hemorojd, får nog börja med katrinplommon emot hård mage.
    elinnnnn skrev 2010-03-23 17:38:16 följande:
    pregga: jo i och för sig, men närmast för mig hade varit malmö och där kostar det snarare runt 1000 lappen än 500ingen :) men men nu får jag ju antagligen ett till här, gratis eller så betalar jag och gör det antingen här eller hemma i sverige kostar lika mycket om man ska betala själv....lysmasken: grattis till v.21 men då måste vi ju ha bf typ samtidigt.. jag gick också in i v.21 idag, fast enligt FL så är det inte förräns imorgon :Dnu ska jag umgås lite med maken och ssen kolla på nån film.ha en skön kväll allihop!
    Ok, men får du det gratis där du e nu, så klart du ska passa på {#lang_emotions_wink} oj, malmö..ja det va en bit härifrån ju, hihi
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-23 17:40:00 följande:
    Sen även andra fårgor (Vad tjatig jag e )Någon av er som har kliande ibland stickande/brännande bröst?Mina har fasen vuxit ur mina Bh:ar så man får ju försöka boxa in brösten i brösthållarna eller vika dom snygt så dom kommer in
    jag har nu EN bh som sitter, å de sitter hårt....har 2 jättemeloner...kan klia lite i sidorna av huden....men det e klart det expanderas ju....
  • Bubbis10

Nu e hickan ett faktum, käkade för fort...å glupsk men det va GÖTT!

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-23 17:49:00 följande:
    hahaha jag tar mig an att svara på detta innan jag loggar ut :)okej nummer 1:jo känner igen det. har tyvärr ingen bot mot det :Snummer 2:japp nog är det hemorrojder alltid, ät mer fiber och frukt och drick mycket och försök röra på dig för att undvika förstoppning, det finns bedövande kräm och läkande salva för just hemorrojder på apoteket, minns tyvärr inte vad den heter men är ganska säker på att Pregga vet för vi har diskuterat detta förut *skratt*
    hahaha japp den heter xyloprox =) hahaaha
    elinnnn då *fniss*
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-23 17:50:58 följande:
    och ang kliande bröst och snart om inte redan kliande mage så är det antagligen för att det växer så mycket, det enda att göra är att smörja! allt går bra, barnolja, vanlig olja, olivolja, eller fet kräm. låt partnern smörja så blir det roligare :P
    jo magen kliar emellanåt....blir småtokig...haha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-23 18:18:58 följande:
    Men fyy vill ju inte gå med en jävla hemorojd i skrevet Är ju som man kånkar runder på en skinnpåse i ruman som dallrar där bak Hmm ja ajg får nog köpa ny större bh så man slipper mörbulta brösten varje gång man ska försöka låsa in dom i bhn. förvarje gång man bara böjer sig så plopp så hoppar dom ut i det fria och ser glada ut Mmm mina fisar stinker fasen värre än min mans avgaser och han är duktig på att braka så huset skakar
    haha jaa så stor e ju inte min, tack å lov ....hahahaha jaa större Bh e önskat, misshandlar mina med...hoppar ur det fria å ser glada ut?
    hahahahahaha *asg*
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-23 18:50:12 följande:
    Hej hej... Tittar bara in lite snabbt i kväll. Vi ska ha myskväll strax med pizza å coca-cola. Hoppas att allt e bra med er ala här inne å Pregga tack för sällskapet igårkväll. Härligt att chata lite skit
    hej hej gumman {#lang_emotions_smile} åå myskväll låter ju nice....asså jag har vart såå trött de sista dagarna nu, e uppe med lillan å så fort hon går till skolan så somnar jag om...å vill ändå vila en stund på dan....känns lite som tröttheten man hade i början ju...att den kommer tillbax?
    jo tack så jättemkt själv, var riktigt trevligt {#lang_emotions_flower} Hoppas ni får en trevlig kväll nu.
    Kram
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-23 19:05:22 följande:
    Haha ja tuttarna tar alla sina chanser att hoppa ut i det fria och man ser typ alltid ett stort jävla flin på dom när dom "trillat" ut... Fan nu är kvällen totalt förstörd. Ska fan betala tillbaka (Skatten) 4979:- jävla spänn utan ränta då så det tillkommer ju
    hahaha jaa dom e la glada med å kika ut *asg* asså den enda Bh,n jag kan ha nu sitter åt så jag får typ skärsår..men jag e ju så liten omkring, typ 70/75 å har nu D kupa...lycka till å hitta en sån bh.

Oj vilken skattesmäll..fy va tråkigt...hua...beklagar typ....
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-23 19:14:25 följande:
    Ja inte kul att få behöva betala tillbaka sånt när man själv har sjukpenning
    Näe men fy asså.....va tråkigt {#lang_emotions_undecided}
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-03-23 19:37:53 följande:
    Tog nog ut mig för hårt igår.. Jag och sambon städade gården och sen så tog jag en vända inne i huset. Sen så ville inte min höft längre alls.. Det började göra ont när jag satte mig och sen gör det ont vad jag än gör. och det har hållt i sig till idag men samma styrka. Värktabletter och muskelsalva lindrar men det är inte ens udden som går bort av smärtan. Jag har ingen aning vad det är men misstänker kanske att det är min höft som inte pallar vridningar, lyfta osv Om det nu inte skulle släppa skulle ni vända er till er barnmorska? Känns lite dumt att ringa och säga. Jo jag storstädade och fick himla ont..  Tror nästan att motkommentarne blir: "Men vad tror du. Du är ju gravid.." Försöker ju undvika sånt 
    Mja asså din Bm skulle nog säja att man ska leva som vanligt fast man är gravid, MEN att man ska lyssna på kroppens signaler, å vara lyhörd när den säjer ifrån.....
    men varför ta i så mkt då? ta det lungt ett par dagar å se om det ger med sig, låter helt klart som att du e överansträngd...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10