Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

the jeryds skrev 2010-03-23 20:52:40 följande:
    pregga, Ja fy jag vet. Jag pratade med chefen på bolaget o skrek som en galning. ÄR DET PÅ DETTA VIS DU VILL HA KUNDER??!!!!! Tydligen. Han vägrade betala varken min straff avgift från förra bolaget eller riva mitt avtal, så jag är tydligen fast med idioterna för att mina två veckor hade passerat. Jag bytte ju aldrig bolag sa dem. Så vem tänker på två veckor då?! SKit bolag!!!!!!!!!! Å här sitter jag fast ett år! :(
    Men detta e ju fördjävligt!!! asså jag hade aldrig nöjt mig med det, utan hade dragit det vidare. jag ska ju annulera avtalet direkt det kommer hem då man enl lag har 2 v ångerrätt. Men dom tvärblåser ju folk. asen.
    sofie och laura skrev 2010-03-23 22:19:10 följande:
    Hej tjejjer!Fy för idiot sömnproblem BLIR ju gääälen???Hur och vad ska man göra?Kankse har för mycket att tänka och vad e det?? NADA!Vill sova men det går inte!Imorgon är det kontroll på mina gaddar har en fruktansvärd tandvärk i ena tanden och kan man gå till tandläkaren om man e gravid?
    Hej Gumman!

Ja vad det gäller sömnproblem så hade jag det inatt, vaknade nog 4-5 gng för att vara vrål kissenödig....sen vad det gäller tandläkaren så kan man gå MEN du ska inte röntga, å e det ett måste så tala om att du e gravid så sätter dom på dig ett bly skynke.
    lillabambi skrev 2010-03-23 22:56:00 följande:
    Kan inte sova.. <Skit trött men de går bara inte... liten sparkar som en galning i magen men annars så är allt bra! Lite mycket tankar bara :S
    Åå va mys å känna liten så :)
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 07:16:46 följande:
    En dag kvar Imorgon är det dags att se fisen i magen Hoppas man får veta då vad som gömmer sig i magen då
    hehe aa gumman, imon e det dags för oss båda...jisses va spänd jag känner mig med en gng. 09.15 imon ska jag kika på liten, får la se om hon säjer kön..men när jag ringde å pratade med dom om det så ser det mörkt ut....då får jag vänta i 6 v å gå privat....men nu e jag spänd inför imon...:)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 07:50:10 följande:
    Varför måste du vänta i 6v  om du ska ta det privat?Här har iaf många fått veta kön på deras pluttar så hoppas jag inte blir ett undantag bara för jag vill verkligne veta det nu Har ni fått eran deklaretion? Får ni eller ska ni betala? Ska betala tillbaka drygt 5000...Surt så in åt helve**e.
    jo jag pratade med de privata kliniker som finns här å ingen av dom vill göra könsul innan v 26 pga puckon har gjort sena aborter pga "fel" kön!!! å dom vill inte vara delaktiga i ngt sånt. Vilket e ju helt fruktansvärt.,finns inget som heter fel kön. Jag hoppas ju på att få veta imon, men enl dom så e deras policy att inte säja...men men ...jag ska förklara, å hoppas på att vi får veta ändå. e sjukt nyfiken nu ju. nopp har inte fått ngn deklaration, men har aldrig blivit återbetalningsskyldig. Brukar typ få tillbax mellan 500-1500 kr.  men gu va jobbigt, 5000 kr...det är ju MKT pengar ju..som man hellre lägger på annat, hua...stackare..
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 08:08:52 följande:
    Ja och med sjukpennign som jag har så e det skitmycket att behöva betala tillbaka men asså jag förstår mig inte på sicka jävla puckon det finns. Vill man ha och skaffar barn så bryr man sig ju inte om vilket kön det blir utan älskar ju den oavsätt vad, men jag ser det som en kul grej och att man redan nu kan köpa passande kläder,namnge pyret osv
    jisses, ja det e väldigt mkt pengar å har man då redan lite tufft så klart det blir skitjobbigt..stackare...ja jag håller med, helt sjukt ju, man e ju så glad för den välsignelse det innebär att få bli gravid....riktiga svin rent ut sagt. sen som du säjer så vill man ju kanske veta av olika anl, en av mina största skäl är att min dotter ska kunna idendifiera sig med att kunna säja, jag ska få en  XXXXXXXX typ....
    å kunna handla lite rosa, eller blått....
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-03-24 08:16:11 följande:
    Jag sover också dåligt men jag har sån fruktansvärd värk i höften är sjukskriven efter många om och men.
    va skönt att d ändå blev sjukskriven, kan det vara foglossning?
  • Bubbis10

såå har man ätit....å känner hur sängen plötsligt lockar igen, haha att vara uppe 4-5 gng inatt tog ut sin rätt....e helt slut...
    å jag lär inte kunna sova inatt, kommer ligga på helspänn så jag inte missar klockan...vilket jag aldrig gör men ändå..

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-24 08:43:49 följande:
    *fniss* ooooops jag trodde det var torsdag idag hahahhahahajaja, jag skyller på att jag nyss gått upp + att man ju är GRAVID
    hahah godmorgon gumman :)
    haha jaa jag önskar att det va tors...asså jag ser så fram emot imon, men samtidigt så e jag rädd...trots att jag varit å kikat på liten flera gng...innan. kan ju vara att mitt x ska visst vara med å ja.....sist vi var ihop så var det för att få höra att våran liten var borta...så jag tror att det kan vara det som spökar nu med......
    puchelina88 skrev 2010-03-24 08:44:45 följande:
    haha jo sängen ser väldigt skön ut;)får blir den sen när ja har städat!!om ja nu orkar de;)men måste ju;)
    haha hm...ja jag brukar med städa innan jag gör ngt annat, men nu e det fint här hemma :) å sängen tycka nästan ropa på mig...hahahaha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-24 08:43:49 följande:
    *fniss* ooooops jag trodde det var torsdag idag hahahhahahajaja, jag skyller på att jag nyss gått upp + att man ju är GRAVID
    Nu förstår jag detta inlägg, hihihi *ler* stort här....GU va SÖT DU E ASSÅ =)
    Tusen tack för lyckönskningen å den urgulliga presenten..hihi den va då det sötaset ju {#lang_emotions_heart} Du e ju så go elinnnn....hihi blir ju alldeles rörd här....den va skit söt, å det e du med...Tusen tack {#lang_emotions_flower}
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-24 08:50:19 följande:
    hehe;)jo tror den ropar på mig oxå;)men måste städa lite först!!sen får de bli att vila en stund!
    gege =) ja man kan ju lixom inte neka den sitt sällskap, hahaah
    ssssssss8 skrev 2010-03-24 08:50:47 följande:
    Ja dom menar att det är foglossning tyvärr!
    Ok, ja det kan ju visst te sig lite olika det där....jag hade det med dottern, men det var mer som en ilande känsla rakt upp i muttan, jag skrek rakt ut när det kom fr ingenstans...sjukt ont.
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-24 09:05:25 följande:
    ska på BM besök den 29 april gud va långt de vart tillsdess;)men men de är väl snart;)
    haha det kallar jag positivt tänkande =)
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 09:10:09 följande:
    Tack elinnnn för den söta lyckoönskningenDu är för go du.Pregga: Tror du att du lär bli frammåt eller bakåtflyttad på ul imorgon?Jag lär garanterat bli bakåt .-(
    ja visst e hon för go elinnnn, hihi en riktig sockerduva =)
    jag tror att jag får samma datum som e sagt, kanske flyttat med max en dag eller 2, då jag vart på 5 st vul/ul å alla stämt med den tiden...men man vet ju aldrig....hoppas ju inte jag blir framåtflyttad..men det tror jag inte...vilken tid har du? åå jag känner mig orolig med...hemska minnen kommer upp till ytan, i å med att x.et säkert kommer dyka upp....
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-24 08:38:03 följande:
    Godmorgon alla godingar!Hur mår ni idag? Ser att det finns lite sömnproblem? Tråkigt, jag vaknade inatt kl.4 och var helpigg och vrålhungrig men tvingade mig att somna om, det tog väl en timme. men det är väl bara till å vänja sig, bebisen lär ju inte sova hela natten ;)fast det skulle ju vara skönt att få hela nätters sömn INNAN bebisen kommer så man är riktigt utvilad, fast så lyxigt ska man inte få ha det? :PLysmasken: men då är du en dag tidigare än mig :) Jag har BF den 10e augusti :)
    Oj, jisses va jobbigt å vakna vrålhungrig så hade jag det i början...å det kan hända än men mkt sällan...däremot så kan jag vakna 4 gng av att jag e kissenödig...å då upptäcka att glassen i frysen e ju mkt god...hahaha
    ssssssss8 skrev 2010-03-24 09:14:14 följande:
    Usch det låter riktigt obehagligt!Jo det kan te sig olika och jag hoppas att detta hålls mer till nätterna och inte på dagarna för man är trots allt i dvala på nätterna även om man är vaken.På dagarna däremot vet man ju om varje minut.Jag får äta värkmedicin mellan varven så överlever jag iaf. Skönt att inte vara i jobb iaf.På lördag vänder tåget hemåt tillbaka för då är jag i v20+0 jihooo!!!!
    jo det va riktigt obehagligt, dom sa att det var för att lillan fixerade sig så tidigt å låg å tryckte på med huvudet neråt...å det gjorde fruktansvärt ont. Dom förberedde mig på att föda henne redan i mån 7, men så blev det tack o lov inte. Men hon kom 8 dagar tidigt. skulle inte bli förvånad om det blir så denna gng med...men smärtan avstår jag gärna....går inte å beskriva..hua...vad menar du med att på lörd vänder tåget hem???
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10