Vi fortsätter, Bf aug 10
the jeryds skrev 2010-03-23 20:52:40 följande:
pregga, Ja fy jag vet. Jag pratade med chefen på bolaget o skrek som en galning. ÄR DET PÅ DETTA VIS DU VILL HA KUNDER??!!!!! Tydligen. Han vägrade betala varken min straff avgift från förra bolaget eller riva mitt avtal, så jag är tydligen fast med idioterna för att mina två veckor hade passerat. Jag bytte ju aldrig bolag sa dem. Så vem tänker på två veckor då?! SKit bolag!!!!!!!!!! Å här sitter jag fast ett år! :(sofie och laura skrev 2010-03-23 22:19:10 följande:
Hej tjejjer!Fy för idiot sömnproblem BLIR ju gääälen???Hur och vad ska man göra?Kankse har för mycket att tänka och vad e det?? NADA!Vill sova men det går inte!Imorgon är det kontroll på mina gaddar har en fruktansvärd tandvärk i ena tanden och kan man gå till tandläkaren om man e gravid?Ja vad det gäller sömnproblem så hade jag det inatt, vaknade nog 4-5 gng för att vara vrål kissenödig....sen vad det gäller tandläkaren så kan man gå MEN du ska inte röntga, å e det ett måste så tala om att du e gravid så sätter dom på dig ett bly skynke.
lillabambi skrev 2010-03-23 22:56:00 följande:
Kan inte sova.. <Skit trött men de går bara inte... liten sparkar som en galning i magen men annars så är allt bra! Lite mycket tankar bara :SNallepuhmamma skrev 2010-03-24 07:16:46 följande:
En dag kvar Imorgon är det dags att se fisen i magen Hoppas man får veta då vad som gömmer sig i magen då
Du e ju så go elinnnn....hihi blir ju alldeles rörd här....den va skit söt, å det e du med...Tusen tack