Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 12:25:52 följande:
    Pregga: Haha sjuka drömmar får man ofta som gravid och ofta med vidriga personer/saker inblandat.Själv drömde jag för ett tag sedan att jag och svärfar hade massa sex och fy fasen vad äcklad jag va efteråt även att bara se honom gjorde mig apdålig.Även drömt att man sexat med familjemedlemmar och sånna drömmar är fasen det vidrigaste för mig.Du är modig du. jag hade inte vågat ringa in och frågat om mitt svullna underliv  min man sa förut på skoj pga jag svullnat upp även PÅ alltså venusberget att det blitt en bullfi**a pga alla bullar man slängt i sig Äter ej bullar haha.
    hahaha dööör av skratt :) ja mina läppar ser ut som fladdermöss vingar nu, lite oroväckande ...hahaha svärfar??? ÅÅÅÅ my dear lord....jag tyckte jag hade vulgo drömmar, hade haft svårt för å se på han asså...*asg* dööör av skratt....

jaa han den blekfeta gubben jag hade sex med i drömmen..hade stor näsa å kulmage, va blekfet å stönade medans hans k*k var böjd neråt....UUUUUUUUUUUU
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-24 12:34:05 följande:
    hmm ja fick ju stora läppar då hade ja fått svamp,fast de va när ja käka pencelin för länge sen kanske är de du har fått,har läst att man kan få de när man är gravid!ne nu ska ja gå in i sängen:)
    jo men svamp vet jag exakt hur det känns å det e det inte =) men tack....
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 12:28:25 följande:
    haha du får ta och blåsa upp den dära gummikent dockan du har gömd i din skrubb nu...Se till att du blåser extra mycket på vist ställe så den inte blir slapp Hmm sex vad är det? Vist har vi det men ja det e så jäkla tradigt. Det är torrsex och in och ut och spruta sen klart...mer hinner/orkar man inte dels pga när barnen somnat så e man själv så dödstrött
    hahaha om det ändå fanns en sådan nu...haha näe men man saknar väl närhet å ömhet i sig...hahaha torr sex ;) sitter nu med sjukvårdsupplysningen å frågar om mina blygläppar som ser ut som fladdermus vingar =)
    puchelina88 skrev 2010-03-24 12:34:05 följande:
    hmm ja fick ju stora läppar då hade ja fått svamp,fast de va när ja käka pencelin för länge sen kanske är de du har fått,har läst att man kan få de när man är gravid!ne nu ska ja gå in i sängen:)
    haha jo gumman, jag e väl bekant med svamp. har tom fått receptbelagd medecin innan pga jag har väldigt lång mensperiod å lätt får svamp med det...å jag kan inte ha vissa trosor mm, så e det ngt jag kan så e det svamp.

Pratade med sjukvården nu som sa att det finns ngt som heter Vulva varis, å det e inte farligt men man bör ha lite koll på det under förlossningen...hm....
  • Bubbis10

näe tjejer nu ska jag ta min fladdermus å gå å lägga mig en stund.....
    kram på er sålänge...

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 13:23:50 följande:
    Chili corn carne
    NEEEEJ, skulle just skriva att det bränner i röven idag , den smakade bra igår å ida till lunch....men inte på dass senare.....

pratade med Mvc nu om blygläppar som ser ut som fladdermus vingar, å hon sa det att blodvolymen ökar ju i kroppen som gravid å att om man sitter stilla länge som typ vid datan så e detta mkt vanligt, då bör man röra på sig eller vila lite så släpper det, så man inte får åderbrock.

Vad det gäller länken så avstår jag fr att titta då jag vet med mig att jag e mkt känslig just nu, å me tanke på kommentarerna så avstår jag..
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 13:01:00 följande:
    Haha en blyg k*k haha...asså jag vet några killar man haft sex med och man blitt tvungen att fråga om dom äns är kåta och puckot säjer jo för fna du ser ju hur svante står som ett spett...Öhh vart undrar man då...Snoppen ser halvstyv ut och kikar ner i marken haha alltså en blyg k*k... Tacka vet jag yngre killar som när dom blir tända deras dicksson står ju och petar i taket
    hahahahaahhha asg......
    elinnnnn skrev 2010-03-24 14:04:39 följande:
    vi har ätit fiskfile och tomat/citron/olivolja och massa kryddor i ugnen serverade med romansallad och tomat med dressing gjord på majonäss och citronsaft, maken fick pommes till också.
    MUMS va gött det lät asså.....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-24 14:36:03 följande:
    mm, jag avnjöt just en smörgås av mitt nybakta bröd.. gud så gott det blev
    åååhhh va gött ;)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-24 14:47:35 följande:
    mmmmm det var gott:)jag håller med pregga, jag avstår från att kolla
    har legat i sängen en stund nu, å svällt ut....näe jag undviker ngt som uppenbart skulle få mig å må dåligt..
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 14:52:18 följande:
    haha får se om jag får en eldbrasa i röven imorgon å dass efter dagens mat Får gå med brandsläcka vid rumpan hela dagen imorgon om ifall
    haha vilket bra tips :) tack{#lang_emotions_wink}
  • Bubbis10

Här går man å lullar runt, känner ngt som slår emot knäskålarna....tänkte först OOOOHHH NOOO nu e det blygläpparna som fått ett spel...det va det inte, det va BRÖSTEN!

hahahahahahhahahahhahhahahah

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-24 15:14:05 följande:
    hahaha;)ja här i tråden har man roligt varje dag;)du är för goer!
    hahaha jaa vi har kul här inne :) *asg* du me gumman, hihihi
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 15:23:37 följande:
    Haha vad fan gör dina bröst därnere???Du ela inte som en tant som har naveln mellan pattarna?
    Öh, ok...VEM har tjallat?? hahahahahahha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10