Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

puchelina88 skrev 2010-03-24 15:34:38 följande:
    Hmm de här med namn är ju skit svårt ju!!har ni någon bra sida man kan kolla på??har ni redan funderat ut namn?
    jag har ett förslag

Gaylord fucker =)

hahaahahahhahahahahhaaha
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 15:43:58 följande:
    Är din tös ledig imorgon? Tänkte för hon skulle med på ditt ul va?Tänkte på det att bm kanske avslöjar könet på barnet om din tös frågar också?Sen får vi sticka in huvudet till våra ungar ikväll och be dom vara så snälla och visa upp sig imorgon
    hah jaa den tanken slog mig faktiskt =) jo hon ska med...hihihi
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 15:45:28 följande:
    ja du namn är svårt. har nåra tänkbara men några har jag redan tröttnat på och sen måste ju både mannen o jag gilla samma namn och det är ju inte lätt.men finns ¨ånga sidor att glo på om namn även här på fl tror jag det finns
    varför inte Nils Poppe ? hahahahaah
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 15:58:09 följande:
    Ja eller petter niklas näää hua finns många gräsliga namn.Vad tror du att du väntar? En med pip eller utan pip?
    haha jag vet faktikst inte längre, först drömde jag om en flicka å nu en pojk.....men jag har mina namn klara..haha nu ska lillan ha datan, see you later =)
  • Bubbis10

jag har nu gått in i fas 2-hysteri....kan inte sluta skratta....
    hör lillan skrika AJ i hallen, hon trampade barfota på en sten..å jag viker mig av skratt, har just sovit en bra stund..men det tycks inte hjälpa....= fas 2. hahahahaahah

• Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-24 18:22:10 följande:
    Pregga:Hur känns det inför imorn nu?? Jag är så sjukt nervös!!!! Jag vet inte ens om jag tror det är en pojke eller flicka längre.. Orkar liksom inte tänka på det.. Bara h*n  visar upp sig imorn så jag får veta NU!Ungarna längtar efter bild på hur bebis ser ut så de måste jag komma ihåg att be om.Tror du de avslöjar könet om blivande mormor frågar med? :pKan ju inte ta med min supernyfikna 3 åring precis! :p *haha*
    jo jag e sjukt nervös, antagligen därav fas nr 2......jag har inte en aning om kön heller längre, men jag hoppas att dom säjer det,hihihi kanske dom säjer det om din mamma e med, inte en aning men det e ju värt ett försök...

har skrattat så här så jag har ont i ljumskarna....åååhhhh....
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-24 18:51:01 följande:
    meh, varför har du inte skrattat??? jag har skrikit av skratt....å jag vet inte varför...ringde min morsa å sa hur e det? hon svarade-ja jag e lite orolig...jag verkeligen försökte men det gick inte, jag tjöt av skratt...

gu det e nåt fel på mig ida....
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-24 18:56:06 följande:
    Hahaha underbart och höra... jag vet inte, trött o lite ont kanske de beror på :S men det kommer tillbaka snart :)  Blev redan på bättre humör tack vare dej :D
    naaw va bra....asså jag börjar seriöst bli orolig för mig sj.....skrattade mig sj till sömns innan ju...för vad?? ja just det-jag VET inte.
    lillan trampar på en sten i hallen barfota å skriker aj, jag viker mig av skratt....KOOKO?
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:01:22 följande:
    hahaha du är galen du :D men jag brukar med få såna där anfall,karln brukar fråga vad jag håller på med... ;)
    haha va skönt, jag e inte ensam, vi kanske ska dela samma vadderad cell? jisses, nu har jag ont i muttan igen.....bara att vänta på då att läpparna ska se ut som fladdermus vingar strax igen då.....suck....å min mage ser inte lika stor idag som igår...suck..
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:11:46 följande:
    hahaha galning :P säter nästa min mage är större på kvällarna än dagarna...skumt de dära:) Lite avis att du ska få se din liten i morgon :)
    men min mage brukar med vara STOR på kvällen men inte idag :(
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10