Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-03-24 09:29:48 följande:
    Go morgon på er!Jag har också sovit lite kasst i natt, iofs det gör jag ju oftast, springer ju upp och kissar så ofta. det har jag så grymt jävla ont i ländryggen OCH ischias, så varje gång man vänder sig i sängenvaknar man ju av att det hugger och smärtar i ben och rygg..*suck* Hoppas verkligen det går över när Pyret är ute..Idag ska jag försök abaka lite, ska bli både bröd och nåt fikagott.. har inte kommit på vad än bara, haha
    haha du e duktig du med baket...jag slog upp min bak bok igår, sju sorters kakor.....å jag stängde den lika fort! hahahaahaha
    elinnnnn skrev 2010-03-24 09:30:35 följande:
    nallepuhmamma:  ska du ta reda på kön? ja just det, OM dem säger så vill du veta men du tror inte dem gör det eller?pregga: *fniss* sockerduva ahahha ja det verkar inte bättre ;) men det är välvärt det :D
    hihi men du e ju det :){#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-24 09:36:19 följande:
    pregga: jo men det är nog första gången som jag varit så vrålhungrig på natten, kan ju bero på att jag minskat på kvällsmålet, men man behöver ju bara 300 extra kalorier än normalt och jag äter ju redan ett extra mål under dagen....mina toalettbesök har minskat till ett eller två om natten. skönt, förut var det 4-5 gånger *suck* ang tåget vänder hem menar hon nog att hon gått halva tiden :)
    ok, haha då e jag med, tänkte att va sjutton e det fler som bor i utlandet...hahaha
    jo asså jag äter ju åxå mkt mat nu, men drack en jäkla massa igår, därav att jag vaknade av kissandet med tror jag....
    ssssssss8 skrev 2010-03-24 09:36:57 följande:
      Det är ett talesätt här varje gång man nått någonting halvvägs så vänder tåget hemåt igen för nu har det brusat på i 20 veckor och det är  bara 20 veckor kvar
    hihihi ok....{#lang_emotions_embarassed}
    elinnnnn skrev 2010-03-24 09:37:39 följande:
    haha naw, tack. såg din present nyss :) Tack detsamma!!!! <3 jag har också besök en gång i månaden... har inte du det????
    Så lite gumman...du e ju bara för go asså :)
    ssssssss8 skrev 2010-03-24 09:38:57 följande:
    Hur länge ligger ni på bb i sverige? Läste i en tråd nyss och hon var bara 1 dygn på bb.Här har jag varit med båda barnen 7 dagar och man ska vara minst 3 dygn.
    För 11 å sen så låg jag kvar med dottern i 3 dygn tills jag kände mig säker nog på att kunna åka hem med fungerande amning. Idag tror jag att man får åka hem efter ca 6 tim om allt fungerar som det ska. Men då får man ju komma tillbax för det där sticket under foten...stackars liten...dom gjorde det på dottern å spolade den lille foten i ljummet vatten först så hon inte skulle få ont av sticket....så sa hon-din bebis tycker om vatten, hehe jaa som hon spretade med tårna under kranen....känns ju som igår nu..
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-03-24 09:48:05 följande:
    Nu kör vi hårt så det går fort till augusti
    jag hoppar på...hahahhahaa vill med att tiden ska rulla på ju :)

Å nu blir det glass i stora lass ...wiiii
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-03-24 09:51:24 följande:
    Hualigen 6timmar känns kort tid nej det får nog minst bli 3 dygn mina förlossningar är såna som tar nära på 20 timmar och jag är så trött efteråt så det går helt enkelt inte o väcka mig de första timmarna efter förlossningen.yr så fort man stiger upp ur sängen och jag härliga tiden framför oss
    haha jag åker nog hem fr bb så fort jag kan, skönt å få vara hemma å bara gå runt som en zombie om man vill. å sen e det ju inte så längre på BB att sköterskan tar hand om liten så man får sova, utan bebis e med dig hela tiden i ditt rum :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 09:50:27 följande:
    Ja alla andra som gått i krisitanstad dit ag ska har fått veta om dom velat så jag hoppas jag med får veta Men dom kanske är vänliga och berättar men lillen kanske är lite småbuig och knipr ihop hårt med benen så man inte kan se haha Får jag veta imorgon så ska jag åka till ullared igen mittren av April inna alla andra får löning och handla loss till pyret men då får min man hålla sig borta för han vill inte veta könet på plutten Han får ju itne äns vara med imorgon och se lillen på rul vilket han är ledsen över pga mn får inte ha med banr in där och stora tösen går ju på förskolan men sonen på 9 månader kan ju inte lämnas ensam och har ingen barnvakt.
    mm, som min typ gjorde sista ul.et...han tom frågade, vill du veta kön..å jag-jaaaaa
    då kikar vi...å vad gör busen, vänder sig om i sidoläge å drar upp benet, hahaha läkaren puttar lite varpå den lille sparkar ifrån irriterat, å lägger sig o sover...hahahah han sa, jaa din lille vill inte blotta sig!
    NO SHIT SHERLOCK! hahaha typiskt. men i v 26 får jag veta ändå =) tråkigt att din man inte kan vara med.....men du får köpa kort å visa =)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 09:52:01 följande:
    Har tid imorgon kl 11 så vi kör kl 10 och lämnar tösen på förskolan och sen kör direkt dit Ja hon e en klippa
    hehe ok....åååå gu så spänd jag blir nu...haha 09.15 imon bitti så ligger jag där....men jag e samtidigt livrädd....
    javisst e hon, alltid lika gulig emot alla. även om man har en egen dålig dag å e tjurig,,..
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-03-24 09:59:44 följande:
    För 5 år sen så hade de nog sonen eftersom jag inte vaknade av han skrek slut som jag var.Det kan ju ha ändrats sen dess också förstås. Det kanske beror på i vilken form mamman är.Trappan ner och äta lite kanske jag borde unna mig lite glass till efterrätt och jag är sjukt sugen på chips sourcream and onion smask men det får vänta till helgen
    ok, mja det kanske beror på då hur situationen ser ut, men som du säjer det ändras hela tiden =) mumsar på glassen nu...ååhh så gott =)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 10:09:43 följande:
    Jag var där förra fredagen också så då var det lungt med men handlade då inte åt lillen utan åt oss vuxna och de andra 2 barnen.När ska ni dit?Bäst nog innan löning iaf Hahahahaha sicken buse hihi. Sonen var lika dan direkt när dom skulle kolla där nere på honom så drog lill grabben upp benen och vände sig, Dom buffade och hade sig på magen men han var fast besluten att inte för en chans visa sin ägodel för oss Jag fick iaf en ny kostnadsfri tid och vad tror du ungen gör? Jo samma sak,MEN vi lyckades lura han sen så han drog upp benen för högt så nått dinglade neråt haha...Så där blev han avslöjad
    haha jaa en riktig busunge som inte tänkte blotta sig å dessutom blev irriterad när vi puttade lite, hahaha  såå ni lyckades lura den lille till slut =) gu va kul....{#lang_emotions_smile}

Tusen tack för presenten å omtanken....va gulligt av dig {#lang_emotions_heart}
    lyckönskar dig tillbax =)
    Kraam
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 10:36:44 följande:
    Ja nått kan ni gott unna er Bor ni långt iväg ifrån Ullared? Vi har ca 90 min resväg dit. japp men det krävdes en ny tid och annan dag för att kunan se snoppen på honom Hoppas denna ungen är lite snällare och visar nu Så lite så. Tack själv!
    hahahaha ja hoppas nästan på en liten blottare nu, *asg* hihi så lite =)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 10:41:23 följande:
    Haha kan se det framför mig hur pyret i magen ligger med en långrock och sen *tada* visar upp hela sig själv *asg*
    hahahaha dööör av skratt {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10