elinnnnn skrev 2010-03-24 09:36:19 följande:
pregga: jo men det är nog första gången som jag varit så vrålhungrig på natten, kan ju bero på att jag minskat på kvällsmålet, men man behöver ju bara 300 extra kalorier än normalt och jag äter ju redan ett extra mål under dagen....mina toalettbesök har minskat till ett eller två om natten. skönt, förut var det 4-5 gånger *suck* ang tåget vänder hem menar hon nog att hon gått halva tiden :)
ok, haha då e jag med, tänkte att va sjutton e det fler som bor i utlandet...hahaha
jo asså jag äter ju åxå mkt mat nu, men drack en jäkla massa igår, därav att jag vaknade av kissandet med tror jag....
ssssssss8 skrev 2010-03-24 09:36:57 följande:
Det är ett talesätt här varje gång man nått någonting halvvägs så vänder tåget hemåt igen för nu har det brusat på i 20 veckor och det är bara 20 veckor kvar
hihihi ok....

elinnnnn skrev 2010-03-24 09:37:39 följande:
haha naw, tack. såg din present nyss :) Tack detsamma!!!! <3 jag har också besök en gång i månaden... har inte du det????
Så lite gumman...du e ju bara för go asså :)
ssssssss8 skrev 2010-03-24 09:38:57 följande:
Hur länge ligger ni på bb i sverige? Läste i en tråd nyss och hon var bara 1 dygn på bb.Här har jag varit med båda barnen 7 dagar och man ska vara minst 3 dygn.
För 11 å sen så låg jag kvar med dottern i 3 dygn tills jag kände mig säker nog på att kunna åka hem med fungerande amning. Idag tror jag att man får åka hem efter ca 6 tim om allt fungerar som det ska. Men då får man ju komma tillbax för det där sticket under foten...stackars liten...dom gjorde det på dottern å spolade den lille foten i ljummet vatten först så hon inte skulle få ont av sticket....så sa hon-din bebis tycker om vatten, hehe jaa som hon spretade med tårna under kranen....känns ju som igår nu..