Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

NGN mer som e lite svullen i blygläpparna? såg det nu å fick en liten chock....har inte sett detta innan....

• Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-24 11:51:28 följande:
    jo men d va va dom hade sagt till våra gamla grannar me och att om man ska ta reda på d får man åka in till gbg å göra d privat.. men när jag fråga bm om hon kunde se va vår lilla tös va för nått så kollade hon utan tvekan.. tog ett tag, eftersom  tösen inte ville visa sig å la handen för =0) men d va inga problem..ja jag e superlycklig, d finns juh så söta små klännigar... åååh jag vill bara köpa!! hahaha
    ok, men du gjorde ditt i varberg då va? du tillhör ju halland.....jag ska med fråfa såklart..åh va glad jag e för din/er skull :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-24 11:55:19 följande:
    haha men du gumman, det är ju inte så konstigt! har du glömt trycket och hur tung du har känt dig "därnere"? Det är ju just därför ;) vila MYCKET :Dangel: jo det får vi väl hoppas. att vi alla "levererar" på vårt BF. men det är ju undantag att man gör det faktiskt. Det är ju bara på ett ungefär, glöm inte att egentligen är BF +-2 veckor! det är ju en variation av en hel månad, suck... Men tids nog har vi våra hjärtegull hos oss =) *längtar*
    jo, det e sant...emellanåt så känns det som ett tryck neråt....men jag har inte vart svullen så innan, ser ju ut som att jag sexat dygnet runt i 2 dar typ..hahaha å det har jag inte! e med i nunne ordern..iallafall i vaket tillstånd...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-24 12:02:45 följande:
    hahahahahaha "iallafall i vaket tillstånd"
    hahahha jaa ena stunden så e jag prostituerad, andra så sexar jag med en väninna osv...hahahaha sjukt ju....
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-24 12:03:36 följande:
    pregga: förresten det kan bero på att du tar i nör du gör nummer 2 också, tänk på det ;)
    Mjo asså det var ju i samband med et å att röven blödde...kan det ha ett samband???
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-24 12:07:18 följande:
    wehooo nu ringde min kärlek och ska hämta upp mig för att ta mig ut på lunch då jag beklagade mig för honom på fb-chatten att jag var hungrig nu!Ses sen!Kram
    ÅÅ va mys gumman =) magen kurrar här...maten e snart klar...
    ha det så trevligt, kram
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 12:09:58 följande:
    Ja man tycker ju det men tyvärr sker ju itne det allt för ofta Kan beror på du sexat för mycket och för vilt? haha nej förlåt men man kan ju bli smått svullen där nere när man är gravid
    haha jag nästan önskar det vore så väl....har nog glömt hur det känns å ha sex helt ärligt, men mitt undermedvetna tycks ha full koll då jag drömmer om det.
    men jag har inte vart svullen innan ju ?
  • Bubbis10

Har ringt Mvc-dom ska ringa upp halv 3, ska fråga om mina svullna blygläppar...hahahahah

• Bubbis10

dröm 1-e prostituerad å förhandlar om priser, säljer mig för en tusenlapp
    dröm.2 har sex med en blekfet gubbe på 60 år som e nästan flint å stönar
    dröm 3. inatt, hade jag sex med väninnan hanna....

Å nej jag VILL inte vara med om ngt av ovanstående, hahahaha
    så det e inte några hemliga fantasier....suck...

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-24 12:16:35 följande:
    bra skriv här sen;)har haft de me;/hmm fy faan va trött ja vart ska någ vila en timma;)
    haha ok, will do....suck, jag e trött, kåt, frustrerad...what to do..? å svullna blygläppar på det....hua....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10