• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • t0va

Och jag bestämte precis att vi stannar inne idag, vi har stått 20min och kollat på en dåre som försöker ta sig till sin parkering, skickar ut frun och 2 barn att knuffa bilen och föraren har ingen som hellst koll på hur man kör i snö. Så han fastnar om och om igen... 

Vill inte sitta fast för att det är sånna dårar som blockerar vägen. 
    Nu ska min hane få massera lite och klämma och se om det är mina muskler som smärtar eller kanske något annat. Har såååå ont nu. 
  • Ns mamma

Angel20: Vet inte om du såg det i den gamla tråden, men jag är också kungsbackabo :)

Helt sjukt vad det snöar här, skulle ju kunna gå ut och simma i snön i trädgården..hahaha

Nu ska jag lägga mig och sova någon timma innan det är dags för jobb.

• SweetLilly

här snöar vi nog in snart!! Jösses vad snö!

Strax blir det köttgryta och ikväll blir det en stor skål jordnötsringar till melodifestivalen En alkoholfri öl till det

Go'kväll tjejer!

Lilla pyret väntas 100804
  • Angel20
    Ns mamma skrev 2010-02-20 17:31:16 följande:
    Angel20: Vet inte om du såg det i den gamla tråden, men jag är också kungsbackabo :)Helt sjukt vad det snöar här, skulle ju kunna gå ut och simma i snön i trädgården..hahahaNu ska jag lägga mig och sova någon timma innan det är dags för jobb.
    ´nej d har jag missat... va kul!! får man fråga vart i kungsbacka?... vi bor på ivarsgård =0) ja shit, d e heeelt galet... vi ska försöka ta oss ner till byn å käka på tio pepe, ska bli intressant å se hur d ska gå till.. sambon har iaf skottat fram bilen...
  • Ns mamma
    Angel20 skrev 2010-02-20 17:46:34 följande:
    ´nej d har jag missat... va kul!! får man fråga vart i kungsbacka?... vi bor på ivarsgård =0) ja shit, d e heeelt galet... vi ska försöka ta oss ner till byn å käka på tio pepe, ska bli intressant å se hur d ska gå till.. sambon har iaf skottat fram bilen...
    Vi bor i Kolla.. Ivars gård är ju också ett fint ställe, vi höll på att byta till en lägenhet där men så fick vi till slut här..
    Åh, alltid gött att äta ute. Vi promenerade till stan förut med sonen i pulka, men det var rätt jobbigt med snön som blåste rätt i ansiktet.

Ha en trevlig kväll, nu måste jag verkligen lägga mig och sova så jag orkar hålla mig vaken i natt!
  • Angel20
    Ns mamma skrev 2010-02-20 17:56:49 följande:
    Vi bor i Kolla.. Ivars gård är ju också ett fint ställe, vi höll på att byta till en lägenhet där men så fick vi till slut här..Åh, alltid gött att äta ute. Vi promenerade till stan förut med sonen i pulka, men det var rätt jobbigt med snön som blåste rätt i ansiktet.Ha en trevlig kväll, nu måste jag verkligen lägga mig och sova så jag orkar hålla mig vaken i natt!
    kolla å juh ännu finare, men man får betala för d oxå =0)
    ja fy, min sambo prata om att gå ner me, men jag vägrar, inte så gått i sitta å äta i blöta kläder å skor... så d får bli bilen.. ser ut som d snöar lite mindre nu iaf...

ja gå du å lägg dig nu, hålla sig vaken en hel natt e inte alltid enkelt!
    ha d gott!
    kram
  • Malinski79
    Jag har ju redan skrivit in mig även i denna tråden,men det verkar som det fallit bort..Så gör det igen...
    1.
    2.
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
  • carohl

Men roligt att se att flera har hittat hit! Jag har varit borta och handlat och fastnat med bilen i en jävla backen här hemma så hela grannskapet fick komma och hjälpa oss.
    Ikväll blir det absolut bussen eller taxi till bion.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • carohl

Klistrar in listan på nytt då den har blivit så liten...

1.
    2.
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• carohl

haha den blev ju liten för mig med då jag publicerade inlägget, suck! Aja jag försökte iaf.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10